Muziek / Muziekgames / Knock-Out Songs: 1997
zoeken in:
0
geplaatst: 27 december 2012, 20:13 uur
@laxus : Ja ja, volgens mij ben je het best met me eens 
Ik heb ergens een lijstje gepost met de 10 ergste nummers aller tijden en Around the World stond daar in goed gezelschap van Last Christmas en You're Beautiful. Ik kan niet beschrijven wat voor een grote hekel ik aan die plaat van Daft Punk heb.

Ik heb ergens een lijstje gepost met de 10 ergste nummers aller tijden en Around the World stond daar in goed gezelschap van Last Christmas en You're Beautiful. Ik kan niet beschrijven wat voor een grote hekel ik aan die plaat van Daft Punk heb.
0
geplaatst: 27 december 2012, 20:26 uur
Tribal Gathering schreef:

Ben het met je eens dat het een makkie is.
Oh ja Last Christmas

0
johannesA
geplaatst: 27 december 2012, 22:03 uur
43. Evil Superstars – It's a Sad Sad Planet vs. Elliott Smith - Say Yes
0-0
0-0
0
geplaatst: 27 december 2012, 23:29 uur
1-1 als jullie me hadden verteld dat Runaway uit 1979 komt had ik het ook geloofd
0
geplaatst: 27 december 2012, 23:45 uur
5-1
herman schreef:
als jullie me hadden verteld dat Runaway uit 1979 komt had ik het ook geloofd
Runaway komt uit 1979.als jullie me hadden verteld dat Runaway uit 1979 komt had ik het ook geloofd
0
geplaatst: 28 december 2012, 00:15 uur
45. Janet Jackson feat. Q-Tip & Joni Mitchell - Got ‘Til It’s Gone vs. Wu-Tang Clan - It's Yourz
* denotes required fields.