Muziek / Muziekgames / Blue Monday-KO (Treurigste nummer)
zoeken in:
0
geplaatst: 28 januari 2013, 21:50 uur
91 The Police - Can't Stand Losing You vs. Sonic Youth – Superstar
0
geplaatst: 28 januari 2013, 22:24 uur
92 Smashing Pumpkins - Disarm vs. Trentemøller - Miss You
0-1
0-1
0
geplaatst: 28 januari 2013, 22:29 uur
Ben ik trouwens de enige die bij sommige battles het eerste nummer op zich beter vind maar dan toch voor het tweede nummer kiest omdat dat nummer beter bij het thema past? Of andersom natuurlijk. Of kiest iedereen klakkeloos voor z'n persoonlijke favoriet van de twee?
0
geplaatst: 28 januari 2013, 22:31 uur
Ik doe precies hetzelfde Graf. Zelfs al gestemd tegen mijn eigen nominatie.
0
geplaatst: 28 januari 2013, 22:34 uur
93 Annie Lennox - Why vs. Crowded House - Fall at Your Feet
0-1
Jammer Chevy net te laat
0-1
Jammer Chevy net te laat

0
geplaatst: 28 januari 2013, 22:35 uur
0-2, had het wat uitgemaakt of ik op tijd zou zijn dan? Het is maar 1 verschil. 

GrafGantz schreef:
Ben ik trouwens de enige die bij sommige battles het eerste nummer op zich beter vind maar dan toch voor het tweede nummer kiest omdat dat nummer beter bij het thema past? Of andersom natuurlijk. Of kiest iedereen klakkeloos voor z'n persoonlijke favoriet van de twee?
Meestal kies ik voor het thema, maar als het kwaliteitsverschil te groot is... Wicked Game vond ik bijvoorbeeld niet per se een treurig nummer, maar het kwaliteitsverschil met Louise vond ik te groot.Ben ik trouwens de enige die bij sommige battles het eerste nummer op zich beter vind maar dan toch voor het tweede nummer kiest omdat dat nummer beter bij het thema past? Of andersom natuurlijk. Of kiest iedereen klakkeloos voor z'n persoonlijke favoriet van de twee?
* denotes required fields.