MusicMeter logo menu
MusicMeter logo

Muziek / Muziekgames / Knock-Out Songs: 1998

zoeken in:

1-3

Lekker nummer van Pochill, kende 'm nog niet!

Maar goed, ik stem op Pochill. Dan is het nu dus 3-4 of 2-5

Zal thelion wel even pm'en.

Edit: aangepast, zie ik

De stand is nu dus:

3-4

johannesA
4-4

vigil schreef:
(quote)

Valt MSP ook niet enigszins onder de britpop?

Een beetje wel, maar vanaf This Is My Truth-etc. wordt het toch wel een ander verhaal voor mijn gevoel. Ook een beetje een love-it-or-hate-it-plaat met een paar van de slechtste nummers die ze ooit gemaakt hebben, en toch ook weer een paar hele mooie.

38. Fatboy Slim - Right Here, Right Now vs. Pulp – Help The Aged

1-0

Best leuk nummertje, dat van Pochill, maar overal op het internet kom ik op 2007 als releasedatum voor de single uit, en 2008 voor het bijbehorende album. Wat ie dus in deze KO doet vraag ik me af...

Titmeister schreef:
Best leuk nummertje, dat van Pochill, maar overal op het internet kom ik op 2007 als releasedatum voor de single uit, en 2008 voor het bijbehorende album. Wat ie dus in deze KO doet vraag ik me af...
Oeps, je hebt gelijk, release is 2008 Ik zit er wel eens vaker precies een tiental naast ... domme typfout in mijn mp3-bestand. Misschien beter dat Acda & De Munnik dan toch doorgaat naar de volgende ronde ... dat moet Arthur maar bepalen.

5-1

39. Dirty Three - Authentical Celestial Music vs. Tortoise - The Suspension Bridge at Iguazú Falls

1-3 twee postrocktitanen. dirty three is toch iets meer muziek vanuit het hart dan vanuit het hoofd, dus daar ga ik voor.

2-3 Tsja loop voor beide nummers niet echt warm

4-3, twee van mijn nominaties.

Cured
40. E-Life - More Days to Come vs. R.E.M. - Lotus

0-0

Cured
0-2

0-5

41. Maxwell - Luxury: Cococure vs. Herbert Grönemeyer - Bleibt Alles Anders

Gast
geplaatst: vandaag om 10:22 uur

geplaatst: vandaag om 10:22 uur

Let op: In verband met copyright is het op MusicMeter.nl niet toegestaan om de inhoud van externe websites over te nemen, ook niet met bronvermelding. Je mag natuurlijk wel een link naar een externe pagina plaatsen, samen met je eigen beschrijving of eventueel de eerste alinea van de tekst. Je krijgt deze waarschuwing omdat het er op lijkt dat je een lange tekst hebt geplakt in je bericht.

* denotes required fields.