MusicMeter logo menu
MusicMeter logo

Muziek / Muziekgames / Knock-Out Songs: 1998

zoeken in:

2-5, beide goed.

73. Air - Kelly Watch the Stars vs. Dead Man Ray - Copy of 78 (pt. 1-3)

1-0

2MY
Salvadore schreef:
Dan moeten we voortaan ook Jan Smit maar mee laten doen, hij verdient - met jouw redenering - ook een plek in menig muziekjaar. Ben ik dus geen voorstander van. Een MuMe-KO is niet hetzelfde als een commerciële hitlijst. Gelukkig maar en dus hoeven niet alle artiesten overeen te komen.

Volgens mij maak je een grapje, Salvadore.

Of bedoel je echt dat pop niet thuishoort in deze spelletjes en dat popliefhebbers door de muziek die zij graag luisteren te nomineren - pop dus - nominatieplekken verspillen van nummers die jij nog op je reservelijst had staan?

Het was vast maar een grapje.

Oh Comely er in de eerste ronde uit

4-0

Oh Comely, 1982 en 2 keer B&S eruit. Ik kan ook nooit een dagje de hort op.

Cured
74. Pearl Jam - Do the Evolution vs. Belle And Sebastian - The Boy With The Arab Strap

0-1

2-4 Wat een onzin Salvadore, Boyzone is toch ook gewoon in 1998 uitgebracht waarom zou het dan niet mee mogen doen

Volgens mij mag iedereen zelf bepalen welke nummers ingezet worden. Zo lang het jaar maar goed is. Dus Boyzone uit 1998, dan doet Boyzone gewoon mee.

Kwaliteit komt uiteindelijk vanzelf wel boven drijven

Daarom juist, Ben zelf ook geen Boyzone liefhebber maar als bepaalde mensen ze erin willen waarom niet

4-3 PJ

Dead Man Ray zo doodgemaakt

De stand is 4-4

Cured
75. Lenny Kravitz - I Belong To You vs. Tortoise - TNT

1-0

mja...

Casartelli (moderator)
Geen zin om te kiezen hier. Boyzone had ze allebei afgemaakt.

Casartelli schreef:
Geen zin om te kiezen hier. Boyzone had ze allebei afgemaakt.

2-3

Tjonge dat Boyzone maakt veel los zeg. Ik wist niet dat 't bij sommigen zo diep zat. En ja, natuurlijk mag iedereen nomineren wat hij/zij wil; Boyzone was echter geen nominatie maar een latere aanvulling en dan ook nog 2x. Maar eerlijk is eerlijk, het was inderdaad heel brutaal om daar een vraag over te stellen. Ik had beter kunnen aangeven dat ik 't huppelkut-muziek vind, gewoon een mening en ook meteen voor iedereen duidelijk. Bovendien een stuk vriendelijker. En ach, zo onuitstaanbaar is Boyzone nu ook weer niet. Ik kan zelfs battles bedenken waarin mijn "voorkeur" naar B. uitgaat.

Gast
geplaatst: vandaag om 02:40 uur

geplaatst: vandaag om 02:40 uur

Let op: In verband met copyright is het op MusicMeter.nl niet toegestaan om de inhoud van externe websites over te nemen, ook niet met bronvermelding. Je mag natuurlijk wel een link naar een externe pagina plaatsen, samen met je eigen beschrijving of eventueel de eerste alinea van de tekst. Je krijgt deze waarschuwing omdat het er op lijkt dat je een lange tekst hebt geplakt in je bericht.

* denotes required fields.