MusicMeter logo menu
MusicMeter logo

Muziek / Muziekgames / De flitsende jaren 50 Ko

zoeken in:

Everyday

Everyday eruit

Tegen een van de beste nummers ooit gemaakt.

Everyday vind ik één van de beste nummers ooit gemaakt.

3-0

Cured
0-1

Tja, Everyday had gewoon een zware loting...wel één van Buddy's beste songs. Zo hebben zijn songs toch al een behoorlijk zware loting te verduren in de 1e ronde. Maar er blijft ook nog veel moois over.
Die Wilbert Harrison had ook niet met 5-0 hoeven te verliezen, als ik het nu zo beluister.

1-0 die eerste is een mooie ontdekking en die tweede hoor ik liever van Ella Fitzgerald

2-0 Ik ken hem vooral van Esther Philips

93 Frankie Laine - Rawhide vs Dinah Washington - Time After Time

(linkjes volgen)

Jemig, wat een sterke battles heb ik gemist zeg. En dan van die extreme 5-0 uitslagen steeds.

Ik wil vooral nog een stem plaatsen voor Poor Little Fool van Ricky Nelson, toch wel één van mijn persoonlijke favorieten uit de jaren '50. Kansloos met 5-0 afgeserveerd door Chuck Berry (met ook een uitermate sterk nummer) .

Maar ook Wilbert Harrison is een erg leuke ontdekking (en eruit met 5-0 tegen een in mijn ogen nogal suf nummer ).

En jawel, Arrie, Everyday had ook mijn stem gekregen tegen Manish Boy

Gast
geplaatst: vandaag om 21:03 uur

geplaatst: vandaag om 21:03 uur

Let op: In verband met copyright is het op MusicMeter.nl niet toegestaan om de inhoud van externe websites over te nemen, ook niet met bronvermelding. Je mag natuurlijk wel een link naar een externe pagina plaatsen, samen met je eigen beschrijving of eventueel de eerste alinea van de tekst. Je krijgt deze waarschuwing omdat het er op lijkt dat je een lange tekst hebt geplakt in je bericht.

* denotes required fields.