Muziek / Muziekgames / De (volgens MuMe-begrippen) populaire hiphop K.O.
zoeken in:
0
geplaatst: 20 januari 2013, 18:29 uur
4-4
Beat van Nas Is Like is leuk natuurlijk, maar Nas rapt (zoals op vrijwel heel I Am...) onder zijn kunnen. Geef mij maar: So sucker MC stepped up to me
Beat van Nas Is Like is leuk natuurlijk, maar Nas rapt (zoals op vrijwel heel I Am...) onder zijn kunnen. Geef mij maar: So sucker MC stepped up to me
0
geplaatst: 20 januari 2013, 19:41 uur
5-4
Ik weet niet precies wat hieraan onder z'n kunnen is, ik vind het gewoon een prima track
.
Nas schreef:
Freedom or jail, clip's inserted, a baby's being born
Same time a man is murdered, the beginning and end
As far as rap go, it's only natural I explain
My plateau, and also, what defines my name
First it was Nasty, but times have changed
Ask me now, I'm the artist, but hardcore, my science for pain
Freedom or jail, clip's inserted, a baby's being born
Same time a man is murdered, the beginning and end
As far as rap go, it's only natural I explain
My plateau, and also, what defines my name
First it was Nasty, but times have changed
Ask me now, I'm the artist, but hardcore, my science for pain
Ik weet niet precies wat hieraan onder z'n kunnen is, ik vind het gewoon een prima track
.
0
geplaatst: 20 januari 2013, 20:00 uur
6-4
8. The Pharcyde - Passing Me By vs. Dizzee Rascal - I Luv U
1-0
8. The Pharcyde - Passing Me By vs. Dizzee Rascal - I Luv U
1-0
0
panjoe (moderator)
geplaatst: 20 januari 2013, 20:18 uur
Niet te doen, beide nummers brengen een grote glimlach op mijn gezicht zodra ik ze aanzet. Gevoelsmatig ga ik toch weer voor de big bad underwolf.
3-2
3-2
0
geplaatst: 20 januari 2013, 20:26 uur
3-4 heb I Luv U door deze KO de laatste tijd weer veel gedraaid, niet kapot te krijgen dat nummer!
0
geplaatst: 20 januari 2013, 20:31 uur
Jellemans schreef:
5-4
.
5-4
(quote)
. Rappen over hoe je aan je naam komt is niet echt van hoog niveau.
0
geplaatst: 20 januari 2013, 21:25 uur
Het is niet omdat hij veel slechte nummers heeft gemaakt dat er op Dizzee gehaat moet worden. Haters......
3-1
3-1
0
geplaatst: 20 januari 2013, 21:27 uur
Nee, maar wel omdat hij alleen maar slechte nummers heeft gemaakt. I Luv U is daar mogelijk een van de slechtste van.
0
geplaatst: 20 januari 2013, 21:31 uur
Erg jammer van I Luv U, een van de origineelste nummers in de hele KO
4-1
4-1
0
geplaatst: 20 januari 2013, 21:31 uur
Rhythm & Poetry schreef:
Nee, maar wel omdat hij alleen maar slechte nummers heeft gemaakt. I Luv U is daar mogelijk een van de slechtste van.
Bonkers is echt vet, toch? En Holiday.Nee, maar wel omdat hij alleen maar slechte nummers heeft gemaakt. I Luv U is daar mogelijk een van de slechtste van.
En serieus: Sittin' Here vind ik zijn beste, op de voet gevolgd door I Luv U. G-Unit is kut.
0
geplaatst: 20 januari 2013, 21:35 uur
5-1
Wat hebben de andere nummers van Dizzee hier nou weer mee te maken? Dit nummer van hem is gewoon ongelofelijk slecht.
Als het nou Where Da G's was geweest had hij van mij best een paar rondes verder mogen komen. Niet ten koste van Can I Kick It en Fight the Power, maar toch.
Wat hebben de andere nummers van Dizzee hier nou weer mee te maken? Dit nummer van hem is gewoon ongelofelijk slecht.
Als het nou Where Da G's was geweest had hij van mij best een paar rondes verder mogen komen. Niet ten koste van Can I Kick It en Fight the Power, maar toch.
0
geplaatst: 20 januari 2013, 21:35 uur
Bonkers is grappig, maar Holiday is echt om te huilen. Doe mij maar de oude, rauwe Dizzee (Stand Up Tall, Fix Up Look Sharp, Stop Dat)
0
geplaatst: 20 januari 2013, 21:37 uur
He$$el_01 schreef:
5-1
5-1
Integendeel, met afstand zijn beste track.
0
geplaatst: 20 januari 2013, 21:39 uur
Ward schreef:
(quote)
Dan ben ik blij dat ik niet al te veel nummers van hem ken.
Where Da G's is inderdaad eigenlijk ook vooral goed door Bun B en Pimp C.
* denotes required fields.