MusicMeter logo menu
MusicMeter logo

Muziek / Muziekgames / De (volgens MuMe-begrippen) populaire hiphop K.O.

zoeken in:
Cured
3-2

panjoe (moderator)
66. Madlib – Montara vs Earl Sweatshirt – Luper

1-0

Een chille en veels te langdradige beat vs wel een prima nummer met een schijtbeat. Dit is appels met peren vergelijken.

1-1

Cured
1-3

2-3 logisch.. Een geniale Madlib beat.

67. Pete Rock & CL Smooth – I Got A Love vs Blu & Exile – Show Me the Good Life

Hoe kunnen jullie de nummers nou hebben geluisterd terwijl ik de linkjes nog niet eens had geplaatst?

3-0 Maar het nummer van Blu is ook erg chill. I Got A Love wint het vooral dankzij de beat.

Ik ken deze shizzle al. En thelion gaat altijd mee met mijn stem.

Montara verliest van een middelmatig nummer

4-0; die beat

panjoe (moderator)
5-0

panjoe (moderator)
68. Little Indian – One Little Indian (& The Foreigner) vs B. Dolan – Marvin

Niet zo boeiende battle... 0-1

Ik zoek even B. Dolan op want die ken ik niet. Ik ken vrij weinig van Little Indian, maar dit nummer is echt heerlijk en enorm onderschat.

Jij voegt de verkeerde link toe panjoe. Ik pas het wel even aan.

68. Little Indian – One Little Indian (& The Foreigner) vs B. Dolan – Marvin

0-2 geweldig nummer van B. Dolan

Luisteren jullie naar het nummer die panjoe heeft toegevoegd, want dat is een remix. Het gaat om het origineel die stukken beter is.

1-2 (tenzij de stemmen ongeldig zijn)

edit: Het lijkt mij het verstandigst als de battle opnieuw begint, want panjoe en R&P hebben naar het verkeerde nummer geluisterd. Als je de volledige titel had ingetoetst met The Foreigner erbij had je het juiste nummer en dus luisteren mensen nu naar het verkeerde nummer. Ik heb dan ook expres The Foreigner erbij gezet.

panjoe (moderator)
Okee ik ga hem opnieuw luisteren. Nee, nog steeds 1-2.

Glaciers of Ice schreef:
Luisteren jullie naar het nummer die panjoe heeft toegevoegd, want dat is een remix. Het gaat om het origineel die stukken beter is.

1-2 (tenzij de stemmen ongeldig zijn)

edit: Het lijkt mij het verstandigst als de battle opnieuw begint, want panjoe en R&P hebben naar het verkeerde nummer geluisterd. Als je de volledige titel had ingetoetst met The Foreigner erbij had je het juiste nummer en dus luisteren mensen nu naar het verkeerde nummer. Ik heb dan ook expres The Foreigner erbij gezet.

Ik klik nooit op linkjes. Dat zou dom zijn. Kennis is macht.

panjoe (moderator)
Frankrijk is spek.

Waarom is klikken op linkjes dom? Het is wel handig als je het nummer en de desbetreffende artiest niet kent. Ik ga er ook vanuit dat het gewoon klopt, maar dat was nu dus niet het geval.

Omdat iedereen dan wel kan klikken. Dat zou een mooie klikboel worden. Nee. Ik klik niet graag. Ik heb mijn eigen kennis al.

Ik snap wat je bedoelt, maar om het als dom te bestempelen gaat iets te ver. Misschien neem ik het dan iets te serieus. Nummers die ik niet ken zijn vaak ook niet de moeite waard (althans de nummers hier) om op te zoeken, maar soms zit er nog wel wat leuks tussen. Ik bewonder je instelling over kennis wel hoor

Gast
geplaatst: vandaag om 10:33 uur

geplaatst: vandaag om 10:33 uur

Let op: In verband met copyright is het op MusicMeter.nl niet toegestaan om de inhoud van externe websites over te nemen, ook niet met bronvermelding. Je mag natuurlijk wel een link naar een externe pagina plaatsen, samen met je eigen beschrijving of eventueel de eerste alinea van de tekst. Je krijgt deze waarschuwing omdat het er op lijkt dat je een lange tekst hebt geplakt in je bericht.

* denotes required fields.