Muziek / Muziekgames / De (volgens MuMe-begrippen) populaire hiphop K.O.
zoeken in:
0
geplaatst: 22 februari 2013, 13:46 uur
2-5
11. Sticks & Delic – Slangeleer vs Earl Sweatshirt – Earl
Moeilijk...
11. Sticks & Delic – Slangeleer vs Earl Sweatshirt – Earl
Moeilijk...
0
geplaatst: 22 februari 2013, 15:01 uur
1-0
makkelijk. Net als de vorige, alleen sommigen moesten weer moeilijk doen...
makkelijk. Net als de vorige, alleen sommigen moesten weer moeilijk doen...
0
Cured
geplaatst: 22 februari 2013, 15:05 uur
je kunt ook gewoon iemands keuze respecteren......ik bedoel 2-5 die vorige, lijkt me duidelijk
0
geplaatst: 22 februari 2013, 15:11 uur
Natuurlijk respecteer ik ieder zijn keuze, ik zit een beetje te sarren (zit al sinds 9u in een computerlokaal te surveilleren bij computertoetsen... dat verveelt). Deze opmerking plaatste ik eigenlijk vooral omdat ik het leuk vond het woord 'moeilijk' met een dubbele lading te gebruiken (moeilijk als in irritant of vervelend en moeilijk als in lastig). Let maar niet te veel op mij. Probeer slechts te leren van mijn stemgedrag aangezien ik altijd weet welk nummer beter IS dan de ander...
Edit: overigens, de vorige opmerking over dat ik je maat niet ben, was - zoals juist door Rob geinterpreteerd - bedoeld om een Canadese discussie te ontketenen. Als jij had gereageerd: 'ik ben je vriend niet, maat' dan had ik gezegd: 'ik ben je vogel niet, kop koffie' en zo voort en zo voort.
Edit: overigens, de vorige opmerking over dat ik je maat niet ben, was - zoals juist door Rob geinterpreteerd - bedoeld om een Canadese discussie te ontketenen. Als jij had gereageerd: 'ik ben je vriend niet, maat' dan had ik gezegd: 'ik ben je vogel niet, kop koffie' en zo voort en zo voort.
0
geplaatst: 22 februari 2013, 15:13 uur
Sowieso is Pattie Dooke helemaal niet zo speciaal. Jump Around is een heerlijk nummer om op los te gaan, en daarnaast ook helemaal niet slecht gerapt oid.
0
geplaatst: 22 februari 2013, 15:13 uur
He$$el_01 schreef:
Sowieso is Pattie Dooke helemaal niet zo speciaal.
Ik vind Patti Dooke misschien wel De La's allerbeste. Maargoed, smaak he Sowieso is Pattie Dooke helemaal niet zo speciaal.

0
geplaatst: 22 februari 2013, 15:17 uur
Gelukkig wel ja. Zonder smaak had dit topic redelijk dood geweest. 

0
Cured
geplaatst: 22 februari 2013, 15:37 uur
1-2
@ Niek: is goed joh, ik maakt ook maar een geintje (ik heb die 1e van De La Soul zelf in huis)
@ Niek: is goed joh, ik maakt ook maar een geintje (ik heb die 1e van De La Soul zelf in huis)
0
geplaatst: 22 februari 2013, 16:54 uur
3-3. Zoals Niek ook al zei: makkelijk. Een van de beste Delic beats. Earl is waarschijnlijk wel de enige van de Odd Future kamp met talent, maar ik hoor het niet duidelijk terug in zijn nummers.
0
geplaatst: 22 februari 2013, 16:56 uur
Hodgy is denk ik ook een van de meest talentvolle bij die groep. Jammer dat hij nog erg wisselvallig is en nog niet echt zijn eigen sound heeft gevonden.
0
geplaatst: 22 februari 2013, 17:01 uur
Ik neem terug wat ik een aantal minuten geleden heb verkondigd. Dat hij talent heeft gaat voor mij iets te ver, want hij praat te veel onzin in zijn nummers en compenseert dit ook niet met zijn flow. Odd Future zal me denk ik nooit gaan liggen.
0
geplaatst: 22 februari 2013, 17:11 uur
3-5 ondertussen neem ik aan?
12. Shabazz Palaces – Swerve...The Reeping Of All That Is Worthwhile (Noir Not Withstanding) vs Camp Lo – Luchini
1-0, al zal het deze keer wel tevergeefs zijn
12. Shabazz Palaces – Swerve...The Reeping Of All That Is Worthwhile (Noir Not Withstanding) vs Camp Lo – Luchini
1-0, al zal het deze keer wel tevergeefs zijn
0
geplaatst: 22 februari 2013, 17:13 uur
Niet tevergeefs. Shabazz Palaces is geweldig. Camp Lo is ook goed, maar haalt het zeker niet bij SP.
2-0
2-0
0
panjoe (moderator)
geplaatst: 22 februari 2013, 20:25 uur
Niek schreef:
(quote)
Ik vind Patti Dooke misschien wel De La's allerbeste. Maargoed, smaak he
Niek weet ten minste...
3-5
0
panjoe (moderator)
geplaatst: 22 februari 2013, 20:27 uur
13. J Dilla ft. Common – E=MC2 vs Charizma & Peanut Butter Wolf – Fair Weathered Friend
1-0
1-0
* denotes required fields.