MusicMeter logo menu
MusicMeter logo

Muziek / Muziekgames / Knock-Out Songs: 1999

zoeken in:

3-1

22. VNV Nation - Solitary (Deathstar Disco Remix By Covenant) vs. Badly Drawn Boy - Once Around The Block

1-0

2-2

Casartelli schreef:
(quote)

Tja, ik had van dat hele Shivaree nog nooit gehoord, maar het moet wel heel goed zijn als het zelfs van een prachtnummer als Melanie wint.

Volslagen onbekende band inderdaad. Ik ken het liedje zelf van een verzamelcd die ik ooit van iemand kreeg. Heb daarna het album gekocht toen ik het voor heel weinig tegenkwam. Maar het liedje is vooral bekend geworden doordat het in een Quentin Tarantino-film terechtkwam. En volgens mij heb ik het ook wel eens in reclames gehoord.

2-4 (een van mijn favoriete intro's)

2-5

23. Death In Vegas – Aisha vs. Blink 182 - All The Small Things

1-0

Cured
2-0

5-2

Geweldige ontdekking

24. Destiny's Child - Bug a Boo vs. Donell Jones feat. Lisa ‘Left Eye’ Lopes - U Know What’s Up

25. Sixpence None The Richer - Kiss Me vs. My Morning Jacket - I Will Be There When You Die

1-0

soort van guilty pleasure

Gast
geplaatst: vandaag om 21:58 uur

geplaatst: vandaag om 21:58 uur

Let op: In verband met copyright is het op MusicMeter.nl niet toegestaan om de inhoud van externe websites over te nemen, ook niet met bronvermelding. Je mag natuurlijk wel een link naar een externe pagina plaatsen, samen met je eigen beschrijving of eventueel de eerste alinea van de tekst. Je krijgt deze waarschuwing omdat het er op lijkt dat je een lange tekst hebt geplakt in je bericht.

* denotes required fields.