Muziek / Muziekgames / Artiesten KO's #3: Guns N' Roses
zoeken in:
0
Casartelli (moderator)
geplaatst: 21 juni 2015, 12:20 uur
3-3
Lastige. Ben gaandeweg van H&F vooral de ballads gaan waarderen. Silenced by the Night is een zeer effectieve Keane-by-numbers, maar hier mag hij het net afleggen.
Lastige. Ben gaandeweg van H&F vooral de ballads gaan waarderen. Silenced by the Night is een zeer effectieve Keane-by-numbers, maar hier mag hij het net afleggen.
0
geplaatst: 21 juni 2015, 13:19 uur
Hier sneuvelt toch wel één van mijn stiekeme favoriete Keane-nummers...8. She Has No Time vs. This Is the Last Time
Wat weet Random.org toch mooi titels aan elkaar te koppelen

0-1
0
Casartelli (moderator)
geplaatst: 21 juni 2015, 13:38 uur
Ik kan mijn commentaar van de vorige battle eigenlijk 1 op 1 overnemen, behalve dan dat deze niet echt lastig is.
1-1
1-1
0
geplaatst: 21 juni 2015, 21:09 uur
9. Spiralling vs. Pretend That You're Alone
Moeilijk hoor maar de laatste zit al de hele dag in mijn hoofd
0-1
Moeilijk hoor maar de laatste zit al de hele dag in mijn hoofd
0-1
0
geplaatst: 21 juni 2015, 21:59 uur
Bij mij heeft Spiralling vandaag al in mijn hoofd gezeten (maar ze zijn allebei leuk!).
3-1
3-1
0
Casartelli (moderator)
geplaatst: 21 juni 2015, 22:38 uur
Walnut Tree moest ik eerst even beluisteren. Mooi beetje broeierig nummer. Iron Sea was wel even indrukwekkend toen ik het album voor de eerste keer hoorde, maar uiteindelijk toch niet veel meer dan een pauzedeuntje.
1-1
1-1
0
geplaatst: 22 juni 2015, 07:53 uur
3-3
The Iron Sea doet het verrassend goed, maar dit nummer laten winnen van Walnut Tree gaat me wat ver.
The Iron Sea doet het verrassend goed, maar dit nummer laten winnen van Walnut Tree gaat me wat ver.

Dit topic is gesloten. Alleen moderators kunnen nog berichten plaatsen.
* denotes required fields.