Muziek / Muziekgames / Artiesten KO's #3: Guns N' Roses
zoeken in:
0
geplaatst: 13 oktober 2015, 14:41 uur
4-0
6. Erin vs. Soft as Chalk
0-1
Jammer van Does Not Suffice trouwens. Samen met Soft as Chalk één van de nummers van HOoM die eigenlijk niet thuishoren in deze kwalificatieronde. Te weinig voorkeurstemmen (al zat Soft as Chalk dicht in de buurt en staat ook Does Not Suffice nog relatief hoog).
6. Erin vs. Soft as Chalk
0-1
Jammer van Does Not Suffice trouwens. Samen met Soft as Chalk één van de nummers van HOoM die eigenlijk niet thuishoren in deze kwalificatieronde. Te weinig voorkeurstemmen (al zat Soft as Chalk dicht in de buurt en staat ook Does Not Suffice nog relatief hoog).
0
geplaatst: 13 oktober 2015, 15:12 uur
stoepkrijt schreef:
1-1
Een van de weinige nummers van Joanna waarvan de tekst me meer aanspreekt dan de muziek.
1-1
Een van de weinige nummers van Joanna waarvan de tekst me meer aanspreekt dan de muziek.
Bill Callahan - Eid Ma Clack Shaw (with lyrics) - YouTube
Chronologisch gezien speelt dit nummer zich af kort na Does Not Suffice en op dezelfde plek. Sowieso boeiend om die twee albums naast elkaar te leggen.
0
geplaatst: 13 oktober 2015, 17:14 uur
Die KO's blijven lastig bij Joanna Newsom. Zo ook deze weer, het lieflijke (jonge) Erin tegen het volwassen Soft as Chalk.
0-2
(Want, HOOM
)
0-2
(Want, HOOM
)
0
geplaatst: 13 oktober 2015, 20:17 uur
Goede song hoor, dat Leaving the City! Ook al hoor ik het nummer nu voor het eerst, in een hoop battles had deze een punt van me gekregen.
Op Monkey & Bear staat echter geen maat. Een van de interessantste werkjes die Joanna gemaakt heeft en daarom een van mijn favorieten.
3-1
Op Monkey & Bear staat echter geen maat. Een van de interessantste werkjes die Joanna gemaakt heeft en daarom een van mijn favorieten.
3-1
0
geplaatst: 13 oktober 2015, 23:01 uur
Niet echt eerlijk voor Leaving the City. Monkey & Bear die ik al ontelbare keren heb gehoord en maar in aanzien gegroeid en gegroeid is als opponent voor een nummer dat ik nu voor het eerst hoor. Overigens behoorlijk goed, dat gelukkig wel.
5-1
5-1
0
geplaatst: 14 oktober 2015, 11:01 uur
Dit topic is gesloten. Alleen moderators kunnen nog berichten plaatsen.
* denotes required fields.