MusicMeter logo menu
MusicMeter logo

Muziek / Muziekgames / De Opvolgers

zoeken in:

Zephyr
2-2

5. Marillion - Fugazi vs. The Doors - Strange Days

Cured
0-1

duidelijk

Zephyr
0-2 zéér duidelijk zelfs

1-2

Top versus prut, lijkt me duidelijk genoeg

Cured
Salvadore schreef:
Top versus prut, lijkt me duidelijk genoeg

Ongefundeerde fanstem/genrestemmer, lijkt me duidelijk genoeg

1-5, allebei aardige middelmaat van artiesten met een rijk oeuvre.

Cured schreef:
(quote)
Ongefundeerde fanstem/genrestemmer, lijkt me duidelijk genoeg
Geen genre-stem hè, hooguit een fanstem plus een anti-stem tegen die verschrikkelijk saaie deuren.

Overigens lijkt het wel een verkeerde timing waarop deze battle plaats vindt. Ik vermoed een complot!

Cured
Ha..complottheorie....de zwakste tegen de sterkste .Je bent nogal gedurfd als iemand met een 'progliefde' iets saai noemt, n.b. de deuren. Maar goed, het is jouw eigen muziekvisie.....

Casartelli (moderator)
3-5

Casartelli (moderator)
Cured, is jouw ex er vandoor met een Marillionfan of zo?

Cured
Casartelli schreef:
Cured, is jouw ex er vandoor met een Marillionfan of zo?
Haha....neehoor. Ik heb niks tegen Marillion, maar meer met The Doors . Overigens hoor je vaak van niet " progliefhebbers" dat ze die muziek en dan met name Genesis,Marillion en Supertramp e.d. saai-ig vinden. Het is allemaal persoonlijk;bij mij is het een gemengd beeld (ik vind alles van The Cure ook niet goed.

3-7

6. Joy Division - Closer vs. Nirvana - Nevermind

0-1

0-2, mja...

Overigens hoor je vaak van niet " progliefhebbers" dat ze die muziek en dan met name Genesis,Marillion en Supertramp e.d. saai-ig vinden.
Ik denk dat je Supertramp uit dat lijstje kan schrappen.

Maar sowieso lijkt me dat je iets wat je niet liefhebt saaiig vindt. Ten minste, het lijkt me niet uitzonderlijk.

Gast
geplaatst: vandaag om 18:11 uur

geplaatst: vandaag om 18:11 uur

Let op: In verband met copyright is het op MusicMeter.nl niet toegestaan om de inhoud van externe websites over te nemen, ook niet met bronvermelding. Je mag natuurlijk wel een link naar een externe pagina plaatsen, samen met je eigen beschrijving of eventueel de eerste alinea van de tekst. Je krijgt deze waarschuwing omdat het er op lijkt dat je een lange tekst hebt geplakt in je bericht.

* denotes required fields.