MusicMeter logo menu
MusicMeter logo

Muziek / Muziekgames / De (volgens MuMe-begrippen) populaire hiphop K.O.

zoeken in:
3-2

Eén van de betere van OutKast weliswaar.

Cured
3-3

4-4

Beat van Nas Is Like is leuk natuurlijk, maar Nas rapt (zoals op vrijwel heel I Am...) onder zijn kunnen. Geef mij maar: So sucker MC stepped up to me

5-4

Nas schreef:
Freedom or jail, clip's inserted, a baby's being born
Same time a man is murdered, the beginning and end
As far as rap go, it's only natural I explain
My plateau, and also, what defines my name
First it was Nasty, but times have changed
Ask me now, I'm the artist, but hardcore, my science for pain

Ik weet niet precies wat hieraan onder z'n kunnen is, ik vind het gewoon een prima track .

6-4

8. The Pharcyde - Passing Me By vs. Dizzee Rascal - I Luv U

1-0

Cured
2-0

Dit is hartverscheurend.

3-1

panjoe (moderator)
Niet te doen, beide nummers brengen een grote glimlach op mijn gezicht zodra ik ze aanzet. Gevoelsmatig ga ik toch weer voor de big bad underwolf.

3-2

3-4 heb I Luv U door deze KO de laatste tijd weer veel gedraaid, niet kapot te krijgen dat nummer!

Jellemans schreef:
5-4

(quote)

Ik weet niet precies wat hieraan onder z'n kunnen is, ik vind het gewoon een prima track .

Rappen over hoe je aan je naam komt is niet echt van hoog niveau.

7-5 bijna belachelijk

9. Viktor Vaughn - Let Me Watch vs. MF DOOM – Doomsday

1-0

2-0

Goddank @ vorige battle zeg

Cured
3-0

Het is niet omdat hij veel slechte nummers heeft gemaakt dat er op Dizzee gehaat moet worden. Haters......

3-1

Nee, maar wel omdat hij alleen maar slechte nummers heeft gemaakt. I Luv U is daar mogelijk een van de slechtste van.

Erg jammer van I Luv U, een van de origineelste nummers in de hele KO

4-1

Rhythm & Poetry schreef:
Nee, maar wel omdat hij alleen maar slechte nummers heeft gemaakt. I Luv U is daar mogelijk een van de slechtste van.
Bonkers is echt vet, toch? En Holiday.

En serieus: Sittin' Here vind ik zijn beste, op de voet gevolgd door I Luv U. G-Unit is kut.

Bonkers is al een stukje minder slecht.

5-1

Wat hebben de andere nummers van Dizzee hier nou weer mee te maken? Dit nummer van hem is gewoon ongelofelijk slecht.

Als het nou Where Da G's was geweest had hij van mij best een paar rondes verder mogen komen. Niet ten koste van Can I Kick It en Fight the Power, maar toch.

Bonkers is grappig, maar Holiday is echt om te huilen. Doe mij maar de oude, rauwe Dizzee (Stand Up Tall, Fix Up Look Sharp, Stop Dat)

He$$el_01 schreef:
5-1

Wat hebben de andere nummers van Dizzee hier nou weer mee te maken? Dit nummer van hem is gewoon ongelofelijk slecht.

Als het nou Where Da G's was geweest had hij van mij best een paar rondes verder mogen komen. Niet ten koste van Can I Kick It en Fight the Power, maar toch.

Integendeel, met afstand zijn beste track.

Ward schreef:
(quote)

Integendeel, met afstand zijn beste track.

Dan ben ik blij dat ik niet al te veel nummers van hem ken.

Where Da G's is inderdaad eigenlijk ook vooral goed door Bun B en Pimp C.

Gast
geplaatst: vandaag om 09:28 uur

geplaatst: vandaag om 09:28 uur

Let op: In verband met copyright is het op MusicMeter.nl niet toegestaan om de inhoud van externe websites over te nemen, ook niet met bronvermelding. Je mag natuurlijk wel een link naar een externe pagina plaatsen, samen met je eigen beschrijving of eventueel de eerste alinea van de tekst. Je krijgt deze waarschuwing omdat het er op lijkt dat je een lange tekst hebt geplakt in je bericht.

* denotes required fields.