MusicMeter logo menu
MusicMeter logo

Muziek / Muziekgames / Knock-Out Songs: 1997

zoeken in:

5-0 ik vond deze week het promo-teepje van Around the Fur nog terug... vast veel geld waard nu

29. Murray Lachlan Young - W.A.H. Higgins vs. Thievery Corporation - The Glass Bead Game

1-0 versus

GrafGantz schreef:
(quote)

Ik had achter jou geen Rakim liefhebber gezocht als ik eerlijk ben

Zeker wel, moet ik wel zeggen dat dat het enige nummer is wat ik (bewust) van hem ken naast Paid in Full maar zeker een tof nummer

Binnenkort terug te vinden in een nieuwe K.O.

Heeft iemand misschien een link naar het eerste nummer?

Cured
1-4

laxus11 schreef:
Heeft iemand misschien een link naar het eerste nummer?

staat op Spotify en Deezer, neem aan dat de rest het daar ook heeft gevonden, want verder is het nergens te beluisteren volgens mij.

Dankje herman ga hem meteen luisteren

weet niet of je het wat vindt, maar ben blij dat je de moeite doet in ieder geval

Jammer dat niemand mijn vraagje over Dream heeft beantwoord...

herman schreef:
Jammer van Forest for the Trees, maar Lucky is ook wel erg goed. Vonden jullie het wel een leuk liedje? Zit voor mij een beetje in de hoek van Bran Van 3000, White Town, etc.

Poeha schreef:
0-1 omdat ik nu echt niet anders kan

Sorry herman, maar ik vond het het minste nummer (laat ik me zo maar uitdrukken) wat ik beluisterd heb tot nu toe in deze KO. Vandaar ook mijn opmerking hier net boven, want ik ben bepaald geen liefhebber van Radiohead, op een paar nummers na en daar hoort ook Lucky niet bij.

2-4 Ja dit vind ik wel wat

Ik zal Murray Lachlan Young - W.A.H. Higgins vanavond, als ik weer geluid heb, ook beluisteren, ook al is deze battle dan allang gespeeld. Ben altijd wel nieuwsgierig naar "onbekend spul".

30. Belle & Sebastian - Le Pastie De La Bourgeoisie vs. Bob Dylan - Lovesick

3-1 lastig lastig, allebei 5*-muziek.

Poeha schreef:
Sorry herman, maar ik vond het het minste nummer (laat ik me zo maar uitdrukken) wat ik beluisterd heb tot nu toe in deze KO. Vandaar ook mijn opmerking hier net boven, want ik ben bepaald geen liefhebber van Radiohead, op een paar nummers na en daar hoort ook Lucky niet bij.

Prima. Vind het gewoon jammer dat sommige mensen alleen maar stemmen en geen enkel commentaar achter laten. Vind het altijd wel leuk om te weten wat iemand van een nummer vind, zeker omdat je sommige nummers nooit ergens besproken ziet worden (Murray Lachlan Young staat zelfs helemaal niet op MuMe).

2MY
herman schreef:
Vind het gewoon jammer dat sommige mensen alleen maar stemmen en geen enkel commentaar achter laten. Vind het altijd wel leuk om te weten wat iemand van een nummer vind, zeker omdat je sommige nummers nooit ergens besproken ziet worden (Murray Lachlan Young staat zelfs helemaal niet op MuMe).

Misschien iets voor de volgende editie van de alternatieve top 152? Daar plaatst de meerderheid toch een begeleidend tekstje bij de gegeven punten..?

3-2 (van beide artiesten nummers die bij de beteren uit hun repertoire horen)

MLY klinkt erg tof
Klinkt ergens bekend, al was die combinatie spoken word - gitaarmuur in die jaren ook wel erg populair (no pun intended).

FFTT: leuk om weer eens te horen, zo'n vergeten Kink FM-hitje.

5-2

31. Erykah Badu - Tyrone (live) vs. LL Cool J - Phenomenon

1-0 alletwee leuk, het slot van Tyrone doet me nog altijd breed grijnzen! (deze versie)

Gast
geplaatst: vandaag om 08:11 uur

geplaatst: vandaag om 08:11 uur

Let op: In verband met copyright is het op MusicMeter.nl niet toegestaan om de inhoud van externe websites over te nemen, ook niet met bronvermelding. Je mag natuurlijk wel een link naar een externe pagina plaatsen, samen met je eigen beschrijving of eventueel de eerste alinea van de tekst. Je krijgt deze waarschuwing omdat het er op lijkt dat je een lange tekst hebt geplakt in je bericht.

* denotes required fields.