MusicMeter logo menu
MusicMeter logo

Muziek / Muziekgames / De (volgens MuMe-begrippen) populaire hiphop K.O.

zoeken in:
55. The Roots – The Seed 2.0 vs. Gorillaz - Rock the House

1-0

panjoe (moderator)
Grapje, m'n internet is skraal als een aal.

4-0

Rhythm & Poetry schreef:
Kut. En er is al zoveel Wu-Tang Clan door. Gaan nu ook de mindere (maar nog altijd sterke) nummers van ze door.

Van mij had Bring Da Ruckus door mogen gaan in plaats van dit nummer... en toen kwam er een backstabber die zijn stem heeft gewijzigd

56. Lupe Fiasco – Daydreamin’ vs. Jay-Z - D'Evils

0-0

1-6

57. Wu-Tang Clan – Triumph vs. Raekwon – Verbal Intercourse

1-0 Inspectah Deck

panjoe (moderator)
3-0

Jeetje, Lupe er uit. Nu helemaal volgens mij. Dat Superstar eruit is vind ik niet zo raar, toch een van zijn mindere nummers. Maar Daydreamin' is toch wel erg sterk. D'Evils is ook wel een goed nummer trouwens, dus helemaal raar is het ook weer niet, maar het had toch iets spannender kunnen zijn.

4-0

Heel erg moeilijk. 5-1 vanwege de sterkere beat van Verbal Intercourse en vanwege de eer. Inspectah Deck op Triumph rapt inderdaad wel veel sterker dan alle 3 de mannen gecombineerd op Verbal Intercourse.

6-1

58. Jay-Z – 99 Problems vs. Snoop Dogg - Tha Shiznit

1-0

4-1 heb echt niks met 99 problems

panjoe (moderator)
5.-1

6-1

59. Gorillaz – Feel Good Inc vs. A Tribe Called Quest – Lyrics to Go

0-1

panjoe (moderator)
1-2

Gast
geplaatst: vandaag om 21:39 uur

geplaatst: vandaag om 21:39 uur

Let op: In verband met copyright is het op MusicMeter.nl niet toegestaan om de inhoud van externe websites over te nemen, ook niet met bronvermelding. Je mag natuurlijk wel een link naar een externe pagina plaatsen, samen met je eigen beschrijving of eventueel de eerste alinea van de tekst. Je krijgt deze waarschuwing omdat het er op lijkt dat je een lange tekst hebt geplakt in je bericht.

* denotes required fields.