Muziek / Muziekgames / Knock-Out Songs: 1998
zoeken in:
0
geplaatst: 5 februari 2013, 00:17 uur
2-5, beide goed.
73. Air - Kelly Watch the Stars vs. Dead Man Ray - Copy of 78 (pt. 1-3)
1-0
73. Air - Kelly Watch the Stars vs. Dead Man Ray - Copy of 78 (pt. 1-3)
1-0
0
geplaatst: 5 februari 2013, 00:43 uur
Salvadore schreef:
Dan moeten we voortaan ook Jan Smit maar mee laten doen, hij verdient - met jouw redenering - ook een plek in menig muziekjaar. Ben ik dus geen voorstander van. Een MuMe-KO is niet hetzelfde als een commerciële hitlijst. Gelukkig maar en dus hoeven niet alle artiesten overeen te komen.
Dan moeten we voortaan ook Jan Smit maar mee laten doen, hij verdient - met jouw redenering - ook een plek in menig muziekjaar. Ben ik dus geen voorstander van. Een MuMe-KO is niet hetzelfde als een commerciële hitlijst. Gelukkig maar en dus hoeven niet alle artiesten overeen te komen.
Volgens mij maak je een grapje, Salvadore.Of bedoel je echt dat pop niet thuishoort in deze spelletjes en dat popliefhebbers door de muziek die zij graag luisteren te nomineren - pop dus - nominatieplekken verspillen van nummers die jij nog op je reservelijst had staan?
Het was vast maar een grapje.

0
geplaatst: 5 februari 2013, 01:57 uur
4-0
Oh Comely, 1982 en 2 keer B&S eruit. Ik kan ook nooit een dagje de hort op.
Oh Comely, 1982 en 2 keer B&S eruit. Ik kan ook nooit een dagje de hort op.

0
Cured
geplaatst: 5 februari 2013, 05:45 uur
74. Pearl Jam - Do the Evolution vs. Belle And Sebastian - The Boy With The Arab Strap
0-1
0-1
0
geplaatst: 5 februari 2013, 10:01 uur
2-4 Wat een onzin Salvadore, Boyzone is toch ook gewoon in 1998 uitgebracht waarom zou het dan niet mee mogen doen
0
geplaatst: 5 februari 2013, 10:08 uur
Volgens mij mag iedereen zelf bepalen welke nummers ingezet worden. Zo lang het jaar maar goed is. Dus Boyzone uit 1998, dan doet Boyzone gewoon mee.
Kwaliteit komt uiteindelijk vanzelf wel boven drijven
Kwaliteit komt uiteindelijk vanzelf wel boven drijven

0
geplaatst: 5 februari 2013, 10:09 uur
Daarom juist, Ben zelf ook geen Boyzone liefhebber maar als bepaalde mensen ze erin willen waarom niet 

0
Cured
geplaatst: 5 februari 2013, 11:29 uur
75. Lenny Kravitz - I Belong To You vs. Tortoise - TNT
1-0
mja...
1-0
mja...
0
Casartelli (moderator)
geplaatst: 5 februari 2013, 11:31 uur
Geen zin om te kiezen hier. Boyzone had ze allebei afgemaakt.
0
geplaatst: 5 februari 2013, 11:46 uur
0
geplaatst: 5 februari 2013, 11:52 uur
2-3
Tjonge dat Boyzone maakt veel los zeg. Ik wist niet dat 't bij sommigen zo diep zat. En ja, natuurlijk mag iedereen nomineren wat hij/zij wil; Boyzone was echter geen nominatie maar een latere aanvulling en dan ook nog 2x. Maar eerlijk is eerlijk, het was inderdaad heel brutaal om daar een vraag over te stellen. Ik had beter kunnen aangeven dat ik 't huppelkut-muziek vind, gewoon een mening en ook meteen voor iedereen duidelijk. Bovendien een stuk vriendelijker. En ach, zo onuitstaanbaar is Boyzone nu ook weer niet. Ik kan zelfs battles bedenken waarin mijn "voorkeur" naar B. uitgaat.
Tjonge dat Boyzone maakt veel los zeg. Ik wist niet dat 't bij sommigen zo diep zat. En ja, natuurlijk mag iedereen nomineren wat hij/zij wil; Boyzone was echter geen nominatie maar een latere aanvulling en dan ook nog 2x. Maar eerlijk is eerlijk, het was inderdaad heel brutaal om daar een vraag over te stellen. Ik had beter kunnen aangeven dat ik 't huppelkut-muziek vind, gewoon een mening en ook meteen voor iedereen duidelijk. Bovendien een stuk vriendelijker. En ach, zo onuitstaanbaar is Boyzone nu ook weer niet. Ik kan zelfs battles bedenken waarin mijn "voorkeur" naar B. uitgaat.
* denotes required fields.