Muziek / Muziekgames / Goed fout?
zoeken in:
0
geplaatst: 2 december 2012, 22:32 uur
Het concept is simpel. Plaats een nummer dat op het randje van goed fout en vreselijke kitch balanceert. We stemmen er een paar uur over en dan plaatst iemand de volgende.
0
geplaatst: 3 december 2012, 00:13 uur
5+, 2-
Heeft niks met leeftijd te maken.
Overigens inderdaad een echte oorwurm, ik zit echt regelmatig met dat refrein in m'n hoofd, zo uit het niets.
Heeft niks met leeftijd te maken.
Overigens inderdaad een echte oorwurm, ik zit echt regelmatig met dat refrein in m'n hoofd, zo uit het niets.
0
geplaatst: 3 december 2012, 01:02 uur
6+
, 2-
Ik krijg regelmatig een wrange smaak in mijn mond als ik weer eens dat woord "fout" lees in combinatie met muziek uit de jaren '80.
Als er al iets fout is in de afgelopen pak 'em beet 100 jaar muziekgeschiedenis dan is het wel iets van The Velvet Underground of 95% van wat Pink Floyd heeft voortgebracht.
, 2-Ik krijg regelmatig een wrange smaak in mijn mond als ik weer eens dat woord "fout" lees in combinatie met muziek uit de jaren '80.
Als er al iets fout is in de afgelopen pak 'em beet 100 jaar muziekgeschiedenis dan is het wel iets van The Velvet Underground of 95% van wat Pink Floyd heeft voortgebracht.
0
Onweerwolf
geplaatst: 3 december 2012, 02:06 uur
+7, -2
Geweldig nummer, helemaal niet fout en zeker niet kitsch.
Geweldig nummer, helemaal niet fout en zeker niet kitsch.
0
geplaatst: 3 december 2012, 02:08 uur
8+, 2- 
Ook leeftijd
De jaren 1984-1990 qua top 40 kunnen bij mij weinig verkeerd doen, blijven me het meeste bij, beleefde de muziek gewoon heel intens en tja, kan maar weinig op tegen jeugdsentiment.
Leuk concept, Lukas!

Ook leeftijd

De jaren 1984-1990 qua top 40 kunnen bij mij weinig verkeerd doen, blijven me het meeste bij, beleefde de muziek gewoon heel intens en tja, kan maar weinig op tegen jeugdsentiment.
Leuk concept, Lukas!
0
geplaatst: 3 december 2012, 10:59 uur
Iets verder terug in de tijd, Falco met Jeanny. Dit zit bij mij echt op het randje, afhankelijk van mijn bui of ik het mooi of verschrikkelijk vind. Meestal dat laatste.
0
geplaatst: 3 december 2012, 11:07 uur
1+
Jeanny van Falco is subliem! Een mini-crimi van 6 minuten.
Jeanny van Falco is subliem! Een mini-crimi van 6 minuten.
0
geplaatst: 3 december 2012, 11:15 uur
2+, 2-
Ook meestal verschrikkelijk, ook al is het woord "newsflash" uitgesproken met dik Duits accent niet te versmaden
Ook meestal verschrikkelijk, ook al is het woord "newsflash" uitgesproken met dik Duits accent niet te versmaden

0
geplaatst: 3 december 2012, 11:19 uur
3+, 2-
Vond het vroegah op den duur nogal vervelend klinken, maar wordt met het jaar beter.
Vond het vroegah op den duur nogal vervelend klinken, maar wordt met het jaar beter.
0
geplaatst: 3 december 2012, 11:47 uur
+4
-2
Een van m'n favoriete nummers uit de '80s, zelfs terug te vinden in m'n ingediende lijstje voor de Top 2000.
-2
Een van m'n favoriete nummers uit de '80s, zelfs terug te vinden in m'n ingediende lijstje voor de Top 2000.
0
geplaatst: 3 december 2012, 12:27 uur
2MY schreef:
En Duits is een jeanette-taal.
En Duits is een jeanette-taal.
En dat voor iemand die een heel topic runt boordevol zingende jeanetten?
Genres >> Overigen >> 2MY presenteert: Dromen Over Regenbogen - 100 Essentiële Vlaamse Schlagerzangers

Beschouw mijn kritische noot als een vorm van sluikreclame.
0
geplaatst: 3 december 2012, 12:33 uur
+6 -2
Vind ik nu beter dan destijds, weliswaar over de top maar tenslotte aangrijpend al moet ik het niet te vaak horen.
For America van Red Box vind ik verschrikkelijk (dat kinderkoor!) hoewel ik het destijds nog enigszins leuk vond.
Vind ik nu beter dan destijds, weliswaar over de top maar tenslotte aangrijpend al moet ik het niet te vaak horen.
For America van Red Box vind ik verschrikkelijk (dat kinderkoor!) hoewel ik het destijds nog enigszins leuk vond.
0
geplaatst: 3 december 2012, 12:42 uur
O ja, ook nog wat over Red Box.
Ik deel de mening met LucM over For America: toen leuk, vandaag flauw.
En bij mij ging Jeanny ook omgekeerd: toen lelijk, maar uitgegroeid tot een parel.
Ik deel de mening met LucM over For America: toen leuk, vandaag flauw.
En bij mij ging Jeanny ook omgekeerd: toen lelijk, maar uitgegroeid tot een parel.
0
geplaatst: 3 december 2012, 12:50 uur
6+, 3- toen verschrikkelijk en nog steeds heb ik er niks mee. Dat Duits maakt het voor mij fout. En dan die vreselijke uithaal aan het einde... Ik denk dan steeds: man, houd je kop 

0
geplaatst: 3 december 2012, 12:56 uur
0
johannesA
geplaatst: 3 december 2012, 13:17 uur
7+, 6- geweldig nummer, het duitse journaal er in maakt het nummer helemaal af.
0
geplaatst: 3 december 2012, 13:28 uur
dazzler schreef:
Dus kan ik jou Jeanny (Part 2) maar beter besparen?
Falco - Coming Home (Jeanny Part II)
Zeker weten, ik klik er niet eens op Dus kan ik jou Jeanny (Part 2) maar beter besparen?
Falco - Coming Home (Jeanny Part II)

* denotes required fields.