Muziek / Muziekgames / De (volgens MuMe-begrippen) populaire hiphop K.O.
zoeken in:
0
geplaatst: 27 december 2012, 19:54 uur
82. A Tribe Called Quest - Electric Relaxation vs. Nas – N.Y. State of Mind
1-0
(godver, dit gaat ATCQ natuurlijk verliezen)
1-0

(godver, dit gaat ATCQ natuurlijk verliezen)
0
panjoe (moderator)
geplaatst: 27 december 2012, 19:54 uur
Wat een showdown... De, naar ik meen, nummer 8 van mijn top honderd krijgt uiteraard mijn stem.
2-0
2-0
0
geplaatst: 27 december 2012, 19:55 uur
2-2
Dikke Tribe-fan, maar tegen NY State of Mind kan dit niet op (helemaal niet na dat hemelse HMH-concert alweer veel te lang geleden)
Dikke Tribe-fan, maar tegen NY State of Mind kan dit niet op (helemaal niet na dat hemelse HMH-concert alweer veel te lang geleden)
0
geplaatst: 27 december 2012, 19:57 uur
Het minste nummer van Illmatic tegen het beste werk van ATCQ, ik zeg ook foei tegen alle Nas-stemmers tijdens deze battle.
0
geplaatst: 27 december 2012, 20:13 uur
0
geplaatst: 27 december 2012, 20:15 uur
Is iedereen weer heel de dag niks aan het weten? Sukkels.
5-3, voor de eer.
5-3, voor de eer.
0
geplaatst: 27 december 2012, 20:17 uur
Props voor Niels. Die man weet.
83. 50 Cent – In Da Club vs. Common Sense - Nuthin' to Do
83. 50 Cent – In Da Club vs. Common Sense - Nuthin' to Do
0
geplaatst: 27 december 2012, 21:37 uur
1-2
N.Y. State Of Mind eruit
Hoezo slechtste Illmatic-nummer? En ik die dacht dat Rob wat van hiphop af wist. Als Electric Relaxation had verloren had ik waarschijnlijk ook wel geklaagd, maar dat terzijde.
Gewoon jammer dat die 2 nummers het nu al tegen elkaar moesten opnemen terwijl een slecht nummer zoals Cleanin' Out My Closet gewoon nog kan doorstoten naar de volgende ronde.
N.Y. State Of Mind eruit
Hoezo slechtste Illmatic-nummer? En ik die dacht dat Rob wat van hiphop af wist. Als Electric Relaxation had verloren had ik waarschijnlijk ook wel geklaagd, maar dat terzijde.
Gewoon jammer dat die 2 nummers het nu al tegen elkaar moesten opnemen terwijl een slecht nummer zoals Cleanin' Out My Closet gewoon nog kan doorstoten naar de volgende ronde.
0
geplaatst: 27 december 2012, 22:07 uur
Rob heeft goede psychologische trucjes hoor
Jammer dat NY State Of Mind niet heeft gewonnen, sterker nummer imo.
Glaciers Of Ice verliest ook, damnit
Stelletje amateurs hier.
Jammer dat NY State Of Mind niet heeft gewonnen, sterker nummer imo. Glaciers Of Ice verliest ook, damnit
Stelletje amateurs hier.* denotes required fields.