Muziek / Muziekgames / De (volgens MuMe-begrippen) populaire hiphop K.O.
zoeken in:
0
geplaatst: 16 januari 2013, 12:40 uur
Ik moet jullie trouwens nog wel even uitlachen vanwege het feit dat Dizzee Rascal met een ballennummer van Can I Kick It? heeft gewonnen. Echt waar. Nu mag ik voor de rest van mijn leven op G-Unit en consorten stemmen.
0
geplaatst: 16 januari 2013, 12:41 uur
Can I Kick It? & GNG BNG eruit tegen bagger-tracks zijn de voorlopige dieptepunten.
0
geplaatst: 16 januari 2013, 12:49 uur
Zo meteen ga ik me nog schuldig voelen. 
Die beat van I Luv U is gewoon geweldig. En die van Can I Kick It? ook wel...
Maak er gewoon een K.O. met herkansingen van ofzo.
Hele moeilijke deze.
4-1

Die beat van I Luv U is gewoon geweldig. En die van Can I Kick It? ook wel...
Maak er gewoon een K.O. met herkansingen van ofzo.
Hele moeilijke deze.
4-1
0
panjoe (moderator)
geplaatst: 16 januari 2013, 12:53 uur
Dat doe je toch al Rob
. Huilen doe je maar in je vrije tijd.
5-1
. Huilen doe je maar in je vrije tijd.5-1
0
geplaatst: 16 januari 2013, 12:54 uur
Niet nodig Ploppesteksel, want I Luv U is gewoon een bazennummer. Gewoon supertof hypertrackje met die gabberbass en chaotische hi-hats. Misschien meer als electronica-nummer tof, dan als hip-hop. Ik vind het juist een hoogtepunt dat dingen niet per se puur op status doorgaan (ook al is Can I Kick It? natuurlijk gewoon een heerlijk nummer). Wat is een KO zonder verassingen?
0
geplaatst: 16 januari 2013, 12:58 uur
54. CunninLynguists - Mic Like a Memory vs. Eminem - 8 Mile
0-1
0-1
0
geplaatst: 16 januari 2013, 13:05 uur
Ward schreef:
Niet nodig Ploppesteksel
Dat wist ik wel. Niet nodig Ploppesteksel

Alleen vind ik het zelf ook jammer dat Can I Kick It? eruit is. Geweldig nummer.
1-3
0
geplaatst: 16 januari 2013, 13:43 uur
55. Non Phixion - The C.I.A. Is Trying to Kill Me vs. Gang Starr - Mass Appeal
0-1 wereldnummer
0-1 wereldnummer
0
geplaatst: 16 januari 2013, 13:43 uur
Ward schreef:
Wat is een KO zonder verassingen?
Nog in levenWat is een KO zonder verassingen?
0
geplaatst: 16 januari 2013, 14:05 uur
1-3 Die beat van Mass Appeal werkt op m'n zenuwen. dan maar The CIA Is Trying To Kill Me.
0
geplaatst: 16 januari 2013, 14:43 uur
Rhythm & Poetry schreef:
Ik moet jullie trouwens nog wel even uitlachen vanwege het feit dat Dizzee Rascal met een ballennummer van Can I Kick It? heeft gewonnen. Echt waar. Nu mag ik voor de rest van mijn leven op G-Unit en consorten stemmen.
Dit ook.
0
geplaatst: 16 januari 2013, 14:44 uur
1-5. Ondanks dat Premier tegenwoordig repetitief is werkte zijn formule vroeger wel, al was het zo'n 2 bar loop met scratches in de hook. Heerlijke beat met Guru die ouderwets bragt.
0
geplaatst: 16 januari 2013, 14:46 uur
56. Kid Cudi - Scott Mescudi Vs. the World vs. Pete Rock & C.L. Smooth - They Reminisce over You (T.R.O.Y.)
0-1
Maar Scott Mescudi Vs. the World vind ik ook helemaal geweldig. En de user FlyLo ook. Liet hij mij zojuist weten in een ongelofelijk lange PM.
0-1
Maar Scott Mescudi Vs. the World vind ik ook helemaal geweldig. En de user FlyLo ook. Liet hij mij zojuist weten in een ongelofelijk lange PM.
0
geplaatst: 16 januari 2013, 14:46 uur
56. Kid Cudi - Scott Mescudi Vs. the World vs. Pete Rock & C.L. Smooth - They Reminisce over You (T.R.O.Y.)
0-2
Ik vrees voor een nieuw debacle
Ik wacht nog altijd op een antwoord
0-2
Ik vrees voor een nieuw debacle
Rhythm & Poetry schreef:
En de user FlyLo ook. Liet hij mij zojuist weten in een ongelofelijk lange PM.
En de user FlyLo ook. Liet hij mij zojuist weten in een ongelofelijk lange PM.
Ik wacht nog altijd op een antwoord
0
geplaatst: 16 januari 2013, 14:48 uur
Mag ik blind op TROY stemmen? Heb geen zin die Kid Cudi op te gaan zoeken om de zekere conclusie te trekken dat TROY beter is...
0
geplaatst: 16 januari 2013, 14:50 uur
Dat heb ik ook gewoon gedaan hoor. Daarna toch nog even opgezocht en Kid Cudi na een 15-tal seconden afgezet.
0
geplaatst: 16 januari 2013, 14:50 uur
Ik denk dat jij Kid Cudi oprecht beter gaat vinden. Gastbijdrage van Cee Lo Geen alles.
0
geplaatst: 16 januari 2013, 14:51 uur
FlyLo schreef:
Dat heb ik ook gewoon gedaan hoor. Daarna toch nog even opgezocht en Kid Cudi na een 15-tal seconden afgezet.
Is dit serieus? Dan overweeg ik mijn topic na deze ronde stop te zetten.
0
geplaatst: 16 januari 2013, 14:51 uur
* denotes required fields.