MusicMeter logo menu
MusicMeter logo

Muziek / Muziekgames / Maak kennis met Metal anno 2013

zoeken in:
Te lang, maar verder niet onaardig. Zang vond ik niet meteen een hoogtepunt.

7

14-09: Serenity - Shining Oasis (jasper1991 / 6 / 6,17)
16-09: Kongh - The Portals (JSPR_G) / 9 / 7,22)

Rob Zombie - Teenage Nosferatu Pussy, van het meest recente album Rob Zombie - Venomous Rat Regeneration Vendor (2013)

4,3

Erg saai en vervelend soort zang. Ik denk dat ik dit soort muziek liever met wat meer tempo heb.

4

Ik kan hier ontzettend weinig mee. Er zijn een aantal tracks van White Zombie die ik erg gaaf vind, maar daar houdt het ook wel op met Rob Zombie bij mij.

weinig an!

4

Het nummer luistert makkelijk weg, en doet me een beetje denken aan een kruising tussen Marylin Manson en Alice Cooper ten tijde van Brutal Planet. Dat gezegd hebbende vind ik de foto van die mevrouw in de clip eigenlijk interessanter dan het nummer zelf. Dat is monotoon en de zang spreekt me niet aan.

Sluit me aan bij de rest: 4

valt nog wel mee

6

16-09: Kongh - The Portals (JSPR_G / 9 / 7,22)
18-09: Rob Zombie - Teenage Nosferatu Pussy (The_CrY / 9 / 5,09)

Ulcerate - Confronting Entropy

Zwaar en intens, zoals we van Ulcerate gewoon zijn. Mijn favoriete kiwi's. Als je dit goed vindt, geef vooral het nieuwe album 'Vermis' de kans.

8,5

Ulcerate, een van de interessantste death metal-bands samen met Gorguts en Portal op deze aardkloot. De band is wel weer wat sludgier vergeleken met het vorige album, maar dat vind ik geen enkel probleem! Vooral de drumpartijen zijn fenomenaal!

8,5

Zit instrumentaal wel goed in elkaar, maar ik mis wat bezieling. Het blijft wat mij betreft wat vlak doorrazen.

6.5

Lekker nummer. Allemaal erg laag, aan de lompe kant met weinig dynamiek, maar op zich goed te pruimen.

6.5

Klinkt erg als Gorguts. Af en toe lekker dissonant, maar het nummer blijft niet de hele tijd hooken.

6,3

Kan ik niet zo veel mee. Klinkt erg lomp en de zang trek ik slecht.

5

16-09: Kongh - The Portals (JSPR_G / 9 / 7,22)
18-09: Rob Zombie - Teenage Nosferatu Pussy (The_CrY / 9 / 5,09)
20-09: Ulcerate - Confronting Entropy (AOVV / 9 / 7.14)
22-09: Windhand - Woodbine (dumb_helicopter / / )

Geweldig slepend nummer van een geweldig album! Kan maar zo mijn favoriet van dit jaar worden, stonerdoom op zijn best.
En ze staan ook op Roadburn volgend jaar.

9

Goed nummer, alleen word ik er net niet zo door meegesleept als dumb_helicopter en trebremmit.. Mijn aandacht is na een minuut of 7 vervlogen, en dat is ergens toch wel jammer.

6,5

AOVV en dumb_helicopter stemmen op hun eigen nummer? Telt die stem ook mee voor het gemiddelde?

The_CrY schreef:
AOVV en dumb_helicopter stemmen op hun eigen nummer? Telt die stem ook mee voor het gemiddelde?

Ja hoor, volgens mij gebeurt dat in de reguliere versie van dit spel ook.

Inderdaad. Plus, minstens één voorkeurstem moet toch gegarandeerd zijn, zeker?

Gelijk het beste nummer van de plaat. Lekker wazige riffs met geweldige vocalen die veel weghebben van Jerry Cantrell.

7,5

Gast
geplaatst: vandaag om 18:27 uur

geplaatst: vandaag om 18:27 uur

Let op: In verband met copyright is het op MusicMeter.nl niet toegestaan om de inhoud van externe websites over te nemen, ook niet met bronvermelding. Je mag natuurlijk wel een link naar een externe pagina plaatsen, samen met je eigen beschrijving of eventueel de eerste alinea van de tekst. Je krijgt deze waarschuwing omdat het er op lijkt dat je een lange tekst hebt geplakt in je bericht.

* denotes required fields.