Muziek / Muziekgames / De flitsende jaren 50 Ko
zoeken in:
0
geplaatst: 16 januari 2013, 21:14 uur
Wat een stem heeft die Sinatra toch 
Maar toch....Buddy Holly één van m'n favo's.
2-4

Maar toch....Buddy Holly één van m'n favo's.
2-4
0
geplaatst: 16 januari 2013, 21:52 uur
0
geplaatst: 17 januari 2013, 00:07 uur
Is te verwachten. Het draait in dit topic allemaal om de rock 'n roll muziek van Elvis, Chuck Berry, Fats Domino, Buddy Holly, Little Richard, Jerry Lee Lewis, Eddie Cochran enz enz enz . Artiesten waar ik volledig op uitgeluisterd ben en dat terwijl ik een groot liefhebber van de fifties ben. Er is zo veel goede muziek gemaakt in dat decennium maar het heeft hier gewoon geen kans. Volgens mij zijn bijna al mijn twintig nominaties al uitgeschakeld. Dat zegt genoeg.

0
geplaatst: 17 januari 2013, 00:22 uur
6-1 Sorry Wibro maar als het om de Fifties gaat is Rock 'n Roll muziek toch wel mijn favoriet
0
geplaatst: 17 januari 2013, 00:23 uur
61. Art Blakey & the Jazz Messengers - Moanin' Vs. Bo Diddley - I'm a Man
0
geplaatst: 17 januari 2013, 04:41 uur
wibro schreef:
Is te verwachten. Het draait in dit topic allemaal om de rock 'n roll muziek van Elvis, Chuck Berry, Fats Domino, Buddy Holly, Little Richard, Jerry Lee Lewis, Eddie Cochran enz enz enz . Artiesten waar ik volledig op uitgeluisterd ben en dat terwijl ik een groot liefhebber van de fifties ben. Er is zo veel goede muziek gemaakt in dat decennium maar het heeft hier gewoon geen kans. Volgens mij zijn bijna al mijn twintig nominaties al uitgeschakeld. Dat zegt genoeg.
Ik kan de muziek van deze artiesten nog steeds er goed waarderen, maar een beetje voorbij deze overbekende artiesten heenkijken kan inderdaad geen kwaad. Er zijn zoveel schitterende onbekende pareltjes gemaakt in de jaren 50.
Overigens heb ik door dit topic al wel een aantal heerlijke ontdekkingen gedaan, waarvoor dank aan de nomineerders

0
geplaatst: 17 januari 2013, 04:42 uur
0
geplaatst: 17 januari 2013, 06:27 uur
1-1
Ik ben ook geen hardcore Jazz-fan, maar sommige klassiekers zijn toch wel heel goed.
Ik ben ook geen hardcore Jazz-fan, maar sommige klassiekers zijn toch wel heel goed.
0
geplaatst: 17 januari 2013, 11:13 uur
Kees-Jan schreef:
Ik kan de muziek van deze artiesten nog steeds er goed waarderen, maar een beetje voorbij deze overbekende artiesten heenkijken kan inderdaad geen kwaad. Er zijn zoveel schitterende onbekende pareltjes gemaakt in de jaren 50.
(quote)
Daarom vond ik het ook jammer dat Frankie Avalon's Venus zo werd afgedroogd.
0
Cured
geplaatst: 17 januari 2013, 12:17 uur
62. Frank Sinatra - You Make Me Feel So Young Vs. Johnny & The Hurricanes - Red River Rock
0-1
0-1
* denotes required fields.