Muziek / Muziekgames / Knock-Out Songs: 1997
zoeken in:
0
geplaatst: 15 december 2012, 23:37 uur
Angelo schreef:
73. Radiohead - Subterranean Homesick Alien vs. Toto - Goin' Home
1-0
vs.
Tuurlijk 73. Radiohead - Subterranean Homesick Alien vs. Toto - Goin' Home
1-0
vs.
Juist
vs 
Niet dat ik verwacht had dat Toto ook maar überhaupt zou kunnen winnen van een nummer van het nogal overdreven verafgode album hier op MuMe.
0
geplaatst: 15 december 2012, 23:45 uur
4-1
Ja, ach. Ieder z'n ding.
Ik vind lang niet alles van Radiohead goed hoor, maar Subterranean Homesick Alien vind ik dan wel weer erg tof. En voor wat betreft Toto: wat ik van hen ken vind ik vreselijk (zo ook Goin' Home).
Poeha schreef:
Juist
vs 
Niet dat ik verwacht had dat Toto ook maar überhaupt zou kunnen winnen van een nummer van het nogal overdreven verafgode album hier op MuMe.
(quote)
Tuurlijk
Juist
vs 
Ja, ach. Ieder z'n ding.
Ik vind lang niet alles van Radiohead goed hoor, maar Subterranean Homesick Alien vind ik dan wel weer erg tof. En voor wat betreft Toto: wat ik van hen ken vind ik vreselijk (zo ook Goin' Home).
0
geplaatst: 16 december 2012, 00:22 uur
78. DJ Jean & Peran - Let Yourself Go vs. Spiritualized - I Think I'm in Love
0
geplaatst: 16 december 2012, 00:44 uur
Angelo schreef:
En voor wat betreft Toto: wat ik van hen ken vind ik vreselijk (zo ook Goin' Home).
(quote)
En voor wat betreft Toto: wat ik van hen ken vind ik vreselijk (zo ook Goin' Home).
Opmerkelijk, want dat zullen niet veel niet-Toto liefhebbers kennen, aangezien het op een rarities album staat, Maar duidelijk niet jouw ding

0
geplaatst: 16 december 2012, 00:53 uur
Poeha schreef:
Opmerkelijk, want dat zullen niet veel niet-Toto liefhebbers kennen, aangezien het op een rarities album staat, Maar duidelijk niet jouw ding
(quote)
Hoezo opmerkelijk?
Ik heb 'm vandaag pas voor het eerst beluisterd alvorens ik stemde (wat natuurlijk vanzelfsprekend is), hiervoor had ik - inderdaad - nog nooit van het nummer gehoord.
0
geplaatst: 16 december 2012, 01:40 uur
2-5 wel opmerkelijk dat het beste Spiritualized-nummer uit 97 niet meedoet
0
geplaatst: 16 december 2012, 01:41 uur
79. Carl Craig - At Les vs. Pizzicato Five - Mon Amour Tokyo
0-1 helaas helaas, allebei steengoed. maar Mon Amour Tokyo brengt me echt terug naar die tijd, terwijl ik Carl Craig veel later heb ontdekt
0-1 helaas helaas, allebei steengoed. maar Mon Amour Tokyo brengt me echt terug naar die tijd, terwijl ik Carl Craig veel later heb ontdekt
* denotes required fields.