MusicMeter logo menu
MusicMeter logo

Muziek / Muziekgames / De (volgens MuMe-begrippen) populaire hiphop K.O.

zoeken in:
Beide redelijk geniaal

1-1

5-3

Sweepstakes is k*t.

Hoezo trouwens nummers van Plastic Beach? Demon Days heeft een hogere beoordeling toch?

65. Beastie Boys - Fight for Your Right vs. Fugees - How Many Mics

1-0 Easy.

Fuckin hard nummer van Fugees uit mijn Top 100

4-1

panjoe (moderator)
66. Madvillain – All Caps vs. Reflection Eternal - The Blast

1-0

Waarschijnlijk de lastigste tot nu toe. Dit is erg moeilijk kiezen, maar ik ga op dit moment toch voor Reflection Eternal.

1-2.

Een gemiddelde Madvillain vs. de beste van Reflection Eternal

2-3

Lastig deze inderdaad. Ik denk dat ik toch maar voor All Caps ga. Heb nog steeds niet heel veel met Doom, maar soms past hij echt perfect bij een bepaalde beat. Dit keer een geweldige beat van Madlib.

3-3

Niek, wil jij dan niet voor de andere stemmen? Of bedoel je dat een gemiddelde van Madvillain beter is dan de beste van RE?

Niks aan Madvillain is gemiddeld

Dat zou dus kunnen. Dat hij het gemiddelde van Madvillain beter vind dat het beste van RE. Vind ik persoonlijk een beetje overdreven, maar het kan.

Haha Niek got it twisted. All Caps is juist een van de beste Madvillainy tracks, zo niet de beste. Fancy Clowns & Accordion komen in de buurt. The Blast is juist weer een gemiddelde Train of Thought track aangezien daar niet heel veel uitschieters zitten en als ik er dan toch een moet kiezen is dat Memories Live.

He$$el_01 schreef:
Dat zou dus kunnen. Dat hij het gemiddelde van Madvillain beter vind dat het beste van RE. Vind ik persoonlijk een beetje overdreven, maar het kan.
Fijn dat ik begrepen wordt

Wie gaat hem beslissen?

Glaciers of Ice schreef:
Haha Niek got it twisted. All Caps is juist een van de beste Madvillainy tracks, zo niet de beste. Fancy Clowns & Accordion komen in de buurt. The Blast is juist weer een gemiddelde Train of Thought track aangezien daar niet heel veel uitschieters zitten en als ik er dan toch een moet kiezen is dat Memories Live.
. Maar begrijp ik hieruit dat jij een gemiddelde RE-track verkiest boven de beste Madvillain?

panjoe (moderator)

67. Jay-Z – Encore vs. Madvillain – Fancy Clown

0-1

Gast
geplaatst: vandaag om 06:29 uur

geplaatst: vandaag om 06:29 uur

Let op: In verband met copyright is het op MusicMeter.nl niet toegestaan om de inhoud van externe websites over te nemen, ook niet met bronvermelding. Je mag natuurlijk wel een link naar een externe pagina plaatsen, samen met je eigen beschrijving of eventueel de eerste alinea van de tekst. Je krijgt deze waarschuwing omdat het er op lijkt dat je een lange tekst hebt geplakt in je bericht.

* denotes required fields.