menu

Muziek / Muziekgames / De Witte Trui [Editie 2013]

zoeken in:
avatar van arcade monkeys
De winnaar is toch zo goed als bekend nu. Als Rebellion bij de volgende minstens 6 punten meer heeft dan Tunnels is de zaak beslecht (als ik even goed tel).Fake Empire heeft nu elk kleurtje aangedaan trouwens..

avatar van ArthurDZ
Het parcours van Fake Empire in deze finale is inderdaad verrassend. En nu gaat ie misschien nog boven Bloodbuzz Ohio eindigen ook!

avatar van Gretz
Bloodbuzz Ohio nog even klimmen naar de 5e plek en dan heb ik in ieder geval de top 5 juist voorspeld (al is het op Rebellion (Lies) na niet in de juiste volgorde).

avatar van Teunnis
De bottom drie gaat er misschien wel hetzelfde uitzien als de top 3:

1. AF
2. AF
3. National

32. AF
31. AF
30. National

avatar van Teunnis
Laat Fake Empire alsjeblieft boven Bloodbuzz Ohio komen.


avatar van Teunnis
arcade monkeys schreef:
De winnaar is toch zo goed als bekend nu. Als Rebellion bij de volgende minstens 6 punten meer heeft dan Tunnels is de zaak beslecht (als ik even goed tel).

Rebellion (Lies) heeft maar 5 punten meer nodig, bij gelijke stand wint Rebellion (Lies).

EDIT: Precies 1 punt te weinig

avatar van Onweerwolf
Fake Empire pakt alsnog Top 3.

avatar van Teunnis
Strijd om de laatste podiumplek is wel bloedstollend!

avatar van Onweerwolf
Inderdaad zeg.

avatar van arcade monkeys
Dus nu moet Tunnels telkens op 1 staan en Rebellion telkens geen punten krijgen. De strijd om de eerste plaats lijkt me dan eigenlijk gestreden.

avatar van chevy93
Opvallend hoe nummer als The Funeral en John Wayne Gacy, Jr. het ene moment een volledige grijze muis is en een paar stemmers later opeens weer een mooie plek te pakken heeft. En The Funeral lijkt nu weer weg te zakken.

Ik hoop toch wel op Bloodbuzz Ohio, want Fake Empire, tja..

Toch wel opvallend dat The National en Arcade Fire juist van de laatste stemmers zoveel punten krijgt. Tot pakweg 30-35 stemmers was het bloedstollend spannend. Vervolgens bleven de twee AF over en nu is het Rebellion die alle punten krijgt.

avatar van DjFrankie
DjFrankie (moderator)
Teunnis schreef:
Strijd om de laatste podiumplek is wel bloedstollend!


2 van die 3 krijgen iig van mij nog punten



avatar van DjFrankie
DjFrankie (moderator)
Aero is de laatste

avatar van arcade monkeys
En de teerling is geworpen, voorspelbare maar daarom niet minder terechte winnaar

avatar van Teunnis
Op Spotify staat de verkeerde versie van Willard Grant Conspiracy - From A Distant Shore (#319). Of althans, er staat een latere, door Willard Grant Cospiracy zelf bewerkte versie op. Aangezien nominator johannesA geen specifieke versie heeft opgegeven lijkt het me dat de eerste originele versie hoort mee te doen.

Hier de link naar de eerste albumversie:

Willard Grant Conspiracy - From A Distant Shore spotify:track:4SdEpIqMpPtKosVpFWB2CH

Wat waarschijnlijk wel betekent dat veel users de hele tijd op een andere versie hebben gestemd (ik in ieder geval wel).

avatar van ArthurDZ
Dus eigenlijk kwamen alle Portishead-stemmers gewoon toevallig na elkaar

avatar van Teunnis
En Tunnels is zeker van zijn 2e plek.

avatar van Teunnis
ArthurDZ schreef:
Dus eigenlijk kwamen alle Portishead-stemmers gewoon toevallig na elkaar

Helaas wel Ik kreeg te veel hoop. Nja, als Burial nog derde weet te worden is het alsnog heel erg mooi. EDIT: Oeh, dat gaat ook lastig worden als ik de laatste twee users juist inschat.

avatar van aERodynamIC
DjFrankie schreef:
Aero is de laatste

Met vierkante ogen als gevolg en de ondankbare taak dat te doen als de winnaar toch al bekend is. Onweerwolf dacht zeker 'is ie toch wel gewend van het Songfestival'

avatar van DjFrankie
DjFrankie (moderator)
Plaats 3 is nog rete - spannend

avatar van chevy93
ArthurDZ schreef:
Dus eigenlijk kwamen alle Portishead-stemmers gewoon toevallig na elkaar
Net zoals Munich. Van 57 uit 13 stemmers naar 146 uit 53.

avatar van Onweerwolf
Teunnis schreef:
Op Spotify staat de verkeerde versie van Willard Grant Conspiracy - From A Distant Shore (#319). Of althans, er staat een latere, door Willard Grant Cospiracy zelf bewerkte versie op. Aangezien nominator johannesA geen specifieke versie heeft opgegeven lijkt het me dat de eerste originele versie hoort mee te doen.

Hier de link naar de eerste albumversie:

Willard Grant Conspiracy - From A Distant Shore spotify:track:4SdEpIqMpPtKosVpFWB2CH

Wat waarschijnlijk wel betekent dat veel users de hele tijd op een andere versie hebben gestemd (ik in ieder geval wel).


Gefixed.

avatar van Onweerwolf
aERodynamIC schreef:
(quote)

Met vierkante ogen als gevolg en de ondankbare taak dat te doen als de winnaar toch al bekend is. Onweerwolf dacht zeker 'is ie toch wel gewend van het Songfestival'



avatar van DjFrankie
DjFrankie (moderator)
ArthurDZ schreef:
Dus eigenlijk kwamen alle Portishead-stemmers gewoon toevallig na elkaar


chevy93 schreef:
Net zoals Munich.


avatar van aERodynamIC
En nu komt Onweerwolf met de leukste ontknoping ooit: de laatste stemmer krijgt speciale rechten: dubbele punten en een herziening van het ingezonden lijstje indien gewenst

avatar van Onweerwolf
Nou ja zeg! Toch Silent Shout op het podium?

Gast
geplaatst: vandaag om 13:03 uur

geplaatst: vandaag om 13:03 uur

Let op: In verband met copyright is het op MusicMeter.nl niet toegestaan om de inhoud van externe websites over te nemen, ook niet met bronvermelding. Je mag natuurlijk wel een link naar een externe pagina plaatsen, samen met je eigen beschrijving of eventueel de eerste alinea van de tekst. Je krijgt deze waarschuwing omdat het er op lijkt dat je een lange tekst hebt geplakt in je bericht.

* denotes required fields.