MusicMeter logo menu
MusicMeter logo

Muziek / Muziekgames / That's Soul!! Ladder (Editie 1)

zoeken in:
Is een goed plan, maar hou er dan wel rekening mee dat wat er uit de lijst van Radio 6 bij komt erg veel jazz zal zijn.

thelion schreef:
Is een goed plan, maar hou er dan wel rekening mee dat wat er uit de lijst van Radio 6 bij komt erg veel jazz zal zijn.

Daar zal ik die jazz dan uit sorteren

Reijersen schreef:
Om dan verder te denken. Als we dus de ongeveer 10 vaste stemmers een top15 laten invoegen dan hebben we er 150 nummers bij. Daarnaast zijn er vast nog wel wat mensen die nomineren, maar uiteindelijk niet actief meedoen. Zeg dat dit er bijvoorbeeld 8 zijn dan hebben we er 270 nummers bij. Wat dan nog nodig hebben zijn er 130. Waar halen we die dan vandaan? Pakken we dan bijvoorbeeld de Zwarte Lijst van Radio6 erbij en kijken we wat daarvan (vanaf nr1) nog niet in onze Ladder zit.

Goed idee!

Is er een planning wanneer ongeveer de nieuwe editie wordt gestart?
(... en gewoon in dit zelfde topic of wordt er een nieuw topic aangemaakt)

Voor diegenen die de "zwarte" muziek een warm hart toe dragen kijk eens bij Muziek >> Muziekgames >> De MuMe "Zwarte" Album lijst en stuur ook een lijst in. Momenteel loopt de jaren 60 editie deadline is 31 mei.

Ik probeer voor die tijd nog een lijstje in te dienen!

Nog 3 dagen om een lijst in te leveren deadline 31 mei
Waarschijnlijjk begin ik pas in het pinksterweekend met het bekend maken dus in principe heb je nog tot 6 juni de tijd.

Gast
geplaatst: vandaag om 21:25 uur

geplaatst: vandaag om 21:25 uur

Let op: In verband met copyright is het op MusicMeter.nl niet toegestaan om de inhoud van externe websites over te nemen, ook niet met bronvermelding. Je mag natuurlijk wel een link naar een externe pagina plaatsen, samen met je eigen beschrijving of eventueel de eerste alinea van de tekst. Je krijgt deze waarschuwing omdat het er op lijkt dat je een lange tekst hebt geplakt in je bericht.

* denotes required fields.