MusicMeter logo menu
MusicMeter logo

Muziek / Muziekgames / De (volgens MuMe-begrippen) populaire hiphop K.O.

zoeken in:
Ik vind Ancestors niet in een hiphop K.O. thuishoren maar het is wel een erg vet nummer. Ik had overigens precies hetzelfde met dat album Jellemans.

3-2

Dan pas ik. Bedankt heren.

5-2, zeer zwakke battle

58. Atmosphere – The Woman with the Tatooed Hands vs Ice Cube – When Will They Shoot?

1-0

panjoe (moderator)
2-0

Cured
3-0

panjoe (moderator)
59. O.C. – Time's Up vs Zion I – Birds Eye View

Oude classic vs undergroundclassic. 0-1

1-2

Gewoon een geniaal nummer.

2-2 Bird's Eye View vind ik strontvervelend: rare samples, irritante drums, en vooral dat fluitje... En dat tegenover het heersende Time's Up. OC moet even op gang komen, maar als ie eenmaal rolt, dan is ie ook echt niet meer te stoppen

Improvision
3-2

Cured
4-2

5-2

60. Blue Scolars – The Distance vs Dälek – Ascension

0-1

Tevergeefs, vrees ik

Zelf toegevoegd op YouTube?

Best sterk nummer hoor, maar the Distance is een van mijn favoriete nummers ooit.

If you’ve never seen the distance in an immigrant’s eyes
Then you’ve never seen resistance in the form of a cry

1-1

Met Xenophobia erbij is het trouwens nog mooier. De soort van instrumentale intro. Helaas zijn het dan twee nummers en dat mag niet.

2-2 BS gaat snel vervelen

panjoe (moderator)
4-4

Cured
5-4

61. Blue Sky Black Death & Jean Grae – Lights Out vs Organized Konfusion – Maintain

Allebei chill.

1-0

Cured
4-0

4-1, twee van mijn nominaties tegenover elkaar.. Lastig kiezen, beide uiteraard geniaal

4-2 duidelijk

Gast
geplaatst: vandaag om 13:49 uur

geplaatst: vandaag om 13:49 uur

Let op: In verband met copyright is het op MusicMeter.nl niet toegestaan om de inhoud van externe websites over te nemen, ook niet met bronvermelding. Je mag natuurlijk wel een link naar een externe pagina plaatsen, samen met je eigen beschrijving of eventueel de eerste alinea van de tekst. Je krijgt deze waarschuwing omdat het er op lijkt dat je een lange tekst hebt geplakt in je bericht.

* denotes required fields.