Muziek / Muziekgames / Knock-Out Songs: 1996
zoeken in:
0
geplaatst: 8 november 2012, 18:27 uur
2-2
Modest Mouse was zeker niet slecht maar Tool beter. Maar straks komt de anti-Toolclan waarschijnlijk nog wel. Raar dat van een album (Aenima) met meer dan 1100 stemmen en een gemiddelde van 4.07, alle 3 de nummers er in de eerste ronde van een KO al kunnen uitliggen. MuMeproof maar misschien niet forumproof.
Modest Mouse was zeker niet slecht maar Tool beter. Maar straks komt de anti-Toolclan waarschijnlijk nog wel. Raar dat van een album (Aenima) met meer dan 1100 stemmen en een gemiddelde van 4.07, alle 3 de nummers er in de eerste ronde van een KO al kunnen uitliggen. MuMeproof maar misschien niet forumproof.
0
geplaatst: 8 november 2012, 19:12 uur
3-5
En dat is niet anti-Tool bedoeld. Heb in deze KO al eerder tegen Tool gestemd, maar dat kwam ook door een sterkere tegenstander. Ik heb niks tegen Tool, er is alleen genoeg beters. Dus helikopter niet zo zeuren over anti-Tool enzo.
En dat is niet anti-Tool bedoeld. Heb in deze KO al eerder tegen Tool gestemd, maar dat kwam ook door een sterkere tegenstander. Ik heb niks tegen Tool, er is alleen genoeg beters. Dus helikopter niet zo zeuren over anti-Tool enzo.
0
geplaatst: 8 november 2012, 19:13 uur
54. Tool - Stinkfist vs. Nas - The Message
U raadt het al: weer een sterkere tegenstander.
0-1
U raadt het al: weer een sterkere tegenstander.
0-1
0
geplaatst: 8 november 2012, 19:48 uur
55. Metallica - Until It Sleeps vs. Porcupine Tree - Waiting Phase Two
1-0
1-0
0
geplaatst: 8 november 2012, 20:00 uur
Wat een slecht nummer van Metallica, dan stem ik een pak liever voor Porcupine Tree dat normaliter totaal niet m'n ding is.
4-2
Wel grappig dat het nummer van Tool dat voor mij dan totaal niet door hoefde dan wel door is geraakt.
4-2
Wel grappig dat het nummer van Tool dat voor mij dan totaal niet door hoefde dan wel door is geraakt.

0
geplaatst: 8 november 2012, 20:18 uur
56. Skunk Anansie - Twisted (Everyday Hurts) vs. Porcupine Tree - The Sleep of No Dreaming
* denotes required fields.