MusicMeter logo menu
MusicMeter logo

Muziek / Muziekgames / De Witte Trui [Editie 2013]

zoeken in:
En ik vermoed dat Gyzzz ook nog wel een mooi aantal punten overheeft voor Radiohead.

Ben zelf ook maar begonnen met luisteren. Aanbeland bij 390. M83 - Reunion (2011, Frankrijk, 03:55) - Poeha

Hoogtepunt tot nu toe toch wel Dondante van My Morning Jacket. Samen met het bij al aardig bekende Carry Me Ohio van Sun Kill Moon.

AF, Portishead, National & Sufjan allemaal in paartjes nu.

Onweerwolf

Tweemaal +14 voor Burial en AF wordt weer bedreigd

Ik ben er een uur of 2 geleden ook aan begonnen, zit nu bij #377. Ólafur Arnalds - Tunglið. En die is meteen met afstand het beste wat al geweest is. Al was ik van Doveman ook onder de indruk.

En PJ gaat eindelijk weg van de allerlaatste plaatsen

Onweerwolf
De Asbak Wesp doet nog een poging.

Burial als winnaar zou toch wel een stunt zijn.

Ben benieuwd naar de punten van Co, Midlake, Sufjan Stevens, Editors, Radiohead, allemaal bands die hij hoog heeft zitten, volgens mij.

panjoe (moderator)
Tunglið blijft inderdaad prachtig. Ik heb dat album lang niet gehoord, zal hem zo weer eens opzetten.

Onweerwolf
chevy93 schreef:
Burial als winnaar zou toch wel een stunt zijn.

Ja. De grote outsider van de finale hoor.

Als grootste outsider zou ik zelf Radiohead gezegd hebben. In Rainbows staat nog boven Funeral (8 om 10) en Radiohead heeft maar één nummer.

Maar zoals eerder gezegd, de electronica houdt zich verrassend goed. Ook Oostende verbaast me. Die staat zeer kort op het linkerrijtje.

Onweerwolf

Onweerwolf
De clown toch weer naar links.

En Tunnels houdt het wel vol hoor. Als eerst op 100 punten, zou dat ook bij de 200 het geval zijn?

Je zou mijn lijstje een eenzijdig lijstje kunnen noemen, maar ik ben tevreden
Naar alle eerlijkheid ingevuld en het is zeker niet dat de electronica kon rekenen op onvoldoendes. Het niveau is hoog, zo staan de nummers uit mijn top 6 zeker in mijn persoonlijke top 50.

Hopelijk haalt Sufjan met zijn meesterwerk de top 10.

Onweerwolf

DjFrankie (moderator)
Ben benieuwd Arthur zijn lijst

Onweerwolf
Toch Rebellion (Lies) als eerste door de 2e grens.

hoeveel lijstjes nog, want ik zie niet echt nog iemand bedreiging zorgen voor arcade fire, zeker met in het achterhoofd een aantal mensen van wie hun lijst nog moet komen.

Snap echt niet dat de nummers apart van Funeral zo goed scoren.

Nog 11, je kan vanboven zien hoeveel lijstjes er al geweest zijn.

Wat een toffe ontknoping. Ik moest even een pagina of 15 terug om het helemaal te snappen, maar echt heel erg leuk gedaan!

Onweerwolf

AF plaats een sterke demarrage. Portishead heeft het daarentegen wat lastiger al zitten er maar 7 punten verschil tussen nummer 4 en 11. Ook achteraan niemand die echt moet lossen.

En daar kwam alsnog The National.
En daar ging uiteindelijk Portishead.

Onweerwolf
Nog maar 10 lijstjes te gaan..

Weer klimt de Clown terug. Arcade Fire lijkt echt serieus een gelopen zaak te gaan worden.

Maar daar komt dan toch The National nog aanzetten. Eindspurt?

Onweerwolf
Inmiddels ben ik met luisteren bij #50 Sufjan Stevens - Casimir Pulaski Day

En het is echt een prachtige lijst geworden. Mijn waardering voor recente muziek is absoluut gestegen dit weekend.

Nummer 11 t/m 4 binnen 7 punten. Het blijft spannend daarachter.

Arcade Fire lijkt me gelopen, maar onderling, ik hoop op Tunnels. Burial lijkt/leek veilig, maar wie weet..

Onweerwolf schreef:
Inmiddels ben ik met luisteren bij #50 Sufjan Stevens - Casimir Pulaski Day

En het is echt een prachtige lijst geworden. Mijn waardering voor recente muziek is absoluut gestegen dit weekend.

Dat heb ik dus ook gehad de laatste weken. Illinois heb ik zelfs onlangs in mijn top 10 gezet dank zij het herbeluisteren voor de Witte Trui

Onweerwolf

Onweerwolf
De clown duikt toch terecht de top 10 weer binnen.

Maar het staat daar allemaal nog steeds heel erg close.

DjFrankie (moderator)
Poeha dat worden veel punten voor Silent Shout !!

En net als je denk dat The National bij de top komt, is er weer een user die ze puntenloos laat liggen

Gast
geplaatst: vandaag om 12:40 uur

geplaatst: vandaag om 12:40 uur

Let op: In verband met copyright is het op MusicMeter.nl niet toegestaan om de inhoud van externe websites over te nemen, ook niet met bronvermelding. Je mag natuurlijk wel een link naar een externe pagina plaatsen, samen met je eigen beschrijving of eventueel de eerste alinea van de tekst. Je krijgt deze waarschuwing omdat het er op lijkt dat je een lange tekst hebt geplakt in je bericht.

* denotes required fields.