MusicMeter logo menu
MusicMeter logo

Muziek / Muziekgames / Knock-out: Albums (Versie 8)

zoeken in:
Teunnis schreef:
Kid A er nu al uit

Tegen TUF dan nog

5-3

49. Modest Mouse - The Lonesome Crowded West (1997) vs. Dr. Dre - 2001 (1999)

Cured
1-0

1-2

Radiohead eruit, is altijd goed

En nu ook nog eens Bitches Brew

Life's a bitch.

Sommige mensen stemmen hier echt op alles - ongeacht het genre. Heb ik werkelijk zo weinig beluisterd of stemmen jullie soms ook op albums die je niet (volledig) kent?

Je hebt inderdaad erg weinig stemmen

Ik stem enkel als ik beide albums ken (en ook nog online ben hahah )

Yann Samsa
2-3 Modest Mouse

50. Portishead - Third (2008) vs. Radiohead - OK Computer (1997)

0-1

Ploppesteksel schreef:
Sommige mensen stemmen hier echt op alles - ongeacht het genre. Heb ik werkelijk zo weinig beluisterd of stemmen jullie soms ook op albums die je niet (volledig) kent?

In dit soort spelletjes hanteer ik een andere regel dan mijn stemmen op albums. Bij albums stem ik alleen als ik het hele album minimaal 1x (meestal vaker) heb gehoord. Hier stem ik ook als ik denk dat ik genoeg nummers ken om fatsoenlijk over het album te oordelen. Zeker bij de bekende rockbands ken ik vaak het merendeel van de nummers, zonder het bijbehorende album in zn geheel te hebben beluisterd. Desondanks vind ik dat ik daar in een dergelijke KO als deze wel op kan stemmen...

Ik eis dat er opnieuw geloot wordt!

1-3 (al is het misschien tactischer om op Third te stemmen, OK PC komt nooit ver bij de soort KO's)

1-4

Ben niet zo'n fan van Third. Het overige van Portishead is overigens prima.

51. Mobb Deep - The Infamous (1995) vs. Linkin Park - Hybrid Theory (2000)

Cured
4-1

52. Antony and the Johnsons - Antony and the Johnsons (2000) vs. The Game - The Documentary (2005)

Gast
geplaatst: vandaag om 01:38 uur

geplaatst: vandaag om 01:38 uur

Let op: In verband met copyright is het op MusicMeter.nl niet toegestaan om de inhoud van externe websites over te nemen, ook niet met bronvermelding. Je mag natuurlijk wel een link naar een externe pagina plaatsen, samen met je eigen beschrijving of eventueel de eerste alinea van de tekst. Je krijgt deze waarschuwing omdat het er op lijkt dat je een lange tekst hebt geplakt in je bericht.

* denotes required fields.