Muziek / Muziekgames / De (volgens MuMe-begrippen) populaire hiphop K.O.
zoeken in:
0
geplaatst: 28 januari 2013, 22:40 uur
Om de vaart er wat in te houden:
28. Atmosphere - Little Man vs De La Soul ft. Dres & Shortie No Mass – En Focus
4-4
29. Shabazz Palaces – Swerve...The Reeping Of All That Is Worthwhile (Noir Not Withstanding) vs Gucci Mane – Gucci Time [feat. Swizz Beatz]
1-0
Lekkere nominatie, FlyLo.
Die van Bennerd is wat minder.
Neem dus wel nog battle 28 mee zolang die niet beslist is.
4-4
29. Shabazz Palaces – Swerve...The Reeping Of All That Is Worthwhile (Noir Not Withstanding) vs Gucci Mane – Gucci Time [feat. Swizz Beatz]
1-0
Lekkere nominatie, FlyLo.
Die van Bennerd is wat minder.Neem dus wel nog battle 28 mee zolang die niet beslist is.
0
geplaatst: 28 januari 2013, 22:41 uur
4-5
2-0
4-5
2-0
0
geplaatst: 28 januari 2013, 23:16 uur
Tuurlijk. Prima groep, prima nummer en een gelukkige loting aangezien de meesten hier geen grote fan zijn van Lil B, Gucci Mane, ...
0
geplaatst: 29 januari 2013, 00:04 uur
0
geplaatst: 29 januari 2013, 00:07 uur
Ploppesteksel schreef:
(quote)
Tuurlijk. Prima groep, prima nummer en een gelukkige loting aangezien de meesten hier geen grote fan zijn van Lil B, Gucci Mane, ... Verschil tussen een trollrapper als Lil B en Gucci Mane is dat Lil B een veel betere rapper is als hij serieus is. Lil B maakt misbruik van hoe dom mensen kunnen zijn. Hiermee bedoel ik niet te zeggen dat mensen die mainstream luisteren dom zijn, maar dat hij expres domme dingen rapt en weet dat er wel een markt voor is. Hij heeft een paar tracks gemaakt met inhoudelijk sterke teksten en ook heeft hij een keer aangegeven samen te willen werken met K-Rino. Het blijft een trollrapper, maar hij is van veel hoger niveau dan Gucci Mane

0
geplaatst: 29 januari 2013, 00:32 uur
Glaciers of Ice schreef:
Verschil tussen een trollrapper als Lil B en Gucci Mane is dat Lil B een veel betere rapper is als hij serieus is. Lil B maakt misbruik van hoe dom mensen kunnen zijn. Hiermee bedoel ik niet te zeggen dat mensen die mainstream luisteren dom zijn, maar dat hij expres domme dingen rapt en weet dat er wel een markt voor is. Hij heeft een paar tracks gemaakt met inhoudelijk sterke teksten en ook heeft hij een keer aangegeven samen te willen werken met K-Rino. Het blijft een trollrapper, maar hij is van veel hoger niveau dan Gucci Mane
(quote)
Verschil tussen een trollrapper als Lil B en Gucci Mane is dat Lil B een veel betere rapper is als hij serieus is. Lil B maakt misbruik van hoe dom mensen kunnen zijn. Hiermee bedoel ik niet te zeggen dat mensen die mainstream luisteren dom zijn, maar dat hij expres domme dingen rapt en weet dat er wel een markt voor is. Hij heeft een paar tracks gemaakt met inhoudelijk sterke teksten en ook heeft hij een keer aangegeven samen te willen werken met K-Rino. Het blijft een trollrapper, maar hij is van veel hoger niveau dan Gucci Mane
Het verschil is dat Lil' B echt belachelijk saai klinkt als hij 'verantwoord' gaat rappen. Ik begin ook meer en meer een hekel te hebben aan al die cultureel verantwoorde hiphop.
3-1, al is Dilla wel een held.
0
geplaatst: 29 januari 2013, 00:43 uur
bennerd schreef:
Het verschil is dat Lil' B echt belachelijk saai klinkt als hij 'verantwoord' gaat rappen. Ik begin ook meer en meer een hekel te hebben aan al die cultureel verantwoorde hiphop.
(quote)
Eerlijk gezegd vind ik ze beide behoorlijk vervelend, maar bij Lil B zit er nog wel een bepaalde gedachte achter al zullen veel boze hiphoppers dit niet proberen toe te geven. Ik ben het ook wel met je eens dat het saai klinkt als hij verantwoord rapt, maar ook daarin is hij beter. Ik vind veel mainstream acts van tegenwoordig vrij saai, maar hetzelfde geldt eigenlijk voor de underground. Ik vind verantwoorde hiphop ook maar een rare benaming; je maakt immers hiphop wat je gewoon ligt en waarin je plezier hebt.
0
geplaatst: 29 januari 2013, 12:42 uur
0
geplaatst: 29 januari 2013, 12:49 uur
1-2
Door de geweldige scene van The Sopranos en omdat Freddie mij niet weet te boeien (Madlib levert overigens wel geweldig productie!)
Door de geweldige scene van The Sopranos en omdat Freddie mij niet weet te boeien (Madlib levert overigens wel geweldig productie!)
0
geplaatst: 29 januari 2013, 12:49 uur
Zwak, zwakker, zwakst..
1-3 uit pure armoe, wat moet Madlib met zo'n prutrapper?
1-3 uit pure armoe, wat moet Madlib met zo'n prutrapper?
0
geplaatst: 29 januari 2013, 13:04 uur
* denotes required fields.