Muziek / Muziekgames / De (volgens MuMe-begrippen) populaire hiphop K.O.
zoeken in:
0
geplaatst: 29 januari 2013, 17:25 uur
3-2
Ik vind die beat van Legend juist erg onprettig. Jammer, want de rappers zijn goed en dan vooral Vast Aire, Kramer.
Ik vind die beat van Legend juist erg onprettig. Jammer, want de rappers zijn goed en dan vooral Vast Aire, Kramer.
0
panjoe (moderator)
geplaatst: 29 januari 2013, 17:27 uur
Karnegie doet niet mee op deze Hessel
. 8bit beats vind ik eigenlijk standaard onprettig, maar deze is machtig en Vast past zijn teksten er goed aan aan.
. 8bit beats vind ik eigenlijk standaard onprettig, maar deze is machtig en Vast past zijn teksten er goed aan aan.
0
geplaatst: 29 januari 2013, 17:42 uur
3-4
Er staan mi betere tracks op Evil Jeanius. Vind vooral Jean Grae zelf onder haar kunnen rappen op Strikes. (Zeker geen slechte track trouwens hoor, maar wel minder dan Legend).
Er staan mi betere tracks op Evil Jeanius. Vind vooral Jean Grae zelf onder haar kunnen rappen op Strikes. (Zeker geen slechte track trouwens hoor, maar wel minder dan Legend).
0
geplaatst: 29 januari 2013, 17:58 uur
panjoe schreef:
. 8bit beats vind ik eigenlijk standaard onprettig, maar deze is machtig en Vast past zijn teksten er goed aan aan. Haha nee inderdaad. Ik was na het beluisteren van dat nummer weer eens een beetje aan het rondsurfen op YouTube waarbij ik bij wat andere nummers van dat album terecht kwam. Vandaar mijn verspreking.

0
panjoe (moderator)
geplaatst: 29 januari 2013, 18:03 uur
38. The Cool Kids – Black Mags vs P.O.S – Optimist (We Are Not for Them)
0-1
Black Mags is wel oke, maar daar red je het niet mee tegen Optimist.
0-1
Black Mags is wel oke, maar daar red je het niet mee tegen Optimist.
0
panjoe (moderator)
geplaatst: 29 januari 2013, 18:05 uur
Ik heb alweer een paar leuke nummers ontdekt via deze K.O. 

0
geplaatst: 29 januari 2013, 18:12 uur
Ploppesteksel-time: 3 nominaties in de 3 battles die nu aan de beurt zijn! 
Alledrie wel degelijke concurrentie.
Moeilijk deze. P.O.S is ook erg vet. Jammer van de loting.
1-1
Die beat van Black Mags doet het 'm.

Alledrie wel degelijke concurrentie.
Moeilijk deze. P.O.S is ook erg vet. Jammer van de loting.
1-1
Die beat van Black Mags doet het 'm.

0
geplaatst: 29 januari 2013, 19:01 uur
Dat mensen linkjes moeten plaatsen haalt de vaart er wel goed uit zeg. Hoi Niek. 

