Muziek / Muziekgames / Artiesten KO's #3: Guns N' Roses
zoeken in:
0
Cured
geplaatst: 29 oktober 2015, 09:37 uur
die vorige ...
(niet dat Big Time nou zo bijzonder is, maar er zit tenminste Pit in in)
0-2
(niet dat Big Time nou zo bijzonder is, maar er zit tenminste Pit in in)0-2
0
geplaatst: 29 oktober 2015, 09:42 uur
1-4
Ik vind het eerder knap dat Big Time nog 4 punten kan scoren tegen DIY
0
Cured
geplaatst: 29 oktober 2015, 10:11 uur
vigil schreef:
Zegt wel wat over wat andere helft van DIY vindt .... Ik vind het eerder knap dat Big Time nog 4 punten kan scoren tegen DIY
. Overigens is het wel zo dat Peter Gabriel een kleurrijk figuur is , ook in zijn muziek en ik zit veel meer in het 'pop' kamp van Gabriel.Overigens vind ik Exposure bijv. wel goed in die ene battle, dus zo zwart-wit is het niet.

0
geplaatst: 29 oktober 2015, 10:23 uur
0
geplaatst: 29 oktober 2015, 10:27 uur
Cured schreef:
. Overigens is het wel zo dat Peter Gabriel een kleurrijk figuur is , ook in zijn muziek en ik zit veel meer in het 'pop' kamp van Gabriel.
Overigens vind ik Exposure bijv. wel goed in die ene battle, dus zo zwart-wit is het niet.
(quote)
Zegt wel wat over wat andere helft van DIY vindt ....
. Overigens is het wel zo dat Peter Gabriel een kleurrijk figuur is , ook in zijn muziek en ik zit veel meer in het 'pop' kamp van Gabriel.Overigens vind ik Exposure bijv. wel goed in die ene battle, dus zo zwart-wit is het niet.
Gelukkig niet al merk ik idd wel een soort tweestrijd tussen de popliedjes en "ander" werk. Maar gelukkig zoals je zegt is het niet zo zwart wit

0
geplaatst: 29 oktober 2015, 12:20 uur
0
geplaatst: 29 oktober 2015, 14:00 uur
is wel treurig. Ik kom net achter het bestaan van deze KO en mijn favoriete nummer van Gabriel Mother of Violence blijkt er al met 5-0 uitgeknikkerd te zijn door het veel suffere In Your Eyes! 

Dit topic is gesloten. Alleen moderators kunnen nog berichten plaatsen.
* denotes required fields.