Muziek / Muziekgames / De (volgens MuMe-begrippen) populaire hiphop K.O.
zoeken in:
0
geplaatst: 13 januari 2013, 12:08 uur
10. DuvelDuvel - De Bron vs. John Legend & The Roots – Our Generation
0-1
0-1
0
geplaatst: 13 januari 2013, 13:02 uur
1-3
Helemaal niks die JL
Ter verklaring: een overbekende sample op zeer fletse manier hergebruiken en dat dan helemaal uit gaan melken. Bovendien geen hiphop.. en volgens MuMe pas het op vier na beste nummer op Wake Up... Rob?
Helemaal niks die JL
Ter verklaring: een overbekende sample op zeer fletse manier hergebruiken en dat dan helemaal uit gaan melken. Bovendien geen hiphop.. en volgens MuMe pas het op vier na beste nummer op Wake Up... Rob?
0
geplaatst: 13 januari 2013, 13:21 uur
Ja. Ik heb bij het album van John Legend & The Roots de twee hiphopnummers uitgekozen. Deze heeft een verse van C.L. Smooth en de andere track een verse van Common. Verder voldoet het nummer aan het profiel. Staat op een album van 150+ stemmen.
0
geplaatst: 13 januari 2013, 13:49 uur
2-5, maar beide niet mijn ding.
Gang Starr - Code of the Streets vs. Jay-Z - Pray
1-0
Gang Starr - Code of the Streets vs. Jay-Z - Pray
1-0
0
geplaatst: 13 januari 2013, 13:50 uur
Rhythm & Poetry schreef:
Ja. Ik heb bij het album van John Legend & The Roots de twee hiphopnummers uitgekozen. Deze heeft een verse van C.L. Smooth en de andere track een verse van Common. Verder voldoet het nummer aan het profiel. Staat op een album van 150+ stemmen.
Whatever helps you sleep at night Ja. Ik heb bij het album van John Legend & The Roots de twee hiphopnummers uitgekozen. Deze heeft een verse van C.L. Smooth en de andere track een verse van Common. Verder voldoet het nummer aan het profiel. Staat op een album van 150+ stemmen.

0
geplaatst: 13 januari 2013, 13:51 uur
4-0
Je bent een goede jongen Niek. Je moet je alleen niet bemoeien met grote mensen zaken. Voor je het weet ben je op de bodem van de oceaan met een grote steen vast aan je voeten.
Je bent een goede jongen Niek. Je moet je alleen niet bemoeien met grote mensen zaken. Voor je het weet ben je op de bodem van de oceaan met een grote steen vast aan je voeten.
0
geplaatst: 13 januari 2013, 14:01 uur
12. Outkast – B.O.B. vs. Public Enemy – Fight the Power
1-0
R.O.B.
1-0
R.O.B.

0
geplaatst: 13 januari 2013, 14:31 uur
Ik kan niet kiezen. 
Toch maar PE. Klassiekertje + live gezien.
4-4

Toch maar PE. Klassiekertje + live gezien.

4-4
0
panjoe (moderator)
geplaatst: 13 januari 2013, 14:43 uur
Allebei wel okee, maar
4-5
Chuck D is baas.
4-5
Chuck D is baas.
0
geplaatst: 13 januari 2013, 14:44 uur
13. Kubus & Sticks – Hamvraag vs. Ghostface Killah - Assassination Day