Muziek / Muziekgames / Artiesten KO's #3: Guns N' Roses
zoeken in:
0
geplaatst: 29 oktober 2015, 16:16 uur
Ook twee fantastische songs, maar het klein gehouden nummer wint het hier.
1-1
1-1
0
geplaatst: 29 oktober 2015, 16:46 uur
Nee toch? Ik maakte 3-3. Jij wilde ook op RR stemmen, maakt dus 4-3. Gevolgd door 5-3 van Rudi.
0
geplaatst: 29 oktober 2015, 16:47 uur
Nou vind ik het best dat je je mening terecht verandert
Maar ik had eerlijk gezegd wel dezelfde vraag/opmerking als hierboven.
0
geplaatst: 29 oktober 2015, 16:49 uur
Ja, klopt.
En dat was de eerste ronde al...
Een stuk sneller gegaan dan verwacht. Wat zijn er al veel mooie pareltjes gesneuveld
Maar ja, dat kon ook niet anders. Grootste verrassingen zijn voor mij toch wel de uitschakelingen van Biko en Don't Give Up.
Moet nu eerst boodschappen doen en koken. Begin van de avond zal ik de loting voor de tweede ronde doen. Het lijkt me goed om de tweede ronde minimaal tot de 7 (1 verschil) te gaan, of moet dat naar jullie mening nog hoger/lager komen te liggen?
Een stuk sneller gegaan dan verwacht. Wat zijn er al veel mooie pareltjes gesneuveld
Maar ja, dat kon ook niet anders. Grootste verrassingen zijn voor mij toch wel de uitschakelingen van Biko en Don't Give Up.
Moet nu eerst boodschappen doen en koken. Begin van de avond zal ik de loting voor de tweede ronde doen. Het lijkt me goed om de tweede ronde minimaal tot de 7 (1 verschil) te gaan, of moet dat naar jullie mening nog hoger/lager komen te liggen?
0
geplaatst: 29 oktober 2015, 16:53 uur
Wat mij betreft goed om het tot 7 te doen. Zal misschien wat langer duren maar de overgebleven parels verdienen dit gevecht wel.
0
geplaatst: 29 oktober 2015, 16:58 uur
Ik wilde Father Son stemmen..niet RR..ik dacht dat ik 3-2 zag staan..dus maakte er 3-3 van..dus de battle is nog niet voorbij...maar is verder ook ok zo..dan zag ik t gewoon verkeerd...
0
geplaatst: 29 oktober 2015, 17:02 uur
Oké, dan had je niet goed gekeken inderdaad. Dacht dat je de score van Chameleon Day niet mee genomen had. Wel wat verwarrend zo, maar ik heropen de strijd dan meer weer.
Het is 4-4. Wie geeft de finaleklap?
Het is 4-4. Wie geeft de finaleklap?
0
geplaatst: 29 oktober 2015, 17:06 uur
Zoals ik al zei....
Bonk schreef:
0
geplaatst: 29 oktober 2015, 17:12 uur
Zoals ik al aangaf:
Wat mij betreft goed om het tot 7 te doen. Zal misschien wat langer duren maar de overgebleven parels verdienen dit gevecht wel.
0
Cured
geplaatst: 29 oktober 2015, 17:18 uur
Gelukkig wel....(die andere vind ik nogal
, wel gevoelig/beetje teveel emo)
Overigens , als je meer tijd wilt geven aan anderen om mee te doen/te beluisteren is een ladder beter (vind ik), maar dit is hier nu eenmaal de opzet.
, wel gevoelig/beetje teveel emo)Overigens , als je meer tijd wilt geven aan anderen om mee te doen/te beluisteren is een ladder beter (vind ik), maar dit is hier nu eenmaal de opzet.
0
geplaatst: 29 oktober 2015, 18:46 uur
DE TWEEDE RONDE VAN DE PETER GABRIEL KO!
https://upload.wikimedia.org/wikipedia/commons/8/81/Peter_gabriel_31081978_02_400.jpg
De volgende 32 prachtige nummers zijn overgebleven ten koste van 32 andere mooie nummers (bv. Biko en Don’t Give Up
). Random.org heeft ze weer geheel willekeurig aan elkaar gekoppeld, zodat we straks de 16 beste, of minst ongelukkige nummers overhouden.
1. Blood of Eden vs. Games Without Frontiers
2. Slow Marimbas vs. Passion
3. D.I.Y. vs. Intruder
4. Digging in the Dirt vs. Red Rain
5. San Jacinto vs. This is the Picture (Excellent Birds)
6. Mercy Street vs. When You're Falling
7. I Have the Touch vs. White Shadow
8. Solsbury Hill vs. The Rythm of the Heat
9. In Your Eyes vs. Humdrum
10. The Barry Williams Show vs. Zaar
11. Growing Up vs. Here Comes The Flood
12. The Tower That Ate People vs. No Self-Control
13. Darkness vs. Steam
14. Family Snapshot vs. Modern Love
15. Shock the Monkey vs. Burn You Up, Burn You Down
16. Sledgehammer vs. Signal to Noise
Opnieuw geldt: Uiteraard is iedereen vrij om een volgende battle neer te zetten (graag zelfs), maar dan wel graag de linkjes meenemen.
Tot de 7, 1 verschil en de 24-uursregel is van toepassing
https://upload.wikimedia.org/wikipedia/commons/8/81/Peter_gabriel_31081978_02_400.jpg
De volgende 32 prachtige nummers zijn overgebleven ten koste van 32 andere mooie nummers (bv. Biko en Don’t Give Up
). Random.org heeft ze weer geheel willekeurig aan elkaar gekoppeld, zodat we straks de 16 beste, of minst ongelukkige nummers overhouden.1. Blood of Eden vs. Games Without Frontiers
2. Slow Marimbas vs. Passion
3. D.I.Y. vs. Intruder
4. Digging in the Dirt vs. Red Rain
5. San Jacinto vs. This is the Picture (Excellent Birds)
6. Mercy Street vs. When You're Falling
7. I Have the Touch vs. White Shadow
8. Solsbury Hill vs. The Rythm of the Heat
9. In Your Eyes vs. Humdrum
10. The Barry Williams Show vs. Zaar
11. Growing Up vs. Here Comes The Flood
12. The Tower That Ate People vs. No Self-Control
13. Darkness vs. Steam
14. Family Snapshot vs. Modern Love
15. Shock the Monkey vs. Burn You Up, Burn You Down
16. Sledgehammer vs. Signal to Noise
Opnieuw geldt: Uiteraard is iedereen vrij om een volgende battle neer te zetten (graag zelfs), maar dan wel graag de linkjes meenemen.
Tot de 7, 1 verschil en de 24-uursregel is van toepassing
0
geplaatst: 29 oktober 2015, 18:47 uur
Dit topic is gesloten. Alleen moderators kunnen nog berichten plaatsen.
* denotes required fields.