Muziek / Muziekgames / Knock-Out Songs: 1997
zoeken in:
0
geplaatst: 20 december 2012, 11:11 uur
8. Radiohead - Subterranean Homesick Alien vs. The Verve - Bittersweet Symphony
1-0
1-0
0
geplaatst: 20 december 2012, 11:31 uur
drie battles achter elkaar Radiohead... deze heb ik toch echt te vaak gehoord en de Dandy Warhols mag ik wel
9. Radiohead - Exit Music (For a Film) vs. The Dandy Warhols - Minnesoter
0-1
9. Radiohead - Exit Music (For a Film) vs. The Dandy Warhols - Minnesoter
0-1
0
geplaatst: 20 december 2012, 12:53 uur
10. Smoke City - Underwater Love vs. Honey is Cool - On the Beach
0
geplaatst: 20 december 2012, 12:56 uur
1-1 Honey is Cool is Cool, maar ik ben wel een fan van Smoke City. Leuke bossanova-dingetjes in dat nummer ook.
0
geplaatst: 20 december 2012, 13:19 uur
3-3
Radiohead alweer 3x achter elkaar door...wat er toch zo goed is aan dat album...dat het ook nog eens ver boven alles is verheven...niet meer dan een standaard album.
Radiohead alweer 3x achter elkaar door...wat er toch zo goed is aan dat album...dat het ook nog eens ver boven alles is verheven...niet meer dan een standaard album.
0
geplaatst: 20 december 2012, 13:21 uur
Overigens: nog zes nummers van mij in deze k.o.. Ik ben tevreden. 

0
geplaatst: 20 december 2012, 13:30 uur
Poeha schreef:
3-3
3-3
Daarom vind ik dit ook verreweg de minste K.O. tot nu toe. Het staat toch al bij voorbaat vast dat Radiohead gaat winnen. ik hoop dat Your Woman van White Town nog enigszins voor een verrassing gaat zorgen maar ik zie het somber in.

0
geplaatst: 20 december 2012, 13:36 uur
In mijn wereld moet Another Day van Buckshot Lefonque deze k.o. winnen.
* denotes required fields.