MusicMeter logo menu
MusicMeter logo

Muziek / Muziekgames / Knock-Out Songs: 1996

zoeken in:
2-2

Modest Mouse was zeker niet slecht maar Tool beter. Maar straks komt de anti-Toolclan waarschijnlijk nog wel. Raar dat van een album (Aenima) met meer dan 1100 stemmen en een gemiddelde van 4.07, alle 3 de nummers er in de eerste ronde van een KO al kunnen uitliggen. MuMeproof maar misschien niet forumproof.

Prima nummer van Modest Mouse.

2-3

3-3, niet om aan te horen trouwens, dat Modest Mouse

3-5

En dat is niet anti-Tool bedoeld. Heb in deze KO al eerder tegen Tool gestemd, maar dat kwam ook door een sterkere tegenstander. Ik heb niks tegen Tool, er is alleen genoeg beters. Dus helikopter niet zo zeuren over anti-Tool enzo.

54. Tool - Stinkfist vs. Nas - The Message

U raadt het al: weer een sterkere tegenstander.

0-1

1-2 u raadt het al: weer een hiphopnummer

55. Metallica - Until It Sleeps vs. Porcupine Tree - Waiting Phase Two

1-0

Wat een slecht nummer van Metallica, dan stem ik een pak liever voor Porcupine Tree dat normaliter totaal niet m'n ding is.

4-2

Wel grappig dat het nummer van Tool dat voor mij dan totaal niet door hoefde dan wel door is geraakt.

56. Skunk Anansie - Twisted (Everyday Hurts) vs. Porcupine Tree - The Sleep of No Dreaming

57. Gillian Welch - Orphan Girl vs. Steve Earle - Poor Boy

Gast
geplaatst: vandaag om 07:30 uur

geplaatst: vandaag om 07:30 uur

Let op: In verband met copyright is het op MusicMeter.nl niet toegestaan om de inhoud van externe websites over te nemen, ook niet met bronvermelding. Je mag natuurlijk wel een link naar een externe pagina plaatsen, samen met je eigen beschrijving of eventueel de eerste alinea van de tekst. Je krijgt deze waarschuwing omdat het er op lijkt dat je een lange tekst hebt geplakt in je bericht.

* denotes required fields.