MusicMeter logo menu
MusicMeter logo

Muziek / Muziekgames / De (volgens MuMe-begrippen) populaire hiphop K.O.

zoeken in:

Cured
1-3

panjoe (moderator)
oneerlijk ... 3-4

Om de vaart er wat in te houden:

28. Atmosphere - Little Man vs De La Soul ft. Dres & Shortie No Mass – En Focus
4-4

29. Shabazz Palaces – Swerve...The Reeping Of All That Is Worthwhile (Noir Not Withstanding) vs Gucci Mane – Gucci Time [feat. Swizz Beatz]
1-0
Lekkere nominatie, FlyLo. Die van Bennerd is wat minder.

Neem dus wel nog battle 28 mee zolang die niet beslist is.

28. Atmosphere - Little Man vs De La Soul ft. Dres & Shortie No Mass – En Focus
4-5

29. Shabazz Palaces – Swerve...The Reeping Of All That Is Worthwhile (Noir Not Withstanding) vs Gucci Mane – Gucci Time [feat. Swizz Beatz]
2-0

3-0, zou het dan toch, Shabazz Palaces erdoor?

panjoe (moderator)
4-0

FlyLo schreef:
3-0, zou het dan toch, Shabazz Palaces erdoor?
Tuurlijk. Prima groep, prima nummer en een gelukkige loting aangezien de meesten hier geen grote fan zijn van Lil B, Gucci Mane, ...

30. J Dilla – Trashy vs Lil' B – Please Respect tha Bitch

1-0.

Ploppesteksel schreef:
(quote)
Tuurlijk. Prima groep, prima nummer en een gelukkige loting aangezien de meesten hier geen grote fan zijn van Lil B, Gucci Mane, ...

Verschil tussen een trollrapper als Lil B en Gucci Mane is dat Lil B een veel betere rapper is als hij serieus is. Lil B maakt misbruik van hoe dom mensen kunnen zijn. Hiermee bedoel ik niet te zeggen dat mensen die mainstream luisteren dom zijn, maar dat hij expres domme dingen rapt en weet dat er wel een markt voor is. Hij heeft een paar tracks gemaakt met inhoudelijk sterke teksten en ook heeft hij een keer aangegeven samen te willen werken met K-Rino. Het blijft een trollrapper, maar hij is van veel hoger niveau dan Gucci Mane

2-0, al is deze Dilla beat niet zo bijzonder

Glaciers of Ice schreef:
(quote)

Verschil tussen een trollrapper als Lil B en Gucci Mane is dat Lil B een veel betere rapper is als hij serieus is. Lil B maakt misbruik van hoe dom mensen kunnen zijn. Hiermee bedoel ik niet te zeggen dat mensen die mainstream luisteren dom zijn, maar dat hij expres domme dingen rapt en weet dat er wel een markt voor is. Hij heeft een paar tracks gemaakt met inhoudelijk sterke teksten en ook heeft hij een keer aangegeven samen te willen werken met K-Rino. Het blijft een trollrapper, maar hij is van veel hoger niveau dan Gucci Mane

Het verschil is dat Lil' B echt belachelijk saai klinkt als hij 'verantwoord' gaat rappen. Ik begin ook meer en meer een hekel te hebben aan al die cultureel verantwoorde hiphop.

3-1, al is Dilla wel een held.

bennerd schreef:
(quote)

Het verschil is dat Lil' B echt belachelijk saai klinkt als hij 'verantwoord' gaat rappen. Ik begin ook meer en meer een hekel te hebben aan al die cultureel verantwoorde hiphop.

3-1, al is Dilla wel een held.

Eerlijk gezegd vind ik ze beide behoorlijk vervelend, maar bij Lil B zit er nog wel een bepaalde gedachte achter al zullen veel boze hiphoppers dit niet proberen toe te geven. Ik ben het ook wel met je eens dat het saai klinkt als hij verantwoord rapt, maar ook daarin is hij beter. Ik vind veel mainstream acts van tegenwoordig vrij saai, maar hetzelfde geldt eigenlijk voor de underground. Ik vind verantwoorde hiphop ook maar een rare benaming; je maakt immers hiphop wat je gewoon ligt en waarin je plezier hebt.

Cured
4-1

31. Time Zone - World Destruction vs Freddie Gibbs & Madlib - Shame

0-1

1-2

Door de geweldige scene van The Sopranos en omdat Freddie mij niet weet te boeien (Madlib levert overigens wel geweldig productie!)

Zwak, zwakker, zwakst..

1-3 uit pure armoe, wat moet Madlib met zo'n prutrapper?

panjoe (moderator)
1-5

32. Vakill & Slug – Fallen vs Aesop Rock - Daylight

0-1

panjoe (moderator)
0-2

Goed versus legendarisch.

Gast
geplaatst: vandaag om 01:39 uur

geplaatst: vandaag om 01:39 uur

Let op: In verband met copyright is het op MusicMeter.nl niet toegestaan om de inhoud van externe websites over te nemen, ook niet met bronvermelding. Je mag natuurlijk wel een link naar een externe pagina plaatsen, samen met je eigen beschrijving of eventueel de eerste alinea van de tekst. Je krijgt deze waarschuwing omdat het er op lijkt dat je een lange tekst hebt geplakt in je bericht.

* denotes required fields.