MusicMeter logo menu
MusicMeter logo

Muziek / Muziekgames / Knock-Out Songs: 1997

zoeken in:
4-2 hele duidelijke keuze, herman

Het mooiste Radiohead (tevens één van de weinigen) eruit maar dan gelukkig wel tegen dat geweldige nummer van Maxwell

Snappen jullie het nog?

Zo geweldig vind ik dat nummer van Maxwell niet, integendeel zelfs. Het verbaast mij dus ten zeerste dat het van Radiohead gewonnen heeft. Ik snap er dus ook helemaal niks van.

No Surprises eruit

Cured
4-3

die eerste klinkt als een wijf , heeft de cover iets te letterlijk genomen

56. Tindersticks - Buried Bones vs. Elliott Smith - Say Yes

0-0

herman schreef:
3-2 duidelijke keuze, maar stond er bij de nominatie al van te kijken inderdaad. lijkt mij ook 1998.

En daar kom je nu mee. Ik heb me puur gebaseerd op m'n stemmen uit 1997 hier op MuMe en heb niet elke nominatie dubbel gecheckt op andere websites, sorry.

/edit: zojuist correctie ingediend.

Cured
2-3

57. Freek de Jonge & Stips - Leven Na de Dood vs. IAM - Petit Frère

Cured
0-2

2-3

Rij dus rustig door oranje en geef extra gas bij rood, er is leven, er is leven na de dood!

2-5 ik was die eerste gelukkig vergeten...

GrafGantz schreef:
(quote)

En daar kom je nu mee. Ik heb me puur gebaseerd op m'n stemmen uit 1997 hier op MuMe en heb niet elke nominatie dubbel gecheckt op andere websites, sorry.

/edit: zojuist correctie ingediend.

Ach, ik vond het opvallend (dacht eigenlijk dat het nummer nog nieuwer was, 99 of 2000 ofzo, maar wist het ook niet zeker hoor. Ken ook niet alle releasejaren uit mijn hoofd.

Zal 's kijken of die correctie al doorgevoerd is.

Cured
58. The Beta Band - Dry the Rain vs. µ-Ziq - Hasty Boom Alert

0-0

herman schreef:
(quote)

Ach, ik vond het opvallend (dacht eigenlijk dat het nummer nog nieuwer was, 99 of 2000 ofzo, maar wist het ook niet zeker hoor. Ken ook niet alle releasejaren uit mijn hoofd.

Zal 's kijken of die correctie al doorgevoerd is.

Yup, Angelo reageerde binnen de minuut

Gast
geplaatst: vandaag om 01:13 uur

geplaatst: vandaag om 01:13 uur

Let op: In verband met copyright is het op MusicMeter.nl niet toegestaan om de inhoud van externe websites over te nemen, ook niet met bronvermelding. Je mag natuurlijk wel een link naar een externe pagina plaatsen, samen met je eigen beschrijving of eventueel de eerste alinea van de tekst. Je krijgt deze waarschuwing omdat het er op lijkt dat je een lange tekst hebt geplakt in je bericht.

* denotes required fields.