MusicMeter logo menu
MusicMeter logo

Muziek / Muziekgames / Knock-Out Songs: 1996

zoeken in:

Cured
3-1

28. Belle & Sebastian- Seeing Other People vs. Mark Morrison - Return Of The Mack

1-0

Casartelli (moderator)
3-0

Cured
5-0

29. 16 Horsepower- Black Soul Choir vs. Nas (f. Lauryn Hill) - If I Ruled the World

1-0

Casartelli (moderator)
4-0

30. The Roots - Respond / React vs. Tito & Tarantula - Angry Cockroaches (From Dusk Till Dawn soundtrack)

Ik zie tot mijn grote teleurstelling dat er geen enkel nummer is genomineerd van het fantastische debuutalbum "A New Stereophonic Sound Spectacular" van Hoover(phonic).

2-1

wibro schreef:
Ik zie tot mijn grote teleurstelling dat er geen enkel nummer is genomineerd van het fantastische debuutalbum "A New Stereophonic Sound Spectacular" van Hoover(phonic).

En nog erger: we zijn Criminal (Fiona Apple), It's Alright It's Ok (Leah Andreone) en on top of that California Love van 2Pac vergeten.

Angelo schreef:
2-1

(quote)

on top of that California Love van 2Pac vergeten.

Vreselijk nummer.

Hater.

5-1

31. Boudewijn De Groot - De Engel Is Gekomen vs. Nada Surf - Deeper Well

Black Soul Choir gewonnen van het magistrale If I Ruled the World

Ik verwachtte het wel, vanwege de grote aanhang op MuMe voor dat nummer hier, maar toch een flinke teleurstelling.

If Ruled the World verloren van het magistrale Black Soul Choir.

wibro schreef:
Zonde ja. 2 Wicky stond op mijn reservelijst voor als we nog 5 nummers hadden mogen nomineren.

Gast
geplaatst: vandaag om 16:59 uur

geplaatst: vandaag om 16:59 uur

Let op: In verband met copyright is het op MusicMeter.nl niet toegestaan om de inhoud van externe websites over te nemen, ook niet met bronvermelding. Je mag natuurlijk wel een link naar een externe pagina plaatsen, samen met je eigen beschrijving of eventueel de eerste alinea van de tekst. Je krijgt deze waarschuwing omdat het er op lijkt dat je een lange tekst hebt geplakt in je bericht.

* denotes required fields.