MusicMeter logo menu
MusicMeter logo

Muziek / Muziekgames / Knock-Out Songs: 2001

zoeken in:

Zie net dat het nummer van I Monster op een album staat uit 2003

Een single in 2001 (vlg RYM)

Ok dan wordt het 2-2

Wacht ff, Frank Sinatra deed al in een eerdere editie mee en is daarom vervangen door Jimmy Eat World - The Middle:

Angelo schreef:
Het andere nummer van Miss Kittin & The Hacker dat hier meedoet (Frank Sinatra) werd trouwens ook al genomineerd voor '98, zie ik net. Die kan dus ook vervangen worden. Klik

Misschien dat Herman nog een ander nummer op z'n shortlist heeft staan?

herman schreef:
Mag vervangen worden door Jimmy Eat World met The Middle.

De battle wordt dus:

28. I Monster - Daydream In Blue vs. Jimmy Eat World - The Middle

1-0

Volgende keer wel iets beter de jaartallen checken he mannen, of snel even controleren of een nummer al eerder heeft meegedaan

Vraagje tussendoor: Vanaf welk jaar zijn deze KO-series eigenlijk ooit opgestart?

1965 was de eerste editie

Aha, dan loopt dit toch al even (in ieder geval veel langer dan ik dacht)

3-3 I Monster was een potentiële nominatie, maar yyy was me voor. Vandaar dat ik tegen mijn nominatie stem.

5-3 beide veel geluisterd. De clip en het nummer van I Monster maakte destijds een grote indruk op mij, wist destijds (9 jaartjes jong) niet dat het om een cover ging.

29. The Divine Comedy - Perfect Love Song vs. Radiohead - You and Whose Army?

Cured
4-0

30. Lali Puna - Nin-Com-Pop vs. Mauro - A Faint Smile

Cured
4-1

Gast
geplaatst: vandaag om 14:37 uur

geplaatst: vandaag om 14:37 uur

Let op: In verband met copyright is het op MusicMeter.nl niet toegestaan om de inhoud van externe websites over te nemen, ook niet met bronvermelding. Je mag natuurlijk wel een link naar een externe pagina plaatsen, samen met je eigen beschrijving of eventueel de eerste alinea van de tekst. Je krijgt deze waarschuwing omdat het er op lijkt dat je een lange tekst hebt geplakt in je bericht.

* denotes required fields.