Muziek / Muziekgames / De jaren 1960-1964 Ko
zoeken in:
0
geplaatst: 14 februari 2013, 21:25 uur
5-3
8. Dovells - Bristol Stomp Vs. The Marcels – Blue Moon
YouTube - The Dovells - "Bristol Stomp" (1961) vs. YouTube - Blue Moon-The Marcels-1961
8. Dovells - Bristol Stomp Vs. The Marcels – Blue Moon
YouTube - The Dovells - "Bristol Stomp" (1961) vs. YouTube - Blue Moon-The Marcels-1961
0
geplaatst: 14 februari 2013, 22:18 uur
remcodulac schreef:
Zo! Mijn eerste nominatie is er ook alweer uit. Volkomen ten onrechte moet ik zeggen. Hoe kan die geweldige Lennon/McCartney compositie van Cilla nu verliezen van een van de minste van The Shirelles?
Zo! Mijn eerste nominatie is er ook alweer uit. Volkomen ten onrechte moet ik zeggen. Hoe kan die geweldige Lennon/McCartney compositie van Cilla nu verliezen van een van de minste van The Shirelles?
Dat nummer van de Shirelles is inderdaad verschikkellijk slecht , maar elimineerde wel een van de beste nummers van 1964.

0
geplaatst: 14 februari 2013, 23:35 uur
3-3
Dat van Cilla een van de beste nummers van 1964
De beste nummers van dat jaar zijn toch echt wel weggelegd voor The Beatles en The Rolling Stones.

De beste nummers van dat jaar zijn toch echt wel weggelegd voor The Beatles en The Rolling Stones.
0
geplaatst: 14 februari 2013, 23:42 uur
3-4 Dat wou ik net zeggen, wel een aardig nummer maar het beste van 1964
0
geplaatst: 14 februari 2013, 23:56 uur
9. The Ronettes - Be My Baby Vs. Bob Dylan - A Hard Rain's A-Gonna Fall
Wat een Battle
1-0 Dan maar, Bob is ook erg goed
Wat een Battle

1-0 Dan maar, Bob is ook erg goed
0
geplaatst: 15 februari 2013, 03:53 uur
0
geplaatst: 15 februari 2013, 07:59 uur
wibro schreef:
3-3
3-3

Ja, dat zijn de grote namen, hè? Eens kijken wat ze in 1964 te bieden hadden:
The Stones hebben een paar aardige nummers, ja. It's All Over Now, Time Is on My Side en Heart of Stone zijn in elk geval een stuk beter dan wat ze pakweg vanaf 1975 uitgebracht hebben.
Met The Beatles is iets geks aan de hand. Hun beste single (And I Love Her / If I Fell) deed het lang niet zo goed als een paar van hun andere singles, dat jaar. Hun beste nummer (No Reply) kwam volgens mij niet eens op single. En de beste compositie werd door iemand anders gezongen en werd hier weggestemd ten faveure van een zeer middelmatig (misschien wel slecht) nummer van The Shirelles.
Ik zwijg dan nog over het feit dat Cilla een stuk beter kon zingen dan die "boy bands". Nou ja, bij deze zeg ik het toch maar even: Cilla kon veel beter zingen.
0
geplaatst: 15 februari 2013, 10:23 uur
11. Sam Cooke - Cupid Vs. Martha & The Vandellas - Nowhere To Run
1-0
1-0
* denotes required fields.