MusicMeter logo menu
MusicMeter logo

Muziek / Muziekgames / Artiesten KO's #3: Guns N' Roses

zoeken in:
johannesA

Cured
die vorige ... (niet dat Big Time nou zo bijzonder is, maar er zit tenminste Pit in in)

0-2

1-4

Ik vind het eerder knap dat Big Time nog 4 punten kan scoren tegen DIY

Cured
vigil schreef:
Ik vind het eerder knap dat Big Time nog 4 punten kan scoren tegen DIY
Zegt wel wat over wat andere helft van DIY vindt .... . Overigens is het wel zo dat Peter Gabriel een kleurrijk figuur is , ook in zijn muziek en ik zit veel meer in het 'pop' kamp van Gabriel.

Overigens vind ik Exposure bijv. wel goed in die ene battle, dus zo zwart-wit is het niet.

1-6

26. Wallflower vs. Signal to Noise

Vreselijke loting dit. 2 van mijn favorieten, maar toch:
0-1

1-2

2 toppers, toch niet heel moeilijk

Cured schreef:
(quote)
Zegt wel wat over wat andere helft van DIY vindt .... . Overigens is het wel zo dat Peter Gabriel een kleurrijk figuur is , ook in zijn muziek en ik zit veel meer in het 'pop' kamp van Gabriel.

Overigens vind ik Exposure bijv. wel goed in die ene battle, dus zo zwart-wit is het niet.

Gelukkig niet al merk ik idd wel een soort tweestrijd tussen de popliedjes en "ander" werk. Maar gelukkig zoals je zegt is het niet zo zwart wit

Casartelli (moderator)
Tja...

3-2

4 - 2. Bijna zijn mooiste... Bijna.

johannesA
4-4

Cured
4-5 maakt me niet zo veel uit welke

27. Slow Marimbas vs. That Voice Again

0-1

2 - 2

Eigenlijk alles van Birdy wel.

Cured schreef:
4-5 maakt me niet zo veel uit welke

Oh in dat geval, kun jij het nog even wijzgen.

Cured
meh.....

johannesA
2-3

4-3

is wel treurig. Ik kom net achter het bestaan van deze KO en mijn favoriete nummer van Gabriel Mother of Violence blijkt er al met 5-0 uitgeknikkerd te zijn door het veel suffere In Your Eyes!

Dit topic is gesloten. Alleen moderators kunnen nog berichten plaatsen.

Gast
geplaatst: vandaag om 07:52 uur

geplaatst: vandaag om 07:52 uur

Let op: In verband met copyright is het op MusicMeter.nl niet toegestaan om de inhoud van externe websites over te nemen, ook niet met bronvermelding. Je mag natuurlijk wel een link naar een externe pagina plaatsen, samen met je eigen beschrijving of eventueel de eerste alinea van de tekst. Je krijgt deze waarschuwing omdat het er op lijkt dat je een lange tekst hebt geplakt in je bericht.

* denotes required fields.