MusicMeter logo menu
MusicMeter logo

Muziek / Muziekgames / Het ''Check dit album''-topic

zoeken in:
Ik weet niet of dit topic al bestaat, maar ik kon het niet vinden. Korte introductie:

Het mooiste van deze site vind ik persoonlijk het ontdekken van nieuwe albums, die tot persoonlijke favorietjes groeien. En daarvoor is dit topic! Deel die albums, waarvan het lijkt alsof alleen jij ze kent, maar die eigenlijk iedereen zou moeten kennen. Of albums, bands of EP's die meer aandacht verdienen.

Het lijkt dus op het ''schrijf een review''-topic, maar dan met iets andere regels:
- Becijfer 1 van de laatste 3 albums (ook op de albumpagina)
- Introduceer kort een nieuw album of EP (met een hoes, tags, een vergelijkbare artiest, steekwoorden, link naar pagina)
- Album moet minder dan 25 stemmen hebben op de site

Je hoeft dus niet per se het laatste album te checken, maar als bijvoorbeeld het genre je niet aanspreekt kun je ook die daarvoor pakken. Als je een album of EP hebt beoordeelt, plaats hier even een berichtje met je stem en een nieuw album of EP voor iemand om te checken!

Om een album te beoordelen moet je het natuurlijk wel in z'n geheel luisteren. Wil je het niet kopen, dan kun je natuurlijk ook bijvoorbeeld YouTube of Spotify gebruiken.

Casartelli (moderator)
Het is niet helemaal hetzelfde, maar dit topic zit er niet bijzonder ver vanaf.

Ik zal zelf beginnen:

Duologue - Get Out While You Can (2011)
- Nieuwe band, won een of andere unsigned music contest, nog geen debuutalbum uit maar klinkt al veelbelovend...
- Rock, electronic, experimenteel...

(afbeelding)

Gast
geplaatst: vandaag om 23:34 uur

geplaatst: vandaag om 23:34 uur

Let op: In verband met copyright is het op MusicMeter.nl niet toegestaan om de inhoud van externe websites over te nemen, ook niet met bronvermelding. Je mag natuurlijk wel een link naar een externe pagina plaatsen, samen met je eigen beschrijving of eventueel de eerste alinea van de tekst. Je krijgt deze waarschuwing omdat het er op lijkt dat je een lange tekst hebt geplakt in je bericht.

* denotes required fields.