Muziek / Muziekgames / De flitsende jaren 50 Ko
zoeken in:
0
geplaatst: 28 december 2012, 17:54 uur
Everyday vind ik één van de beste nummers ooit gemaakt.
3-0
3-0
0
geplaatst: 28 december 2012, 19:16 uur
Tja, Everyday had gewoon een zware loting...wel één van Buddy's beste songs. Zo hebben zijn songs toch al een behoorlijk zware loting te verduren in de 1e ronde. Maar er blijft ook nog veel moois over.
Die Wilbert Harrison had ook niet met 5-0 hoeven te verliezen, als ik het nu zo beluister.
Die Wilbert Harrison had ook niet met 5-0 hoeven te verliezen, als ik het nu zo beluister.
0
geplaatst: 28 december 2012, 19:56 uur
1-0 die eerste is een mooie ontdekking en die tweede hoor ik liever van Ella Fitzgerald
0
geplaatst: 28 december 2012, 20:23 uur
93 Frankie Laine - Rawhide vs Dinah Washington - Time After Time
(linkjes volgen)
(linkjes volgen)
0
geplaatst: 28 december 2012, 21:44 uur
Jemig, wat een sterke battles heb ik gemist zeg. En dan van die extreme 5-0 uitslagen steeds.
Ik wil vooral nog een stem plaatsen voor Poor Little Fool van Ricky Nelson, toch wel één van mijn persoonlijke favorieten uit de jaren '50. Kansloos met 5-0 afgeserveerd door Chuck Berry (met ook een uitermate sterk nummer)
.
Maar ook Wilbert Harrison is een erg leuke ontdekking (en eruit met 5-0 tegen een in mijn ogen nogal suf nummer
).
En jawel, Arrie, Everyday had ook mijn stem gekregen tegen Manish Boy
Ik wil vooral nog een stem plaatsen voor Poor Little Fool van Ricky Nelson, toch wel één van mijn persoonlijke favorieten uit de jaren '50. Kansloos met 5-0 afgeserveerd door Chuck Berry (met ook een uitermate sterk nummer)
.Maar ook Wilbert Harrison is een erg leuke ontdekking (en eruit met 5-0 tegen een in mijn ogen nogal suf nummer
).En jawel, Arrie, Everyday had ook mijn stem gekregen tegen Manish Boy

* denotes required fields.