MusicMeter logo menu
MusicMeter logo

Muziek / Muziekgames / Knock-Out Songs: 1999

zoeken in:
4-7

5-8

2. Wamdue Project - King of My Castle vs. Moby - Porcelain

herman schreef:
opmerkelijk dat nu net dit de laatst overgebleven track is van dEUS, vind het een van de mindere van het gelijknamige album

Tja, als mensen een van de betere nummers van het album wegstemmen ten faveure van godbetert Alice Deejay...

0-3

GrafGantz schreef:
Tja, als mensen een van de betere nummers van het album wegstemmen ten faveure van godbetert Alice Deejay...

Ja, onbegrijpelijk inderdaad.

Zo, heb zo te zien nog twee nominaties in het spel. Niet slecht aangezien ik er vrij laat bij was met nomineren

Ik heb er geen meer, en ik was nog wel de eerste. Maar ja, als mensen hier DJ Jurgen leuker vinden dan Instant Street en Coffee & TV meerdere malen als 'een matige Blur' wordt beschreven...

herman schreef:
(quote)

Ja, onbegrijpelijk inderdaad.

ArthurDZ schreef:
Maar ja, als mensen hier DJ Jurgen leuker vinden dan Instant Street

Het was inderdaad DJ Jurgen - Better off alone. Al is dat wel met Alice Deejay.

En aangezien ik me dacht te herinneren dat je daar op gestemd hebt en niet op dEUS toch maar eens opgezocht, en jawel...

Vraag me nu dus af wat je er precies zo onbegrijpelijk aan vindt

0-8

3. Porcupine Tree - Don't Hate Me vs. The Hacker – Fadin Away

1-3

Vorige uitslag

2-4

3-6

Gast
geplaatst: vandaag om 07:48 uur

geplaatst: vandaag om 07:48 uur

Let op: In verband met copyright is het op MusicMeter.nl niet toegestaan om de inhoud van externe websites over te nemen, ook niet met bronvermelding. Je mag natuurlijk wel een link naar een externe pagina plaatsen, samen met je eigen beschrijving of eventueel de eerste alinea van de tekst. Je krijgt deze waarschuwing omdat het er op lijkt dat je een lange tekst hebt geplakt in je bericht.

* denotes required fields.