MusicMeter logo menu
MusicMeter logo

Muziek / Muziekgames / De (volgens MuMe-begrippen) populaire hiphop K.O.

zoeken in:
Klagen over de uitslag maar zelf geen nieuwe battle plaatsen, tsk tsk..

43. Bop Alloy – Still Think Different vs Snowgoons – Starlight

0-1

0-3

Wat heeft klagen over een oudere uitslag te maken met het plaatsen van een nieuwe battle ?

Als je zelf niet goed deelneemt moet je ook niet klagen over wat er gebeurt

Klagen over het niet winnen van The Official is altijd terecht.

Vind deze nummers beiden niks aan.

Cured
0-4

0-5

Yo, die Bop Alloy is saai!

44. Skee–Lo – I Wish vs Deep Puddle Dynamics – Where the Wild Things Are

Lastig zat, vooral omdat ze compleet onvergelijkbaar zijn: vlotte happy niks-aan-de-hand-track vs. zorgvuldig opgebouwde onheilspellende ik-teken-buiten-de-lijntjes-track...

0-1 voor de manier waarop Slug binnenvalt

2-1, alleen die verse van Slug is goed op Where the Wild Things Are

I Wish is gewoon een lekker nummer. Nummer van DPD doet me niet zo veel.

3-1

Cured
4-1

5-1

45A. Poor Righteous Teachers – Gods, Earth & 85’ers ft. Nine vs 45B. Manau – La Tribu de Dana

Die eerste ken ik nog niet, maar aangezien ik de 2de ruk vindt, vermoed ik dat ik zo meteen op de 1ste ga stemmen. Tenzij die nog rukker is. Uiteraard.

0-1, omdat we dat nummer in de Franse les hadden geanalyseerd (toen ik 13 was ofzo) en er een Dana in de klas zat. Pure nostalgie

Duidelijk 1-2

Respect voor degene die deze PRT track heeft toegevoegd. Heerlijke track en hiphop wat ik echt graag hoor op iedere moment van de dag.

Inderdaad een heel chill nummer die eerste. Toevallig zat ik laatst bij dat album te kijken hier op MuMe en te twijfelen of ik het album een kans zou geven. Is de rest van het album een beetje vergelijkbaar met dit nummer?

2-2

panjoe (moderator)
3-2

Cured
4-2

5-2

46. A Tribe Called Quest – 1nce Again vs Method Man & Busta Rhymes – What’s Happenin’

1-0

panjoe (moderator)
2-0

Cured
3-0

47. Inspectah Deck – Lovin' You vs Scarface – On My Block

Was altijd groot fan van die On My Block piano, maar Deck's beste nummer op US is een hele sterke.

panjoe (moderator)
0-1

Wat kan Scarface toch heerlijk rappen. En dan die beat.

0-2

He$$el_01 schreef:
Inderdaad een heel chill nummer die eerste. Toevallig zat ik laatst bij dat album te kijken hier op MuMe en te twijfelen of ik het album een kans zou geven. Is de rest van het album een beetje vergelijkbaar met dit nummer?

2-2

Als dat zo was, was het waarschijnlijk een van mijn favoriete albums ooit geweest. Album is zeker weten wel goed, maar ik weet dat sommige fans teleurgesteld waren met de laatste album. Ik zelf vind het een heerlijke album, maar niet elke track is van hetzelfde niveau. Ik zou het denk ik met een 4.5* beoordelen met als absolute toppers God Earths and 85ers, Word Iz Life en Dreadful Day. Ik zou eigenlijk al hun shit checken, alles is wel interessant.

Gast
geplaatst: vandaag om 12:14 uur

geplaatst: vandaag om 12:14 uur

Let op: In verband met copyright is het op MusicMeter.nl niet toegestaan om de inhoud van externe websites over te nemen, ook niet met bronvermelding. Je mag natuurlijk wel een link naar een externe pagina plaatsen, samen met je eigen beschrijving of eventueel de eerste alinea van de tekst. Je krijgt deze waarschuwing omdat het er op lijkt dat je een lange tekst hebt geplakt in je bericht.

* denotes required fields.