Muziek / Muziekgames / De Opvolgers
zoeken in:
0
Cured
geplaatst: 8 maart 2013, 13:25 uur
Ongefundeerde fanstem/genrestemmer, lijkt me duidelijk genoeg

0
geplaatst: 8 maart 2013, 13:28 uur
1-5, allebei aardige middelmaat van artiesten met een rijk oeuvre. 

0
geplaatst: 8 maart 2013, 13:55 uur
Geen genre-stem hè, hooguit een fanstem plus een anti-stem tegen die verschrikkelijk saaie deuren.
Overigens lijkt het wel een verkeerde timing waarop deze battle plaats vindt. Ik vermoed een complot!
Overigens lijkt het wel een verkeerde timing waarop deze battle plaats vindt. Ik vermoed een complot!
0
Cured
geplaatst: 8 maart 2013, 14:43 uur
Ha..complottheorie....de zwakste tegen de sterkste
.Je bent nogal gedurfd als iemand met een 'progliefde' iets saai noemt, n.b. de deuren. Maar goed, het is jouw eigen muziekvisie.....
.Je bent nogal gedurfd als iemand met een 'progliefde' iets saai noemt, n.b. de deuren. Maar goed, het is jouw eigen muziekvisie.....
0
Casartelli (moderator)
geplaatst: 8 maart 2013, 15:24 uur
Cured, is jouw ex er vandoor met een Marillionfan of zo?
0
Cured
geplaatst: 8 maart 2013, 15:46 uur
Casartelli schreef:
Cured, is jouw ex er vandoor met een Marillionfan of zo?
Haha....neehoor. Ik heb niks tegen Marillion, maar meer met The Doors Cured, is jouw ex er vandoor met een Marillionfan of zo?
. Overigens hoor je vaak van niet " progliefhebbers" dat ze die muziek en dan met name Genesis,Marillion en Supertramp e.d. saai-ig vinden. Het is allemaal persoonlijk;bij mij is het een gemengd beeld (ik vind alles van The Cure ook niet goed.
0
geplaatst: 8 maart 2013, 18:32 uur
0-2, mja... 
Maar sowieso lijkt me dat je iets wat je niet liefhebt saaiig vindt. Ten minste, het lijkt me niet uitzonderlijk.

Overigens hoor je vaak van niet " progliefhebbers" dat ze die muziek en dan met name Genesis,Marillion en Supertramp e.d. saai-ig vinden.
Ik denk dat je Supertramp uit dat lijstje kan schrappen. Maar sowieso lijkt me dat je iets wat je niet liefhebt saaiig vindt. Ten minste, het lijkt me niet uitzonderlijk.
* denotes required fields.