Muziek / Muziekgames / De (volgens MuMe-begrippen) populaire hiphop K.O.
zoeken in:
0
geplaatst: 17 december 2012, 09:48 uur
Ik kan jullie ook niet alleen laten...
Eigen Wereld er uit.....
Eigen Wereld er uit.....

0
geplaatst: 17 december 2012, 09:49 uur
134. Fakkelbrigade – Colucci vs. Common Sense - Nuthin' to Do
0-1
0-1
0
geplaatst: 17 december 2012, 11:27 uur
135. Outkast – Bump vs. Black Eyed Peas - Don't Phunk with My Heart
1-0
Is het niet Bust trouwens, of ben ik in de war met een ander nummer? Hoe dan ook, mijn stem gaat naar Outkast.
1-0
Is het niet Bust trouwens, of ben ik in de war met een ander nummer? Hoe dan ook, mijn stem gaat naar Outkast.
0
geplaatst: 17 december 2012, 11:54 uur
4-0
Water/Vuur is een van Delic's beste beats. Ik zie die 'genialiteit' in Eigen Wereld dan ook niet. Sticks rapte op Opgezwolle albums beter dan op Fakkelteit, maar Delic heeft veel betere beats geleverd dan ooit te voren en het was dus ook een mooie afsluiter. Volgens mij zijn de mensen heel erg fan van die elektronische sound op Eigen Wereld en dan heb ik het vooral over de bass en de reverb.
Water/Vuur is een van Delic's beste beats. Ik zie die 'genialiteit' in Eigen Wereld dan ook niet. Sticks rapte op Opgezwolle albums beter dan op Fakkelteit, maar Delic heeft veel betere beats geleverd dan ooit te voren en het was dus ook een mooie afsluiter. Volgens mij zijn de mensen heel erg fan van die elektronische sound op Eigen Wereld en dan heb ik het vooral over de bass en de reverb.
0
geplaatst: 17 december 2012, 12:11 uur
136. J Dilla - Time: The Donut of the Heart vs. 50 Cent - Outta Control
1-0
1-0
0
geplaatst: 17 december 2012, 12:14 uur
Glaciers of Ice schreef:
4-0
Daarnaast is Eigen Wereld ook één van de slechtere tracks op het album Eigen Wereld. En die beat van Water/Vuur is inderdaad echt geweldig4-0
(quote)
0
geplaatst: 17 december 2012, 12:21 uur
3-1
Eigen Wereld is één van de beste tracks op Eigen Wereld. Geweldige productie die opvalt door zijn eenvoud en Rico en Sticks die op onnavolgbare wijze DOOMiaans dingen lijken te zeggen zonder dat te zeggen valt wat precies, waarbij ze elkaar fantastisch afwisselen. Op zoek naar kwaliteit!? Je wordt rijkelijk beloond!
Eigen Wereld is één van de beste tracks op Eigen Wereld. Geweldige productie die opvalt door zijn eenvoud en Rico en Sticks die op onnavolgbare wijze DOOMiaans dingen lijken te zeggen zonder dat te zeggen valt wat precies, waarbij ze elkaar fantastisch afwisselen. Op zoek naar kwaliteit!? Je wordt rijkelijk beloond!
0
geplaatst: 17 december 2012, 12:26 uur
4-1
Zo denk ik er helaas niet over. Ik weet niet eens wat mijn favoriete beat is op Eigen Wereld. De productie is aardig, maar voor mij echt niet beter dan dat. Spuugdingen, Vloeistof & Fakkelteit hebben allen betere beats imo. Nummers als Elektrostress zijn gewoon matig voor mij en daar kan ik niet om heen. Als A.R.T. die beat had gemaakt werd hij compleet afgekraakt.
Utopia, Slangeleer, Water/Vuur, Gisteren/Vandaag en Vrij vind ik stuk voor stuk betere nummers.
Niek schreef:
Zo denk ik er helaas niet over. Ik weet niet eens wat mijn favoriete beat is op Eigen Wereld. De productie is aardig, maar voor mij echt niet beter dan dat. Spuugdingen, Vloeistof & Fakkelteit hebben allen betere beats imo. Nummers als Elektrostress zijn gewoon matig voor mij en daar kan ik niet om heen. Als A.R.T. die beat had gemaakt werd hij compleet afgekraakt.
Utopia, Slangeleer, Water/Vuur, Gisteren/Vandaag en Vrij vind ik stuk voor stuk betere nummers.
0
geplaatst: 17 december 2012, 12:31 uur
Glaciers of Ice schreef:
Nummers als Elektrostress zijn gewoon matig voor mij en daar kan ik niet om heen. Als A.R.T. die beat had gemaakt werd hij compleet afgekraakt.
Fair enough, wel grappig dat je uitgerekend Elektrostress noemt; sprak laatst nog iemand die dat noemde als beste Nederhoptrack ooit Nummers als Elektrostress zijn gewoon matig voor mij en daar kan ik niet om heen. Als A.R.T. die beat had gemaakt werd hij compleet afgekraakt.
. Ben het er overigens volledig mee eens dat A.R.T. vaak oneerlijk wordt beoordeeld. Die vent heeft geweldig werk afgeleverd maar heeft die lang niet altijd de erkenning gekregen die hij verdiende.
0
geplaatst: 17 december 2012, 12:36 uur
Niek schreef:
. Ben het er overigens volledig mee eens dat A.R.T. vaak oneerlijk wordt beoordeeld. Die vent heeft geweldig werk afgeleverd maar heeft die lang niet altijd de erkenning gekregen die hij verdiende.
(quote)
Fair enough, wel grappig dat je uitgerekend Elektrostress noemt; sprak laatst nog iemand die dat noemde als beste Nederhoptrack ooit
. Ben het er overigens volledig mee eens dat A.R.T. vaak oneerlijk wordt beoordeeld. Die vent heeft geweldig werk afgeleverd maar heeft die lang niet altijd de erkenning gekregen die hij verdiende. Dat is ook mijn hele punt eigenlijk. Ik ken meer mensen die dat nummer geniaal vinden. Ik kan wel zien waarom mensen Eigen Wereld als een heel erg sterk album zien, maar soms wordt het allemaal een beetje overdreven in verhouding met de kwaliteit. A.R.T's beste nummers vind ik eigenlijk minstens gelijkwaardig aan Delic's beste beats. Nummers als Spaanse Vlieg, Zendeghi, Wind Waait, Groen Gras, Colucci en Minuten bewijzen dit voor mij. Ik denk dat hij ook beperkt wordt doordat hij bepaalde sound moet hebben voor de FTG & Sticks albums. Een nummer die dan wel weer wordt gehyped van hem en die ik niets bijzonders vind is Tijgers & Draken.
0
geplaatst: 17 december 2012, 13:04 uur
137. Kid Cudi - Soundtrack 2 My Life vs. The Roots – The Seed 2.0
0-1
0-1
0
panjoe (moderator)
geplaatst: 17 december 2012, 13:06 uur
Niet zo gek dat A.R.T. gekraakt wordt als iedereen hem gaat vergelijken met Delic. Moet je ook gewoon niet doen.
1-3
1-3
* denotes required fields.