Muziek / Muziekgames / Artiesten KO's #3: Guns N' Roses
zoeken in:
0
geplaatst: 23 juni 2015, 10:24 uur
1-5
16. Atlantic - Perfect Symmetry
Weergaloze nummers allebei..dit is zo moeilijk..normaal kies ik de laatste..maar de eerste is zo n mooie opener..jammer dat er een afvalt
1-0
16. Atlantic - Perfect Symmetry
Weergaloze nummers allebei..dit is zo moeilijk..normaal kies ik de laatste..maar de eerste is zo n mooie opener..jammer dat er een afvalt
1-0
0
geplaatst: 23 juni 2015, 11:13 uur
stoepkrijt schreef:
Als er één nummer in staat is om een Hopes and Fears-finale te voorkomen is het Is It Any Wonder? wel.
Als ik de stemmen bekijk bij het album hebben Nothing In My Way en Crystal Ball net zoveel voorkeursstemmen. De finale bestaat gewoon uit Hopes and Fears, dat kan niet anders.Als er één nummer in staat is om een Hopes and Fears-finale te voorkomen is het Is It Any Wonder? wel.
0
geplaatst: 23 juni 2015, 17:57 uur
Jammer, ik had nog graag op Perfect Symmetry gestemd.
Als ik het goed heb zijn er nog maar twee nummers van na 2006 in de race. Dat is toch wel erg weinig.
Later vanavond volgt ronde 3.
Als ik het goed heb zijn er nog maar twee nummers van na 2006 in de race. Dat is toch wel erg weinig.

Later vanavond volgt ronde 3.
0
geplaatst: 23 juni 2015, 20:02 uur
Ronde 2 is afgelopen. Na de vorige ronde was Night Train al in zijn geheel uitgeschakeld, ondertussen is ook Strangeland compleet uitgespeeld. Hopes and Fears (7 nummers) en Under the Iron Sea (6 nummers) hebben de touwtjes nog steviger in handen gekregen. Daarnaast zijn er nog twee nummers van Perfect Symmetry over plus een b-kantje.
Is een complete Hopes and Fears-finale nog te voorkomen? En zo ja, willen we dat eigenlijk wel? We gaan het zo zien in ronde 3!
Is een complete Hopes and Fears-finale nog te voorkomen? En zo ja, willen we dat eigenlijk wel? We gaan het zo zien in ronde 3!

0
geplaatst: 23 juni 2015, 20:06 uur
RONDE 3
1. We Might As Well Be Strangers vs. Bedshaped
2. Spiralling vs. She Has No Time
3. Bend and Break vs. Leaving So Soon?
4. Crystal Ball vs. Atlantic
5. The Lovers Are Losing vs. Can't Stop Now
6. Snowed Under vs. Is It Any Wonder?
7. The Iron Sea vs. Somewhere Only We Know
8. Everybody's Changing vs. Put It Behind You
Het eerste nummer met 5 punten gaat door.
2. Spiralling vs. She Has No Time
3. Bend and Break vs. Leaving So Soon?
4. Crystal Ball vs. Atlantic
5. The Lovers Are Losing vs. Can't Stop Now
6. Snowed Under vs. Is It Any Wonder?
7. The Iron Sea vs. Somewhere Only We Know
8. Everybody's Changing vs. Put It Behind You
Het eerste nummer met 5 punten gaat door.
0
geplaatst: 23 juni 2015, 20:07 uur
0-1
In deze fase van het spel wordt het echt pijnlijk om een van de nummers puntloos te moeten laten. In deze battle zeker.
0-1
In deze fase van het spel wordt het echt pijnlijk om een van de nummers puntloos te moeten laten. In deze battle zeker.
Dit topic is gesloten. Alleen moderators kunnen nog berichten plaatsen.
* denotes required fields.