Muziek / Muziekgames / De Witte Trui [Editie 2013]
zoeken in:
0
geplaatst: 24 november 2013, 19:14 uur
En ik vermoed dat Gyzzz ook nog wel een mooi aantal punten overheeft voor Radiohead. 
Ben zelf ook maar begonnen met luisteren. Aanbeland bij 390. M83 - Reunion (2011, Frankrijk, 03:55) - Poeha
Hoogtepunt tot nu toe toch wel Dondante van My Morning Jacket. Samen met het bij al aardig bekende Carry Me Ohio van Sun Kill Moon.

Ben zelf ook maar begonnen met luisteren. Aanbeland bij 390. M83 - Reunion (2011, Frankrijk, 03:55) - Poeha
Hoogtepunt tot nu toe toch wel Dondante van My Morning Jacket. Samen met het bij al aardig bekende Carry Me Ohio van Sun Kill Moon.
0
geplaatst: 24 november 2013, 19:22 uur
Ik ben er een uur of 2 geleden ook aan begonnen, zit nu bij #377. Ólafur Arnalds - Tunglið. En die is meteen met afstand het beste wat al geweest is.
Al was ik van Doveman ook onder de indruk.
En PJ gaat eindelijk weg van de allerlaatste plaatsen
Al was ik van Doveman ook onder de indruk.En PJ gaat eindelijk weg van de allerlaatste plaatsen

0
geplaatst: 24 november 2013, 19:23 uur
Burial als winnaar zou toch wel een stunt zijn.
Ben benieuwd naar de punten van Co, Midlake, Sufjan Stevens, Editors, Radiohead, allemaal bands die hij hoog heeft zitten, volgens mij.
Ben benieuwd naar de punten van Co, Midlake, Sufjan Stevens, Editors, Radiohead, allemaal bands die hij hoog heeft zitten, volgens mij.
0
panjoe (moderator)
geplaatst: 24 november 2013, 19:24 uur
Tunglið blijft inderdaad prachtig. Ik heb dat album lang niet gehoord, zal hem zo weer eens opzetten. 

0
Onweerwolf
geplaatst: 24 november 2013, 19:24 uur
chevy93 schreef:
Ja. De grote outsider van de finale hoor.
0
geplaatst: 24 november 2013, 19:26 uur
Als grootste outsider zou ik zelf Radiohead gezegd hebben. In Rainbows staat nog boven Funeral (8 om 10) en Radiohead heeft maar één nummer.
Maar zoals eerder gezegd, de electronica houdt zich verrassend goed. Ook Oostende verbaast me. Die staat zeer kort op het linkerrijtje.
Maar zoals eerder gezegd, de electronica houdt zich verrassend goed. Ook Oostende verbaast me. Die staat zeer kort op het linkerrijtje.
0
Onweerwolf
geplaatst: 24 november 2013, 19:31 uur
De clown toch weer naar links. 
En Tunnels houdt het wel vol hoor. Als eerst op 100 punten, zou dat ook bij de 200 het geval zijn?

En Tunnels houdt het wel vol hoor. Als eerst op 100 punten, zou dat ook bij de 200 het geval zijn?
0
geplaatst: 24 november 2013, 19:33 uur
Je zou mijn lijstje een eenzijdig lijstje kunnen noemen, maar ik ben tevreden 
Naar alle eerlijkheid ingevuld en het is zeker niet dat de electronica kon rekenen op onvoldoendes. Het niveau is hoog, zo staan de nummers uit mijn top 6 zeker in mijn persoonlijke top 50.
Hopelijk haalt Sufjan met zijn meesterwerk de top 10.

Naar alle eerlijkheid ingevuld en het is zeker niet dat de electronica kon rekenen op onvoldoendes. Het niveau is hoog, zo staan de nummers uit mijn top 6 zeker in mijn persoonlijke top 50.
Hopelijk haalt Sufjan met zijn meesterwerk de top 10.
0
Onweerwolf
geplaatst: 24 november 2013, 19:41 uur
Toch Rebellion (Lies) als eerste door de 2e grens.
0
geplaatst: 24 november 2013, 19:46 uur
hoeveel lijstjes nog, want ik zie niet echt nog iemand bedreiging zorgen voor arcade fire, zeker met in het achterhoofd een aantal mensen van wie hun lijst nog moet komen.
Snap echt niet dat de nummers apart van Funeral zo goed scoren.
Snap echt niet dat de nummers apart van Funeral zo goed scoren.
0
geplaatst: 24 november 2013, 19:47 uur
Nog 11, je kan vanboven zien hoeveel lijstjes er al geweest zijn.
0
geplaatst: 24 november 2013, 19:48 uur
Wat een toffe ontknoping. Ik moest even een pagina of 15 terug om het helemaal te snappen, maar echt heel erg leuk gedaan!
0
geplaatst: 24 november 2013, 19:51 uur
AF plaats een sterke demarrage. Portishead heeft het daarentegen wat lastiger al zitten er maar 7 punten verschil tussen nummer 4 en 11. Ook achteraan niemand die echt moet lossen.
0
En daar kwam alsnog The National.
En daar ging uiteindelijk Portishead.
En daar ging uiteindelijk Portishead.
0
Onweerwolf
Nog maar 10 lijstjes te gaan..
Weer klimt de Clown terug. Arcade Fire lijkt echt serieus een gelopen zaak te gaan worden.
Maar daar komt dan toch The National nog aanzetten. Eindspurt?
Weer klimt de Clown terug. Arcade Fire lijkt echt serieus een gelopen zaak te gaan worden.
Maar daar komt dan toch The National nog aanzetten. Eindspurt?
0
Onweerwolf
geplaatst: 24 november 2013, 19:53 uur
Inmiddels ben ik met luisteren bij #50 Sufjan Stevens - Casimir Pulaski Day
En het is echt een prachtige lijst geworden. Mijn waardering voor recente muziek is absoluut gestegen dit weekend.
En het is echt een prachtige lijst geworden. Mijn waardering voor recente muziek is absoluut gestegen dit weekend.

0
geplaatst: 24 november 2013, 19:55 uur
Nummer 11 t/m 4 binnen 7 punten. Het blijft spannend daarachter.
Arcade Fire lijkt me gelopen, maar onderling, ik hoop op Tunnels. Burial lijkt/leek veilig, maar wie weet..
Arcade Fire lijkt me gelopen, maar onderling, ik hoop op Tunnels. Burial lijkt/leek veilig, maar wie weet..
0
geplaatst: 24 november 2013, 19:58 uur
Onweerwolf schreef:
Dat heb ik dus ook gehad de laatste weken. Illinois heb ik zelfs onlangs in mijn top 10 gezet dank zij het herbeluisteren voor de Witte Trui

0
Onweerwolf
geplaatst: 24 november 2013, 20:01 uur
De clown duikt toch terecht de top 10 weer binnen. 
Maar het staat daar allemaal nog steeds heel erg close.

Maar het staat daar allemaal nog steeds heel erg close.

0
DjFrankie (moderator)
Poeha dat worden veel punten voor Silent Shout !!
0
En net als je denk dat The National bij de top komt, is er weer een user die ze puntenloos laat liggen 

* denotes required fields.