Muziek / Muziekgames / Blue Monday-KO (Treurigste nummer)
zoeken in:
0
geplaatst: 21 februari 2013, 00:41 uur
Na al die Matt Elliott stemmers mogen er nu wel weer twee Cash stemmers langskomen 
Twee maar, wel achter elkaar graag

Twee maar, wel achter elkaar graag

0
geplaatst: 21 februari 2013, 09:20 uur
Een beetje overdreven is het wel... Maar goed er zal wel het een en ander vanaf hangen.
0
geplaatst: 21 februari 2013, 10:20 uur
De versie van Nine Inch Nails vind ik beter, maar deze van Cash vind ik treuriger. En Hurt is bovendien treuriger (en mooier) dan dat nummer van Elliott.
Sorry vleertje:
10-9
Sorry vleertje:
10-9
0
Cured
geplaatst: 21 februari 2013, 10:49 uur
jinxen is ergens een soort vloek over uit spreken (meen ik)
0
geplaatst: 21 februari 2013, 11:21 uur
klopt cured.. jinx Kennelijk blijk ik er goed in ik overweeg een carriere in de voodoo
Waarom ik vind gewoon de cover veel minder dan het origineel als deze hier had gestaan dan weet ik het nog niet zo net. Daarnaast vind ik Matt Elliott's nummer echt geniaal mooi bovendien sta ik graag aan de kant van de obvious underdog die Matt hier is.
Waarom ik vind gewoon de cover veel minder dan het origineel als deze hier had gestaan dan weet ik het nog niet zo net. Daarnaast vind ik Matt Elliott's nummer echt geniaal mooi bovendien sta ik graag aan de kant van de obvious underdog die Matt hier is.
0
geplaatst: 21 februari 2013, 12:13 uur
Dix daar zijn wij het wel over eens denk ik alleen nu de rest nog overtuigen (of jinxen zo u wil)
0
geplaatst: 21 februari 2013, 12:17 uur
0
DjFrankie (moderator)
geplaatst: 21 februari 2013, 16:27 uur
vleertje schreef:
klopt cured.. jinx Kennelijk blijk ik er goed in ik overweeg een carriere in de voodoo
Maar door dat jinxen ben je wel de vorige mume ladder vergeten om Swans een trapje te geven.

0
geplaatst: 21 februari 2013, 18:43 uur
Frankie ik zag het maar gelukkig heeft Swans het ook zonder mijn jinxkunsten tot een volgende ronde geschopt 

0
geplaatst: 21 februari 2013, 18:44 uur
Oeps er moeten wel nog eventjes 2 Matt stemmers komen in de komende 45 minuten... Anders heb ik voor niets gejinxt
0
geplaatst: 21 februari 2013, 20:27 uur
Deze uitslag zal wel een hoop emoties gaan los maken vrees ik
* denotes required fields.