MusicMeter logo menu
MusicMeter logo

Muziek / Muziekgames / Blue Monday-KO (Treurigste nummer)

zoeken in:
dix toe maar jinxxxxx jinxxxxxxxxxxxx

dix
Geen paniek. Ik verkies Bargeld boven Cash

9-9

Na al die Matt Elliott stemmers mogen er nu wel weer twee Cash stemmers langskomen
Twee maar, wel achter elkaar graag

jinxt heel snel de bovenstaande opmerking van Kees-Jan

Iemand heeft te veel koffies genomen gisteravond.

Een beetje overdreven is het wel... Maar goed er zal wel het een en ander vanaf hangen.

k.grubs
Jinxen echt nog nooit van gehoord...

De versie van Nine Inch Nails vind ik beter, maar deze van Cash vind ik treuriger. En Hurt is bovendien treuriger (en mooier) dan dat nummer van Elliott.

Sorry vleertje:

10-9

Cured
jinxen is ergens een soort vloek over uit spreken (meen ik)

klopt cured.. jinx Kennelijk blijk ik er goed in ik overweeg een carriere in de voodoo

Waarom ik vind gewoon de cover veel minder dan het origineel als deze hier had gestaan dan weet ik het nog niet zo net. Daarnaast vind ik Matt Elliott's nummer echt geniaal mooi bovendien sta ik graag aan de kant van de obvious underdog die Matt hier is.

dix
Underdog ? Johnny ligt toch echt een meter lager dan Matt

Dix daar zijn wij het wel over eens denk ik alleen nu de rest nog overtuigen (of jinxen zo u wil)

dix schreef:
Underdog ? Johnny ligt toch echt een meter lager dan Matt

10-11

11-11

Cured

DjFrankie (moderator)
vleertje schreef:
klopt cured.. jinx Kennelijk blijk ik er goed in ik overweeg een carriere in de voodoo

Waarom ik vind gewoon de cover veel minder dan het origineel als deze hier had gestaan dan weet ik het nog niet zo net. Daarnaast vind ik Matt Elliott's nummer echt geniaal mooi bovendien sta ik graag aan de kant van de obvious underdog die Matt hier is.

Maar door dat jinxen ben je wel de vorige mume ladder vergeten om Swans een trapje te geven.

Frankie ik zag het maar gelukkig heeft Swans het ook zonder mijn jinxkunsten tot een volgende ronde geschopt

Oeps er moeten wel nog eventjes 2 Matt stemmers komen in de komende 45 minuten... Anders heb ik voor niets gejinxt

goo matt gooo

13-13

15-13

Deze uitslag zal wel een hoop emoties gaan los maken vrees ik

Gast
geplaatst: vandaag om 09:43 uur

geplaatst: vandaag om 09:43 uur

Let op: In verband met copyright is het op MusicMeter.nl niet toegestaan om de inhoud van externe websites over te nemen, ook niet met bronvermelding. Je mag natuurlijk wel een link naar een externe pagina plaatsen, samen met je eigen beschrijving of eventueel de eerste alinea van de tekst. Je krijgt deze waarschuwing omdat het er op lijkt dat je een lange tekst hebt geplakt in je bericht.

* denotes required fields.