MusicMeter logo menu
MusicMeter logo

Muziek / Muziekgames / Artiesten KO's #3: Guns N' Roses

zoeken in:

dix
2-1

8. Palace Brothers - I Am a Cinematographer vs. Bonnie 'Prince' Billy & Matt Sweeney - The Home Is the Sea

0-0

sxesven
1-0

dix
2-1

En het is My Home Is The Sea

Nou, nou, wel een beetje hebberig hoor, dix!

3-1

9. Bonnie 'Prince' Billy - Raining in Darling vs. Bonnie 'Prince' Billy - Death to Everyone

1-0

2-0

'Death to Everyone' is ook lang van slecht, maar 'Raining in Darling' heb ik altijd stiekem al het beste nummer van 'I See a Darkness' gevonden.

Raining In Darling, ik kan er van janken terwijl ik doorgaans een spijkerharde jongen ben.
3-0

Ik heb er een aantal gemist zie ik maar 'de goeien' zijn door, sjappoo!

dix
1-0

Masimo schreef:
off-topic: valt itchy niet te porren voor een The Ex-KO?

Hm, daarvoor ken ik simpele te weinig van hun platen. En die zijn nou niet heel makkelijk te vinden...

4-2

maar zeer lastig

11. Bonnie 'Prince' Billy - Black vs. Bonnie 'Prince' Billy - One With the Birds

Riding eruit en sxesven uitgeschreven. Wat een rotdag

12. Will Oldham - Risen Lord vs. Palace Brothers - There Is No-One That Will Take Care of You

0-1

Dit topic is gesloten. Alleen moderators kunnen nog berichten plaatsen.

Gast
geplaatst: vandaag om 08:25 uur

geplaatst: vandaag om 08:25 uur

Let op: In verband met copyright is het op MusicMeter.nl niet toegestaan om de inhoud van externe websites over te nemen, ook niet met bronvermelding. Je mag natuurlijk wel een link naar een externe pagina plaatsen, samen met je eigen beschrijving of eventueel de eerste alinea van de tekst. Je krijgt deze waarschuwing omdat het er op lijkt dat je een lange tekst hebt geplakt in je bericht.

* denotes required fields.