MusicMeter logo menu
MusicMeter logo

Muziek / Muziekgames / Knock-out: Albums (Versie 8)

zoeken in:
Casartelli (moderator)
2-1

3-1 \m/

Cured
4-1

Wel jammer dat door de enorme bekendheid van Immortal Technique ook alle Metallica-liefhebbers kunnen stemmen.

4-2!

Cured
Rhythm & Poetry schreef:
Wel jammer dat door de enorme bekendheid van Immortal Technique ook alle Metallica-liefhebbers kunnen stemmen.

Onzin.....fuck dit en pussy dat, typisch rap

Cured schreef:
(quote)

Onzin.....fuck dit en pussy dat, typisch rap

Hij is weliswaar boos, en scheldt veel, maar zijn teksten - en de kracht waarmee hij ze brengt - zijn toch wel zijn sterkste punt.

Cured
Vooruit , daar heb je gelijk in. Het is overigens, in alle eerlijkheid, beslist geen slecht 'rap' album.

Aan de andere kant, Lukas kent Immortal Technique ook niet. Maar hij heeft gewoon een hekel aan Metallica.

Cured
Ja, zo wordt er vaker gestemd . Overigens houd ik ook niet automatisch van alles van dezelfde band, maar ik vind deze wel wat beter dan die van IT

5-3

26. Black Sabbath - Paranoid (1970) vs. Bruce Springsteen - Nebraska (1982)

Cured
1-0

27. A Tribe Called Quest - Midnight Marauders (1993) vs. The Beatles - Sgt. Pepper's Lonely Hearts Club Band (1967)

Als groot Beatlesfan vind ik dit bijzonder lastig. Nee natuurlijk niet.

1-0 kutbeatles

Oké, ik heb spijt van mijn harde woorden. Ik wil Mick Jagger graag mijn excuses aanbieden.

Cured
2-2 !

hip hop klassieker

3-4

28. U2 - The Joshua Tree (1987) vs. Kings of Leon - Only by the Night (2008)

1-0

Gast
geplaatst: vandaag om 12:29 uur

geplaatst: vandaag om 12:29 uur

Let op: In verband met copyright is het op MusicMeter.nl niet toegestaan om de inhoud van externe websites over te nemen, ook niet met bronvermelding. Je mag natuurlijk wel een link naar een externe pagina plaatsen, samen met je eigen beschrijving of eventueel de eerste alinea van de tekst. Je krijgt deze waarschuwing omdat het er op lijkt dat je een lange tekst hebt geplakt in je bericht.

* denotes required fields.