Muziek / Muziekgames / Artiesten KO's #3: Guns N' Roses
zoeken in:
0
Casartelli (moderator)
geplaatst: 30 oktober 2015, 16:30 uur
2-8
Daar Wallflower in de 1e ronde onbegrijpelijkerwijs gesneuveld is, moet de finale maar Here Comes the Flood - San Jacinto worden...
Daar Wallflower in de 1e ronde onbegrijpelijkerwijs gesneuveld is, moet de finale maar Here Comes the Flood - San Jacinto worden...
0
geplaatst: 30 oktober 2015, 16:31 uur
0
geplaatst: 30 oktober 2015, 16:32 uur
0-1
Ik zit overigens opvallend vaak aan de verkeerde kant van de medaille met mijn stemmen...
Ik zit overigens opvallend vaak aan de verkeerde kant van de medaille met mijn stemmen...
0
geplaatst: 30 oktober 2015, 16:41 uur
Casartelli schreef:
2-8
2-8
Mijn 2 favorieten van Gabriel, de 2e wint het nipt in een ideale wereld

0
geplaatst: 30 oktober 2015, 16:43 uur
Here Comes the Flood is in de "verstilde" Fripp versie wel heel mooi, de hier logischerwijze ingezette normale PG1 versie is mij iets te veel bombast zonder het daarbij overigens slecht te vinden. Maar als ik een ranglijst moest maken (misschien maar eens doen...) komt The Flood in denk zo rond de 20ste a 25st plek.
San Jacinto is idd finale waardig.
San Jacinto is idd finale waardig.
0
geplaatst: 30 oktober 2015, 16:49 uur
3 - 3
San Jacinto...
Maar we gaan toch niet vooruit lopen op de finale ? Eerst maar eens afwachten wat de 'nieuwe' hap doet.
San Jacinto...
Maar we gaan toch niet vooruit lopen op de finale ? Eerst maar eens afwachten wat de 'nieuwe' hap doet.
0
geplaatst: 30 oktober 2015, 17:11 uur
vigil schreef:
Here Comes the Flood is in de "verstilde" Fripp versie wel heel mooi, de hier logischerwijze ingezette normale PG1 versie is mij iets te veel bombast zonder het daarbij overigens slecht te vinden.
Here Comes the Flood is in de "verstilde" Fripp versie wel heel mooi, de hier logischerwijze ingezette normale PG1 versie is mij iets te veel bombast zonder het daarbij overigens slecht te vinden.
Eigenlijk vind ik die verstilde versie ook mooier dan deze. Maar Svendra gaf (eerlijk gezegd ook wel terecht) aan dat dit de 'goede' versie was. Ik had eigenlijk een link van de andere versie. Die staat toch een behoorlijk paar plekken hoger in mijn eigen ranglijst dan deze versie.
0
geplaatst: 30 oktober 2015, 17:42 uur
vigil schreef:
Ik ook

0
geplaatst: 30 oktober 2015, 18:38 uur
Svendra schreef:
Lees ik dat Wallflower is gesneuveld?? Holy ...
Lees ik dat Wallflower is gesneuveld?? Holy ...
In de eerste ronde zelfs al. Kwam ook door de belachelijke loting dat het tegen Signal to Noise moest. Waren meteen twee nummers uit mijn top 5 tegen elkaar

0
geplaatst: 30 oktober 2015, 19:57 uur
Als ik zo al die berichten lees, hoeven we de finale niet meer te spelen
jullie lopen wel wat vooruit zo... Eerst de tweede ronde maar eens afmaken

0
geplaatst: 30 oktober 2015, 20:00 uur
Moeilijk, maar Steam wat mijn eerste kennismaking met Peter Gabriel. Dus op basis van sentiment
2-2
2-2
0
geplaatst: 30 oktober 2015, 20:06 uur
Bonk schreef:
Hear, hear...
3 - 2
0
geplaatst: 30 oktober 2015, 20:10 uur
Bonk schreef:
Ach ja een mens mag toch dromen, sommige willen de loterij winnen en sommige wensen dat San Jacinto deze KO wint, niks mis mee

0
geplaatst: 30 oktober 2015, 20:23 uur
Bonk schreef:
Moeilijk, maar Steam wat mijn eerste kennismaking met Peter Gabriel. Dus op basis van sentiment2
Moeilijk, maar Steam wat mijn eerste kennismaking met Peter Gabriel. Dus op basis van sentiment2
Geen Digging? Dat was een paar maandjes er voor een net zo succesvolle single
0
geplaatst: 30 oktober 2015, 20:27 uur
Nee vigil. Gek genoeg was Digging bij mij langs gegaan. Ik heb toen nog als 13-jarig jongetje mee gedaan aan de Hitkoning van Frits Spits en mijn favoriete nummer uit de top 50, wat je toen mocht aanvragen, was Steam. Vandaar des te meer het sentiment.
Dit topic is gesloten. Alleen moderators kunnen nog berichten plaatsen.
* denotes required fields.