MusicMeter logo menu
MusicMeter logo

Muziek / Muziekgames / De (volgens MuMe-begrippen) populaire hiphop K.O.

zoeken in:

Cured
2-2

3-5

Rapper's Delight was leuk voor z'n tijd maar mi ook niet meer dan dat

37. DOOM – Batty Boyz vs One Be Lo – enecS eht no kcaB

0-1

Vind Batty Boyz wat al te onrustig. One Be Lo is nooit helemaal het einde, maar altijd fijn.

panjoe (moderator)
0-2

De raps van DOOM zijn te gek, maar het geheel van de tegenstander vind ik prettiger en beter.

Cured
3-3

3-5, beide niet echt sterk

38. MF DOOM – Beef Rapp vs Dälek – Corrupt (Knuckle Up)

0-1

Ik had niet door dat ik op MF Doom stemde. Dat nummer van One Be Lo is een stuk beter.

Ik vond het sowieso wel apart dat jij op DOOM stemde, aangezien je vaker positief bent over One Be Lo dan over DOOM. Niet dat je dan elk nummer meteen beter moet vinden natuurlijk...

Cured
1-4

panjoe (moderator)
2-4

He$$el_01 schreef:
Ik vond het sowieso wel apart dat jij op DOOM stemde, aangezien je vaker positief bent over One Be Lo dan over DOOM. Niet dat je dan elk nummer meteen beter moet vinden natuurlijk...

Ik denk toch dat ik over het algemeen liever naar MF Doom's muziek luister, maar je hebt inderdaad gelijk dat ik vaak positief ben over One Be Lo. MF Doom is lang niet zo'n goede rapper als One Be Lo, maar heeft wel meer interessante projecten. One Be Lo heeft 3 hele vette albums: eerste 2 met Binary Star en zijn solo-album SONOGRAM. MF Doom's catalogus is een stuk breder.

3-4 Heroïsche track van Doom, heerlijk

4-4. Dit keer had ik niet door dat ik nog niet gestemd had

Het gaat helemaal de verkeerde kant op met jou.

39. Atmosphere – The Woman with the Tatooed Hands vs Aesop Rock ft. El–P – Gun for the Whole Family

0-1

Gast
geplaatst: vandaag om 07:15 uur

geplaatst: vandaag om 07:15 uur

Let op: In verband met copyright is het op MusicMeter.nl niet toegestaan om de inhoud van externe websites over te nemen, ook niet met bronvermelding. Je mag natuurlijk wel een link naar een externe pagina plaatsen, samen met je eigen beschrijving of eventueel de eerste alinea van de tekst. Je krijgt deze waarschuwing omdat het er op lijkt dat je een lange tekst hebt geplakt in je bericht.

* denotes required fields.