MusicMeter logo menu
MusicMeter logo

Muziek / Muziekgames / De (volgens MuMe-begrippen) populaire hiphop K.O.

zoeken in:
2-1, beste CYNE nummer.

3-1, lastig

Ik moet jullie trouwens nog wel even uitlachen vanwege het feit dat Dizzee Rascal met een ballennummer van Can I Kick It? heeft gewonnen. Echt waar. Nu mag ik voor de rest van mijn leven op G-Unit en consorten stemmen.

Can I Kick It? & GNG BNG eruit tegen bagger-tracks zijn de voorlopige dieptepunten.

Zo meteen ga ik me nog schuldig voelen.
Die beat van I Luv U is gewoon geweldig. En die van Can I Kick It? ook wel...
Maak er gewoon een K.O. met herkansingen van ofzo.

Hele moeilijke deze.
4-1

panjoe (moderator)
Dat doe je toch al Rob . Huilen doe je maar in je vrije tijd.

5-1

Niet nodig Ploppesteksel, want I Luv U is gewoon een bazennummer. Gewoon supertof hypertrackje met die gabberbass en chaotische hi-hats. Misschien meer als electronica-nummer tof, dan als hip-hop. Ik vind het juist een hoogtepunt dat dingen niet per se puur op status doorgaan (ook al is Can I Kick It? natuurlijk gewoon een heerlijk nummer). Wat is een KO zonder verassingen?

54. CunninLynguists - Mic Like a Memory vs. Eminem - 8 Mile

0-1

0-2

Ward schreef:
Niet nodig Ploppesteksel
Dat wist ik wel.
Alleen vind ik het zelf ook jammer dat Can I Kick It? eruit is. Geweldig nummer.

1-3

2-4

Hoogtepuntje van Em

2-5

55. Non Phixion - The C.I.A. Is Trying to Kill Me vs. Gang Starr - Mass Appeal

0-1 wereldnummer

Ward schreef:
Wat is een KO zonder verassingen?
Nog in leven

0-2

1-3 Die beat van Mass Appeal werkt op m'n zenuwen. dan maar The CIA Is Trying To Kill Me.

Rhythm & Poetry schreef:
Ik moet jullie trouwens nog wel even uitlachen vanwege het feit dat Dizzee Rascal met een ballennummer van Can I Kick It? heeft gewonnen. Echt waar. Nu mag ik voor de rest van mijn leven op G-Unit en consorten stemmen.

Dit ook.

1-5. Ondanks dat Premier tegenwoordig repetitief is werkte zijn formule vroeger wel, al was het zo'n 2 bar loop met scratches in de hook. Heerlijke beat met Guru die ouderwets bragt.

56. Kid Cudi - Scott Mescudi Vs. the World vs. Pete Rock & C.L. Smooth - They Reminisce over You (T.R.O.Y.)

0-1

Maar Scott Mescudi Vs. the World vind ik ook helemaal geweldig. En de user FlyLo ook. Liet hij mij zojuist weten in een ongelofelijk lange PM.

56. Kid Cudi - Scott Mescudi Vs. the World vs. Pete Rock & C.L. Smooth - They Reminisce over You (T.R.O.Y.)

0-2

Ik vrees voor een nieuw debacle

Rhythm & Poetry schreef:
En de user FlyLo ook. Liet hij mij zojuist weten in een ongelofelijk lange PM.

Ik wacht nog altijd op een antwoord

Mag ik blind op TROY stemmen? Heb geen zin die Kid Cudi op te gaan zoeken om de zekere conclusie te trekken dat TROY beter is...

Dat heb ik ook gewoon gedaan hoor. Daarna toch nog even opgezocht en Kid Cudi na een 15-tal seconden afgezet.

Ik denk dat jij Kid Cudi oprecht beter gaat vinden. Gastbijdrage van Cee Lo Geen alles.

FlyLo schreef:
Dat heb ik ook gewoon gedaan hoor. Daarna toch nog even opgezocht en Kid Cudi na een 15-tal seconden afgezet.

Is dit serieus? Dan overweeg ik mijn topic na deze ronde stop te zetten.

FlyLo schreef:
Ik vrees voor een nieuw debacle
Niet nodig.

0-3

Gast
geplaatst: vandaag om 09:35 uur

geplaatst: vandaag om 09:35 uur

Let op: In verband met copyright is het op MusicMeter.nl niet toegestaan om de inhoud van externe websites over te nemen, ook niet met bronvermelding. Je mag natuurlijk wel een link naar een externe pagina plaatsen, samen met je eigen beschrijving of eventueel de eerste alinea van de tekst. Je krijgt deze waarschuwing omdat het er op lijkt dat je een lange tekst hebt geplakt in je bericht.

* denotes required fields.