MusicMeter logo menu
MusicMeter logo

Muziek / Muziekgames / Artiesten KO's #3: Guns N' Roses

zoeken in:

Casartelli (moderator)
2-8

Daar Wallflower in de 1e ronde onbegrijpelijkerwijs gesneuveld is, moet de finale maar Here Comes the Flood - San Jacinto worden...

0-1

Ik zit overigens opvallend vaak aan de verkeerde kant van de medaille met mijn stemmen...

Misterfool
0-2

0-3

1-3

Als Henk Westbroek...Ik heb getwijfeld over....

Cured
2-3

Casartelli schreef:
2-8

Daar Wallflower in de 1e ronde onbegrijpelijkerwijs gesneuveld is, moet de finale maar Here Comes the Flood - San Jacinto worden...

Mijn 2 favorieten van Gabriel, de 2e wint het nipt in een ideale wereld

Here Comes the Flood is in de "verstilde" Fripp versie wel heel mooi, de hier logischerwijze ingezette normale PG1 versie is mij iets te veel bombast zonder het daarbij overigens slecht te vinden. Maar als ik een ranglijst moest maken (misschien maar eens doen...) komt The Flood in denk zo rond de 20ste a 25st plek.

San Jacinto is idd finale waardig.

3 - 3

San Jacinto... Maar we gaan toch niet vooruit lopen op de finale ? Eerst maar eens afwachten wat de 'nieuwe' hap doet.

vigil schreef:
Here Comes the Flood is in de "verstilde" Fripp versie wel heel mooi, de hier logischerwijze ingezette normale PG1 versie is mij iets te veel bombast zonder het daarbij overigens slecht te vinden.

Eigenlijk vind ik die verstilde versie ook mooier dan deze. Maar Svendra gaf (eerlijk gezegd ook wel terecht) aan dat dit de 'goede' versie was. Ik had eigenlijk een link van de andere versie. Die staat toch een behoorlijk paar plekken hoger in mijn eigen ranglijst dan deze versie.

vigil schreef:
Ik zit overigens opvallend vaak aan de verkeerde kant van de medaille met mijn stemmen...

Ik ook

Lees ik dat Wallflower is gesneuveld?? Holy ...

3-6

Svendra schreef:
Lees ik dat Wallflower is gesneuveld?? Holy ...

In de eerste ronde zelfs al. Kwam ook door de belachelijke loting dat het tegen Signal to Noise moest. Waren meteen twee nummers uit mijn top 5 tegen elkaar

johannesA
3-8

San Jacinto mag van mij ook de finale winnen.

johannesA
13. Darkness vs. Steam

1-0

Cured
1-1

Misterfool
2-1

Als ik zo al die berichten lees, hoeven we de finale niet meer te spelen jullie lopen wel wat vooruit zo... Eerst de tweede ronde maar eens afmaken

Moeilijk, maar Steam wat mijn eerste kennismaking met Peter Gabriel. Dus op basis van sentiment

2-2

Bonk schreef:
Als ik zo al die berichten lees, hoeven we de finale niet meer te spelen jullie lopen wel wat vooruit zo... Eerst de tweede ronde maar eens afmaken

Hear, hear...

3 - 2

Bonk schreef:

Ach ja een mens mag toch dromen, sommige willen de loterij winnen en sommige wensen dat San Jacinto deze KO wint, niks mis mee

Bonk schreef:
Moeilijk, maar Steam wat mijn eerste kennismaking met Peter Gabriel. Dus op basis van sentiment2

Geen Digging? Dat was een paar maandjes er voor een net zo succesvolle single

Nee vigil. Gek genoeg was Digging bij mij langs gegaan. Ik heb toen nog als 13-jarig jongetje mee gedaan aan de Hitkoning van Frits Spits en mijn favoriete nummer uit de top 50, wat je toen mocht aanvragen, was Steam. Vandaar des te meer het sentiment.

Dit topic is gesloten. Alleen moderators kunnen nog berichten plaatsen.

Gast
geplaatst: vandaag om 15:00 uur

geplaatst: vandaag om 15:00 uur

Let op: In verband met copyright is het op MusicMeter.nl niet toegestaan om de inhoud van externe websites over te nemen, ook niet met bronvermelding. Je mag natuurlijk wel een link naar een externe pagina plaatsen, samen met je eigen beschrijving of eventueel de eerste alinea van de tekst. Je krijgt deze waarschuwing omdat het er op lijkt dat je een lange tekst hebt geplakt in je bericht.

* denotes required fields.