Muziek / Muziekgames / De (volgens MuMe-begrippen) populaire hiphop K.O.
zoeken in:
0
geplaatst: 18 januari 2013, 18:02 uur
Glaciers of Ice schreef:
Elk nummer van:
- Can I Borrow A Dollar?
- Resurrection
- One Day It'll All Make Sense
- Like Water For Chocolate
- Electric Circus
- Be
- Uncommon Classics
- Senseibility
Tot en met Be was Common gewoon een zeer constante rapper met een discografie waar veel van de rappers in de 90s u tegen kunnen zeggen. Daarna is het bergafwaarts gegaan voor Common's muziek. Maakt mij verder niet veel uit, genoeg goede dingen tussen.
Ik snap je punt, maar vind het te zwartwit. Dat Finding Forever minder is dan Be is niet meer dan logisch; Be is nagenoeg perfect. Op Finding Forever staan zat fantastische tracks, waaronder The Game. Probleem van die plaat is dat de productie over het geheel genomen te gelikt is en Common het vuur van bewijsdrang een beetje mist (ik geloof heilig dat zijn klasse op Be grotendeels komt door het (inderdaad onterecht) floppen van Electric Circus). Enfin, vind overigens Ain't the Devil Happy wel duidelijk beter dan The Game Elk nummer van:
- Can I Borrow A Dollar?
- Resurrection
- One Day It'll All Make Sense
- Like Water For Chocolate
- Electric Circus
- Be
- Uncommon Classics
- Senseibility
Tot en met Be was Common gewoon een zeer constante rapper met een discografie waar veel van de rappers in de 90s u tegen kunnen zeggen. Daarna is het bergafwaarts gegaan voor Common's muziek. Maakt mij verder niet veel uit, genoeg goede dingen tussen.
.Op Universal Mind Control gaat het echt mis (hoewel ook die wat fijne hoogtepuntjes kent
).
0
panjoe (moderator)
geplaatst: 18 januari 2013, 18:04 uur
Glaciers of Ice schreef:
2-2. Wel moeilijk aangezien NY State of Mind II een van de weinige sterke nummers op I Am.. is.
2-2. Wel moeilijk aangezien NY State of Mind II een van de weinige sterke nummers op I Am.. is.
Ik vind het bullshit om nummers de hele tijd zo binnen een context te gaan plaatsen. Stem gewoon op het leukste nummer van de twee...
5-2
0
geplaatst: 18 januari 2013, 18:16 uur
18. Gang Starr - Code of the Streets vs. Snoop Dogg – Imagine
1-0 finalemateriaal
1-0 finalemateriaal
0
geplaatst: 18 januari 2013, 18:26 uur
5-0
19. Viktor Vaughn - Let Me Watch vs. Eminem - 8 Mile
1-0
19. Viktor Vaughn - Let Me Watch vs. Eminem - 8 Mile
1-0
0
geplaatst: 18 januari 2013, 18:28 uur
Niek schreef:
.
Op Universal Mind Control gaat het echt mis (hoewel ook die wat fijne hoogtepuntjes kent
).
(quote)
Ik snap je punt, maar vind het te zwartwit. Dat Finding Forever minder is dan Be is niet meer dan logisch; Be is nagenoeg perfect. Op Finding Forever staan zat fantastische tracks, waaronder The Game. Probleem van die plaat is dat de productie over het geheel genomen te gelikt is en Common het vuur van bewijsdrang een beetje mist (ik geloof heilig dat zijn klasse op Be grotendeels komt door het (inderdaad onterecht) floppen van Electric Circus). Enfin, vind overigens Ain't the Devil Happy wel duidelijk beter dan The Game
.Op Universal Mind Control gaat het echt mis (hoewel ook die wat fijne hoogtepuntjes kent
). Zoals uit mijn vorige reactie al blijkt heb ik alleen maar respect voor alle dingen die Common tot en met Be heeft gedaan. Finding Forever is gewoon een gelikt album en het is best grappig dat Kanye West de show steelt met The People. Dat Common daar zo'n slechte refrein neerzet en met toegankelijke muziek komt vond ik jammer. Ik ben het met je eens dat Electric Circus onterecht is geflopt. Een geweldig album en als je openstaat voor nieuwe dingen is het gewoon enorm vet. Electric Circus is ook veruit het origineelste (niet te verwarren met beste) wat Common ooit heeft gedaan.
0
geplaatst: 18 januari 2013, 18:43 uur
4-1
Voor de eer. Sowieso een van mijn favoriete Eminem nummers.
Voor de eer. Sowieso een van mijn favoriete Eminem nummers.
0
geplaatst: 18 januari 2013, 18:49 uur
Zwart Licht - Vanaf Nu / Rauwe Hop vs. MF DOOM – Doomsday
0-1 dik
0-1 dik
0
geplaatst: 18 januari 2013, 19:02 uur
21. Black Moon - I Got Cha Opin vs. The Roots - In the Music
0-1
0-1
0
geplaatst: 18 januari 2013, 19:07 uur
Twee dingen:
1.) Battle 11 is overgeslagen
2.) Nog een keer aan Glaciers of Ice (want het is eerder niet doorgekomen blijkbaar): NEEM GODVERDOMME OOK HET NUMMER VAN DE BATTLE MEE. DIT VOORKOMT EVENTUELE MISVERSTANDEN. Anders ga je maar met je conservatieve billen een eigen topic beginnen. Zo. Dit lucht op. Moest van de psychiater.
1.) Battle 11 is overgeslagen
2.) Nog een keer aan Glaciers of Ice (want het is eerder niet doorgekomen blijkbaar): NEEM GODVERDOMME OOK HET NUMMER VAN DE BATTLE MEE. DIT VOORKOMT EVENTUELE MISVERSTANDEN. Anders ga je maar met je conservatieve billen een eigen topic beginnen. Zo. Dit lucht op. Moest van de psychiater.
* denotes required fields.