0
geplaatst: 29 januari 2013, 19:05 uur
Luierik.
39. Bran Van 3000 – Afrodiziak vs Brother Ali – Uncle Sam Goddamn
1-0, beide niet zo. Vooral Brother Ali heeft veel betere nummers
39. Bran Van 3000 – Afrodiziak vs Brother Ali – Uncle Sam Goddamn
1-0, beide niet zo. Vooral Brother Ali heeft veel betere nummers
0
geplaatst: 29 januari 2013, 19:07 uur
Ik plaats de beslissende stem toch niet. Ik bedoel het meer als sneer richting Niek.
Hij plaatst al een aantal keer geen nieuwe battle terwijl hij wel de beslissende stem geeft aan de voorgaande battle. En dan wel verwachten van een ander dat hij de moeite neemt om de battle met linkjes te plaatsen? Zelfde geldt voor een user als thelion. Wel stemmen, maar nooit eens meer moeite doen.
Ik wil me niet teveel bemoeien met de gastheer, maar is het dan een idee om de linkjes links te laten liggen? Users die de tracks niet kennen kunnen dan altijd zelf op zoek gaan.
1-1
Hij plaatst al een aantal keer geen nieuwe battle terwijl hij wel de beslissende stem geeft aan de voorgaande battle. En dan wel verwachten van een ander dat hij de moeite neemt om de battle met linkjes te plaatsen? Zelfde geldt voor een user als thelion. Wel stemmen, maar nooit eens meer moeite doen.Ik wil me niet teveel bemoeien met de gastheer, maar is het dan een idee om de linkjes links te laten liggen? Users die de tracks niet kennen kunnen dan altijd zelf op zoek gaan.
1-1
0
geplaatst: 29 januari 2013, 19:12 uur
1-3
Afrodiziak is desalniettemin een mooie ontdekking.
Wat is er dan zo slecht aan dit nummer van Ali, FlyLo? Die beat is magistraal en de lyrics vind ik best raak.
Ik vind dit misschien wel het beste dat ik van hem ken. Mijn kennis van Brother Ali reikt wel slechts 2 albums (Undisputed Truth & Us) en 2 EP's (Truth Is Here, Bite Marked Heart) ver.
Wat is er dan zo slecht aan dit nummer van Ali, FlyLo? Die beat is magistraal en de lyrics vind ik best raak.
Ik vind dit misschien wel het beste dat ik van hem ken. Mijn kennis van Brother Ali reikt wel slechts 2 albums (Undisputed Truth & Us) en 2 EP's (Truth Is Here, Bite Marked Heart) ver.
0
geplaatst: 29 januari 2013, 19:14 uur
1-4
Maar beide nummers zijn sterk. Ik kende dat nummer van Bran van 3000 ook niet (ik ken hem sowieso niet), maar het heeft een lekkere sound.
Maar beide nummers zijn sterk. Ik kende dat nummer van Bran van 3000 ook niet (ik ken hem sowieso niet), maar het heeft een lekkere sound.
0
geplaatst: 29 januari 2013, 19:16 uur
Ploppesteksel schreef:
1-3
1-3
Die beat vind ik net niet goed, en Ali flowt daardoor ook niet zo goed. Maar vooral het refreintje vind ik irritant klinken (welcome to the united snakes etc.)
0
geplaatst: 29 januari 2013, 19:18 uur
Als je de beat niks vindt, kan ik het al beter begrijpen. Ondanks dat die beat niet goed vinden gewoon onmogelijk is. 
Betere nummers? Real As Can Be vind ik ook een topper.

Betere nummers? Real As Can Be vind ik ook een topper.
0
geplaatst: 29 januari 2013, 19:21 uur
Om er heel snel een paar te noemen: Tight Rope, Shine On, Babygirl. Ik ben allicht één van de weinigen die Us het beste Ali-album vinden. Op The Truth is Here is hij wel nog beter
0
geplaatst: 29 januari 2013, 19:27 uur
Rhythm & Poetry schreef:
Ik plaats de beslissende stem toch niet. Ik bedoel het meer als sneer richting Niek.
Hij plaatst al een aantal keer geen nieuwe battle terwijl hij wel de beslissende stem geeft aan de voorgaande battle. En dan wel verwachten van een ander dat hij de moeite neemt om de battle met linkjes te plaatsen? Zelfde geldt voor een user als thelion. Wel stemmen, maar nooit eens meer moeite doen.
Ik heb drie battles meer geplaatst dan dat ik de beslissende stem heb uitgedeeld... Ik plaats de beslissende stem toch niet. Ik bedoel het meer als sneer richting Niek.
Hij plaatst al een aantal keer geen nieuwe battle terwijl hij wel de beslissende stem geeft aan de voorgaande battle. En dan wel verwachten van een ander dat hij de moeite neemt om de battle met linkjes te plaatsen? Zelfde geldt voor een user als thelion. Wel stemmen, maar nooit eens meer moeite doen. Rhythm & Poetry schreef:
Ik wil me niet teveel bemoeien met de gastheer
Amen.Ik wil me niet teveel bemoeien met de gastheer
* denotes required fields.