MusicMeter logo menu
MusicMeter logo

Muziek / Muziekgames / Knock-Out Songs: 1997

zoeken in:

Angelo schreef:
73. Radiohead - Subterranean Homesick Alien vs. Toto - Goin' Home

1-0 vs.
Tuurlijk Juist vs
Niet dat ik verwacht had dat Toto ook maar überhaupt zou kunnen winnen van een nummer van het nogal overdreven verafgode album hier op MuMe.

4-1
Poeha schreef:
(quote)
Tuurlijk Juist vs
Niet dat ik verwacht had dat Toto ook maar überhaupt zou kunnen winnen van een nummer van het nogal overdreven verafgode album hier op MuMe.

Ja, ach. Ieder z'n ding. Ik vind lang niet alles van Radiohead goed hoor, maar Subterranean Homesick Alien vind ik dan wel weer erg tof. En voor wat betreft Toto: wat ik van hen ken vind ik vreselijk (zo ook Goin' Home).

5-1

77. Skik - Op Fietse vs. The Prodigy - Breathe

0-1

1-4

Ho nou, niet dat zenuwennummer ...

Grappig, dat dacht ik net zo.

Cured
2-4

78. DJ Jean & Peran - Let Yourself Go vs. Spiritualized - I Think I'm in Love

Angelo schreef:

(quote)

En voor wat betreft Toto: wat ik van hen ken vind ik vreselijk (zo ook Goin' Home).

Opmerkelijk, want dat zullen niet veel niet-Toto liefhebbers kennen, aangezien het op een rarities album staat, Maar duidelijk niet jouw ding

Poeha schreef:
(quote)

Opmerkelijk, want dat zullen niet veel niet-Toto liefhebbers kennen, aangezien het op een rarities album staat, Maar duidelijk niet jouw ding

Hoezo opmerkelijk? Ik heb 'm vandaag pas voor het eerst beluisterd alvorens ik stemde (wat natuurlijk vanzelfsprekend is), hiervoor had ik - inderdaad - nog nooit van het nummer gehoord.

2-5 wel opmerkelijk dat het beste Spiritualized-nummer uit 97 niet meedoet

79. Carl Craig - At Les vs. Pizzicato Five - Mon Amour Tokyo

0-1 helaas helaas, allebei steengoed. maar Mon Amour Tokyo brengt me echt terug naar die tijd, terwijl ik Carl Craig veel later heb ontdekt

Cured
0-3

1-4

WTF?

Gast
geplaatst: vandaag om 04:38 uur

geplaatst: vandaag om 04:38 uur

Let op: In verband met copyright is het op MusicMeter.nl niet toegestaan om de inhoud van externe websites over te nemen, ook niet met bronvermelding. Je mag natuurlijk wel een link naar een externe pagina plaatsen, samen met je eigen beschrijving of eventueel de eerste alinea van de tekst. Je krijgt deze waarschuwing omdat het er op lijkt dat je een lange tekst hebt geplakt in je bericht.

* denotes required fields.