MusicMeter logo menu
MusicMeter logo

Muziek / Muziekgames / De (volgens MuMe-begrippen) populaire hiphop K.O.

zoeken in:
2-3

Wat een nummer

panjoe (moderator)
2-4

Allebei goed, maar die beat van The Next Movement

panjoe schreef:
Scenario is gewoon niet zo'n chill nummer. If I Can't is baas. Maar dat weten alleen de mensen die, net zoals ik, Get Rich Or Die Tryin' op hun 15e voor Sinterklaas kregen.

5-1 door de mindere vers van Jay

Fuckin onzin. Ik was toen ook iets van 15 en 'If I Can't' is misschien wel slechtste en saaiste nummer op die cd.

Minder zeuren, meer stemmen.

209. Gorillaz - Clint Eastwood vs. Mos Def – Hip Hop

1-0

2-0 maar jammer dat Hip Hop er nu al uit moet

panjoe (moderator)
Ralph. schreef:
(quote)

Fuckin onzin. Ik was toen ook iets van 15 en 'If I Can't' is misschien wel slechtste en saaiste nummer op die cd.

Jij hebt de waarheid in pacht?

3-1

Kom op mensen....

Ralph. schreef:
Kom op mensen....

the essence, the basics, without it, you make it, allow me the make this, child like in nature,
rhythm, you have it or you don't, that's a fallacy, I'm in 'm, every sprouting tree, every child a piece, every cloud you see, you see with your eye, I see destruction and demise, corruption in disguise, from this fucking enterprise, now I'm sucking to you lies, through Russ, though not his muscles, but percussion he provides, with me as a guide, ya'll can see me now, cuz you don't see with your eyes, you perceive with your mind, that's the inner, so Imma stick around with Russ and be a mentor, bust a few rhymes so motherfuckas reminder where the thought is, I brought all this, so you can survive, when law is lawless, feelings, sensations you thought were dead, no squealing, reminder: that's is all in your head!

5-1
Sorry Mos Def.

210. Wu-Tang Clan - Wu-Tang Clan Ain't Nuthing Ta F' Wit vs. Dr. Dre – The Watcher
1-0

4-0

Hoewel beide bijzonder goed

Ola
4-0

Ola
211. 50 Cent - I Get Money vs. Mobb Deep - Eye for a Eye (Your Beef Is Mines)

0-1

0-4 mag wat mij betreft de finale halen

Jij mag van mij ook de finale halen Niek.

0-5

Eminem – Bitch Please II vs. Nas - Made You Look

0-1

Ola
0-4

212. Eminem – Bitch Please II vs. Nas - Made You Look

0-4

213. Eminem - Like Toy Soldiers vs. DJ Shadow - Building Steam with a Grain of Salt

0-1

Omdat ik nu weg moet nog vlug even een battle geplaatst.

panjoe (moderator)
212. Eminem – Bitch Please II vs. Nas - Made You Look

0-5

213. Eminem - Like Toy Soldiers vs. DJ Shadow - Building Steam with a Grain of Salt

0-2

Gast
geplaatst: vandaag om 06:22 uur

geplaatst: vandaag om 06:22 uur

Let op: In verband met copyright is het op MusicMeter.nl niet toegestaan om de inhoud van externe websites over te nemen, ook niet met bronvermelding. Je mag natuurlijk wel een link naar een externe pagina plaatsen, samen met je eigen beschrijving of eventueel de eerste alinea van de tekst. Je krijgt deze waarschuwing omdat het er op lijkt dat je een lange tekst hebt geplakt in je bericht.

* denotes required fields.