Muziek / Muziekgames / De flitsende jaren 50 Ko
zoeken in:
0
geplaatst: 27 december 2012, 15:44 uur
0
geplaatst: 27 december 2012, 15:54 uur
1-4
Yakety verdient het niet om helemaal afgedroogd te worden.
Yakety verdient het niet om helemaal afgedroogd te worden.
0
geplaatst: 27 december 2012, 16:12 uur
80 Vince Taylor & His Playboys – Brand New Cadillac vs Elvis Presley - Don't Be Cruel
0
geplaatst: 27 december 2012, 19:08 uur
Brand New Cadillac vs Don't Be Cruel
Ik ben er nog niet uit.... (nog wel een stem op Yakety Yak, schitterend nummer, maar ja kansloos tegen My Baby Just Cares For Me)
Edit: ik ben er wel uit, het wordt toch weer Elvis: 3-5
Ik ben er nog niet uit.... (nog wel een stem op Yakety Yak, schitterend nummer, maar ja kansloos tegen My Baby Just Cares For Me)
Edit: ik ben er wel uit, het wordt toch weer Elvis: 3-5
0
geplaatst: 27 december 2012, 19:17 uur
81 Kingston Trio - Tom Dooley vs The Crickets - Well... All Right
We hebben Well All Right al gehad van Buddy Holly. Volgens mij hebben the Crickets niet apart een eigen versie opgenomen. Wat moeten we hiermee, Laxus?
We hebben Well All Right al gehad van Buddy Holly. Volgens mij hebben the Crickets niet apart een eigen versie opgenomen. Wat moeten we hiermee, Laxus?
0
geplaatst: 27 december 2012, 19:20 uur
Oh dan heb ik zeker niet goed gekeken, ik ga op zoek naar een vervanging 

0
geplaatst: 27 december 2012, 19:30 uur
Mijn fout, ik had het als nummer van The Crickets genomineerd. Buddy Holly zat natuurlijk in eerste instantie, ten tijde van bijv. That'll Be the Day, in The Crickets, dus die nummers moeten wel onder de naam The Crickets. Deze dan weer niet. Verwarrend is dat altijd.
0
geplaatst: 27 december 2012, 19:35 uur
Ik vervang hem door The Five Satins - In The Still Of The Night
0
geplaatst: 27 december 2012, 19:41 uur
Arrie schreef:
Mijn fout, ik had het als nummer van The Crickets genomineerd. Buddy Holly zat natuurlijk in eerste instantie, ten tijde van bijv. That'll Be the Day, in The Crickets, dus die nummers moeten wel onder de naam The Crickets. Deze dan weer niet. Verwarrend is dat altijd.
Het is ook niet dat de eerste nummers onder the Crickets zijn uitgebracht en latere nummers onder Buddy Holly. Het was de ene keer the Crickets en de andere keer Buddy Holly. Ik zie er in ieder geval totaal geen logica in en hou het voor mijzelf altijd maar op Buddy Holly & the Crickets (dan is het in ieder geval fout, want onder die naam hebben ze voor de dood van Buddy Holly nooit een nummer uitgebracht
)
0
geplaatst: 27 december 2012, 19:42 uur
Ja het is gewoon ontzettend verwarrend, dus ik gok het altijd maar een beetje als ik het niet weet. Deze keer was het dus fout. 
1-0

1-0
0
geplaatst: 27 december 2012, 19:45 uur
Je maakt het me niet makkelijk Lex
. Ik was ervan overtuigd dat ik op the Kingston Trio zou gaan stemmen, maar dat we deze topper van Five Satins over het hoofd gezien hebben.... die hoort zeker mee te doen met de flitsende jaren 50 KO en wint wat mij betreft deze battle (al is het close)
1-1
Arrie, volgens mij vinden we het allebei geweldige muziek in deze KO, maar het valt me wel op dat we vrijwel altijd op het andere nummer stemmen
. Ik was ervan overtuigd dat ik op the Kingston Trio zou gaan stemmen, maar dat we deze topper van Five Satins over het hoofd gezien hebben.... die hoort zeker mee te doen met de flitsende jaren 50 KO en wint wat mij betreft deze battle (al is het close)1-1
Arrie, volgens mij vinden we het allebei geweldige muziek in deze KO, maar het valt me wel op dat we vrijwel altijd op het andere nummer stemmen

0
geplaatst: 27 december 2012, 19:51 uur
Kees-Jan schreef:
Haha, dat was me nog niet opgevallen. Ik denk wel dat onze muzieksmaak in de fifties het meest samenkomt. We zijn het wat betreft latere muziek juist heel vaak veel meer met elkaar oneens.
0
geplaatst: 27 december 2012, 20:02 uur
1-3
beiden prachtig maar ik heb een zwak voor vele jaren '50 doowop zoals dit nummer
beiden prachtig maar ik heb een zwak voor vele jaren '50 doowop zoals dit nummer
* denotes required fields.