MusicMeter logo menu
MusicMeter logo

Muziek / Muziekgames / Knock-Out Songs: 1997

zoeken in:

8. Radiohead - Subterranean Homesick Alien vs. The Verve - Bittersweet Symphony

1-0

Cured
4-1

Casartelli (moderator)
5-2

drie battles achter elkaar Radiohead... deze heb ik toch echt te vaak gehoord en de Dandy Warhols mag ik wel

9. Radiohead - Exit Music (For a Film) vs. The Dandy Warhols - Minnesoter

0-1

Cured
3-1

5-2

Kansloos uiteraard...

10. Smoke City - Underwater Love vs. Honey is Cool - On the Beach

0-1

Voor de underdog (en m'n eigen nominatie).

1-1 Honey is Cool is Cool, maar ik ben wel een fan van Smoke City. Leuke bossanova-dingetjes in dat nummer ook.

Cured
2-2

3-3

Radiohead alweer 3x achter elkaar door...wat er toch zo goed is aan dat album...dat het ook nog eens ver boven alles is verheven...niet meer dan een standaard album.

Overigens: nog zes nummers van mij in deze k.o.. Ik ben tevreden.

Poeha schreef:
3-3

Radiohead alweer 3x achter elkaar door...wat er toch zo goed is aan dat album...dat het ook nog eens ver boven alles is verheven...niet meer dan een standaard album.

Daarom vind ik dit ook verreweg de minste K.O. tot nu toe. Het staat toch al bij voorbaat vast dat Radiohead gaat winnen. ik hoop dat Your Woman van White Town nog enigszins voor een verrassing gaat zorgen maar ik zie het somber in.

Alvast +1 voor Your Woman

In mijn wereld moet Another Day van Buckshot Lefonque deze k.o. winnen.

Rare wereld heb jij.

Gast
geplaatst: vandaag om 19:44 uur

geplaatst: vandaag om 19:44 uur

Let op: In verband met copyright is het op MusicMeter.nl niet toegestaan om de inhoud van externe websites over te nemen, ook niet met bronvermelding. Je mag natuurlijk wel een link naar een externe pagina plaatsen, samen met je eigen beschrijving of eventueel de eerste alinea van de tekst. Je krijgt deze waarschuwing omdat het er op lijkt dat je een lange tekst hebt geplakt in je bericht.

* denotes required fields.